
Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
#301
Írta 2013. szeptember 19. - 22:23

#302
Írta 2013. szeptember 19. - 20:14

46/17 dimbi-dombin? Ha ez könnyû, akkor vagy nagyon kemény vagy, vagy én nagyon gyenge. (utóbbi a valószínûbb ) Nálam 42-18 van, szintén hullámos úton járok vele, és néha így is sok
(30km/h 100as fordulaton) síkon kiváló, de hegyre ritkán megyek vele...
salzburgban tekerek, ahol vannak hegyek (de meg milyenek - gyonyoru! igy egy ev multan is utopiszikus az egesz, gyor utan), de a varoson belul nincsenek igazan szintek. ugy ertettem, hidnak fel, le, stb. a labaim ugyan erosek, de kondim abszolut nincsen, iden vmi 500kmre volt idom a montival, es epp ezert kellett mar nagyon egy bringa. mar csak egy honapot leszek itt, de baromira orulok, hogy tekerhetek.
mar ha az eso engedi - igazi bringaparadicsom lenne, ha nem esne folyamatosan (1.5-2x annyi, mint az esosnek tartott londonban).
az otthoni varosi bringam egy ktm turabico, valtoval (de alig hasznaltam) - direkt megneztem, hogy melyik attetelt hasznalom folyamatosan. sima 2:1es volt, azt ereztem jonak. ehhez kepest, ezt jonak erzem ilyen sub 20as temponal, es 32 kornyeken is. az alacsony fordulat ellenere, nem nehez hajtani. lehet az agressziv geo miatt, passz.
ezt a belvarosban levo hegyrol fotoztam (monchsberg):
https://www.facebook...&type=3
#303
Írta 2013. szeptember 19. - 19:49

kiványcsi leszek meddig fog tartani a kisipari lánckerék...
#304
Írta 2013. szeptember 19. - 17:54

oh, az nem ez a kategoria
thx az infot, megnyugtato. meg majd szeretnem kiprobalni a flipflop masik oldalat is, utoljara 6 evesen utem "fixien", de szoknom kell az ulespoziciot, keskeny kormanyt, etc.
a hobby bringatol varom, hogy a korulmenyekhez kepest tokeletesen mukodjon, ezt szettekerni vettem, minimalis karbantartasi raforditassal. amikor raneztem az otthoni varosi bringamra, akkor jottem ra, hogy a kovetkezo aldozatnak is ez lesz a sorsa, ez meg a legolcsobb elfogadhato opcio volt.
eloszor feltem, hogy brutal nehez lesz tekerni 46/17et, de igy elso korben meglepoen konnyunek tunt a lankasabb emelkedokon is.
46/17 dimbi-dombin? Ha ez könnyû, akkor vagy nagyon kemény vagy, vagy én nagyon gyenge. (utóbbi a valószínûbb ) Nálam 42-18 van, szintén hullámos úton járok vele, és néha így is sok

#305
Írta 2013. szeptember 19. - 06:59


a hobby bringatol varom, hogy a korulmenyekhez kepest tokeletesen mukodjon, ezt szettekerni vettem, minimalis karbantartasi raforditassal. amikor raneztem az otthoni varosi bringamra, akkor jottem ra, hogy a kovetkezo aldozatnak is ez lesz a sorsa, ez meg a legolcsobb elfogadhato opcio volt.
eloszor feltem, hogy brutal nehez lesz tekerni 46/17et, de igy elso korben meglepoen konnyunek tunt a lankasabb emelkedokon is.
#306
Írta 2013. szeptember 18. - 09:45

Valószínûleg a racsni/lánckerék nem kör alakú teljesen. Szinte soha nem azok... nem kell törõdni vele.
Arnt ismerve a beletörõdés kizárt dolog.

A sebesség mindent megold.
#307
Írta 2013. szeptember 18. - 09:39

vettem egy "gyari" (fixie inc) ss/fixie bringat - olcso cuccokbol van osszelapatolva. kicsit olyan mint az ikeas butor, hogy az alapanyag gagyi, de az osszhatas megsem rossz. jo hajtani, es egyben is van a bringa, de egy bajom van vele - hogy ss modban, hatrafele tekerve bizonyos helyzetekben akad, nem siman fut vegig. a lancfeszesseg es a lancvonal jonak tunik. valtos bringa utan arra szamitottam, hogy gyonyoruen fut, ellenallas nelkul.
a lancszemek szorulhatnak (kmc), vagy a racsni szar, esetleg ossze kell kopnia? 8km van benne
Valószínûleg a racsni/lánckerék nem kör alakú teljesen. Szinte soha nem azok... nem kell törõdni vele.
#308
Írta 2013. szeptember 17. - 22:48

a lancszemek szorulhatnak (kmc), vagy a racsni szar, esetleg ossze kell kopnia? 8km van benne

#309
Írta 2013. szeptember 16. - 22:52

SPD-vel a határ a csillagos ég, mert a rendszer a lábainkon keresztül záródik. Persze nyilván a fizikai teljesítõképesség határával.
#310
Írta 2013. szeptember 16. - 18:43

Dinamikusan ne kérdezd... De ez kb. a max.
#311
Írta 2013. szeptember 16. - 13:56

tudna valaki abban segíteni, hogy egy 32x20-as áttételnél kb. mennyi lehet a nyomaték a hátsó fogaskeréken, mondjuk közepes hegynek felfelé kiállva a nyeregbõl? egyáltalán meg lehet ezt határozni? Egy ideje már kutakodok a neten, de semmi hasznosat nem találtam. Annyi infóm van, hogy a menetes racsni meglazításához kb. 40 Nm kell, tehát valószínûleg ennyi lehet a max. (bár ez elég sok egy bringástól szerintem... egy alu. lánckerék méretezéséhez kell.)
#312
Írta 2013. szeptember 09. - 23:49

Esos idoben milyen sarvedot szereltek fel ?
Tudnatok ajalani valami jot es Budapesten boltot ahol meg tudnam venni ?
Sárvédõk | Herce-Hurca
Ezt neztem. 4000ft ert sok ?
#313
Írta 2013. augusztus 24. - 15:07

#314
Írta 2013. augusztus 24. - 13:45

a csuszopapucsnal van esely ra, hogy a gyorsszaras agy nem maszik el? ilyesmi megoldasokra gondoltam, mint csavaros gyorsszar, esetleg a csavaros gyorsszarnal kivulrol vmi nagy alatet (oda elfer). vagy mennyire jo modszer felfurni es imbuszcsavarral rogziteni? birna az alu tengely is?
Gondolom az On-One Pompetamine-nal kapcsolatban kérdezed. Nekem ilyen Novatec agyam volt befûzve hátra és nem mászott el semennyit, feketében: D252SB-BO-AA (RH) - Novatec Az imbuszcsavaros rögzítését használtam és egyáltalán nem mászott el a kerék. Jobb is szerintem, mint a gyz, mert elõször befeszíted hátra a kereket, meghúzod a jobb oldalt, aztán középre állítod a kereket a vázban és a fékben, majd meghúzod a bal oldalt.
#316
Írta 2013. augusztus 24. - 13:08

#317
Írta 2013. augusztus 24. - 12:04

#318
Írta 2013. augusztus 24. - 11:42

köszi mindkettõtöknek! írtam nekik egy emailt, hátha õk tudják, mik a tényleges különbségek. (az árkülönbség fényében nagyon kíváncsi vagyok rá.) közben keresem az alternatívákat is, elõ a javaslatokkal, ne kíméljetek!
Itt az egyik: D252SBT (RH) - Novatec
Ez pedig a másik: D252SB-BO-AA (RH) - Novatec
#319
Írta 2013. augusztus 24. - 11:33


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#320
Írta 2013. augusztus 24. - 07:29

Az olcsóbb így kép alapján acéltengelyes és acélkazis, a bal oldali agyperem és a tárcsakonzol sincs kikönnyítve.
a csavaros picit könnyebb,viszont mindkettõ nagyon strapa bíró darab nekem tengelyes volt pár évig ütöttem vágtam télen nyáron semmi gond nélkül.Azaz az egyik télen sok volt a latyak és mivel nem volt addig meg karbantartva a rozsdatol le tapadt 3 kilincs :-D szét kaptam pici olaj és újra a régi egy nagy hibája hogy rettentõ nehéz

