..hogy ragozzam még a témát:
-honnan tudjátok, hogy a testalkatom nem egy T-rexéhez hasonlatos? Annak ez is igencsak hasalós volna
-az egyenes nycsövet értem, de ha odaképzelem, nekem mindig elsőre az ugrik be, hogy az olyan montis setup. Ettől függetlenül, ha valaha is lecserélem, valószínűleg ezen próbálok ki egy valóban könnyebb fajta kínait. A mostani is az, de se nem könnyű, sem különösebben rugalmasnak nem érzem. Egy átlag alunál talán jobb ezekben..
-épp tegnapi tapasztalat, hogy a nyereg dőlésszögére úgy néz ki, tényleg érzékeny vagyok. Utolsó hosszabb utam haza: baszki, eddig egész jónak tűnt ez a nyereg, most meg minden bajom van rajta. El is kezdtem nézelődni, mit vehetnék helyette. Utána mindkét imbuszon kb 1/6 (egy osztás a kulcsbehelyezésnél) fordulatnyit tekertem, hogy hátrébb billentsem, a képhez képest most egy hangyányit lehet kevésbé hátrabillentve), eredmény: ahhhh, végre megérkeztem! Őszintén szólva nem tudom, mit milyen irányba befolyásolt, hogy amikor rossz volt, betétes gatyában tekertem, amikor jó, akkor meg épp betét nélküliben, de remélem, a szög attól még ugyanúgy el lett találva végre.
Gyorsan, mielőtt ideérnek a fékváltókarok...
(A nyereg szöge folyamatos hangolás alatt van, annyira, hogy már csináltam egy rövid pipa imbuszkulcsot, amivel beférek az első csavarhoz, hogy ne kelljen mindig full fellazítani a hátsót... )