Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2981
Írta 2006. február 22. - 23:30
#2982
Írta 2006. február 22. - 23:15
#2983
Írta 2006. február 22. - 22:48
#2984
Írta 2006. február 22. - 22:42
Na jó, nem.
De szerintem nagyon fasza szisztéma egy ilyen dupla racsni egy dupla hajtókarral. Van egy hegymászó áttételed vész esetére minimális súlyhátránnyal, zörgõ alkatrészek nélkül, az ss hajtáshatékonyságával és megbízhatóságával. A lánchossz is azonos a két áttételnél, és mindkettõnek nyílegyenes a láncvonala.
#2985
Írta 2006. február 22. - 22:35
#2986
Írta 2006. február 19. - 23:06
(kéretik nem törölgetni, SS-be vágó téma.....)
#2987
Írta 2006. február 06. - 03:43
Ma másfél órát barátkoztam a paripámmal a lankás texasi utakon. Mmm. Talán túl negatív volt az elõzetes véleményem, talán valami nagyon extrát vártam, ehhez képest valóban csalódás, mert semmi extra, de legalább szépen teszi a dolgát, az emelkedõkön szépen mászik, talán picit agilisabb lehetne (külsõgumi-upgrade, vagy az egész kerék csere? Annyit nem ér...), de végre-végre megint megvan az az "egybeolvadás" érzet a bringával, ami miatt imádom a fixhajtást.
Megtaláltam az itteni "hegyet", egy kb. 4-5%-os emelkedõ visz fel rá, ami kemény 200 méter lehet, innen belátni az egész környéket messzire, ami elég ronda és egyhangú, mondhatni unalmas. Azért némi kompenzáció a hegyek hiányáért a szél, ami itt állandóan fúj, alaphangon pont olyan erõs, hogy a fák ágai nem mozognak láthatóan, de 20 kmh felett már orkánnak tûnik. Tulajdonképpen ideális terep SShez, nem is értem, miért ilyen gyenge itt a felhozatal.
A hétvégi forgalom meglepõen enyhe, mivel itt a legkisebb út is lényegében 2x2 sávos, ezért tudnak kerülgetni (bár hüjék itt is vannak, egy pickupos fickó 10 centire ment el tõlem), hétköznap viszont valami õrület, ami itt zajlik, hiába vagyok a pesti forgalomhoz szokva, itt leginkább észre sem veszik az embert, annyira jelentéktelen egy kerékpáros (még a lámpák sem váltanak zöldre, ha nincs mögöttem egy autó). Kerékpárossal egyszer találkoztam, Microsoft feliratú mezt viselt, ezért jól körberajzoltam az emelkedõn :-)
Ennyit mára a tudomány és a technika világából, remélem mire hazaérek, már elmúlnak a mínuszok. Aztán irány a pálya, meg a hegyek!
#2988
Írta 2006. február 05. - 23:31
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2989
Írta 2006. február 05. - 21:09
Nekem eszméletlenül tetszik, de nagyon drága.
http://www.vanillabi...ke_b/index.html
#2990
Írta 2006. február 05. - 20:11
http://www.decathlon...g=gb&prod_num=5
Igaz, hogy agyváltós, de pont azért jó, mert lehet SS.
Merida CX500
#2991
Írta 2006. február 05. - 03:50
Szerintem a probikeban egy régebbi lehet, ez az idei modell.
#2992
Írta 2006. február 04. - 19:19
Merida CX500
#2993
Írta 2006. február 04. - 18:02
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2994
Írta 2006. február 04. - 17:57
#2995
Írta 2006. február 04. - 17:47
Elsõ benyomások:
- a lánc selejt, iszonyú zajos
- a gumi, fékpofa szintén kuka, az elsõ félórát azzal szórakoztam, hogy a betonról a gumi által felszedett piszok vázhoz csapódásának hangját hallgattam (itt minden út betonból van, ami sosem lehet olyan tiszta és sima, mint az aszfalt - cserébe nem kopik, nem kátyúsodik)
- az alu váz a várakozásoknak megfelelõen extra merev, ez egyelõre nagyon szokatlan, úgy is mondhatnám, zavaró. Nem is a villa a legrosszabb, hanem a hátsó támvilla - nyeregcsõ kombó, gyakorlatilag semmit nem csillapít. Viszont mivel adott esetben ez a bringa pályát is fog látni, ha eljutok odáig, abban bízom, hogy ott jobb lesz. Mindenesetre a 15 éves acélvázamnak a cipõfûzõjét sem kötheti meg...
- kb. 9,5 - 10 kiló lehet, tehát még csak nem is könnyû
- áttétel 48-16, de vettem hozzá 15-ös és 14-es kereket is pályára
- azér` mégiscsak egy fixi! :-)
Elõbb-utóbb csak megbarátkozunk majd, õ az egyetlen társam itt a világ másik felén...
Take care!
szerencsés ember.
Pont ezt néztem ki én is! Szerelem az elsõ látásra!
fityisz: ezt hogy sikerült összehozni?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2996
Írta 2006. február 04. - 17:42
#2997
Írta 2006. február 04. - 14:31
Elsõ benyomások:
- a lánc selejt, iszonyú zajos
- a gumi, fékpofa szintén kuka, az elsõ félórát azzal szórakoztam, hogy a betonról a gumi által felszedett piszok vázhoz csapódásának hangját hallgattam (itt minden út betonból van, ami sosem lehet olyan tiszta és sima, mint az aszfalt - cserébe nem kopik, nem kátyúsodik)
- az alu váz a várakozásoknak megfelelõen extra merev, ez egyelõre nagyon szokatlan, úgy is mondhatnám, zavaró. Nem is a villa a legrosszabb, hanem a hátsó támvilla - nyeregcsõ kombó, gyakorlatilag semmit nem csillapít. Viszont mivel adott esetben ez a bringa pályát is fog látni, ha eljutok odáig, abban bízom, hogy ott jobb lesz. Mindenesetre a 15 éves acélvázamnak a cipõfûzõjét sem kötheti meg...
- kb. 9,5 - 10 kiló lehet, tehát még csak nem is könnyû
- áttétel 48-16, de vettem hozzá 15-ös és 14-es kereket is pályára
- azér` mégiscsak egy fixi! :-)
Elõbb-utóbb csak megbarátkozunk majd, õ az egyetlen társam itt a világ másik felén...
Take care!
#2998
Írta 2006. február 03. - 17:59
#2999
Írta 2006. február 03. - 16:12
Japán fafaragás függ a szobám falán, Gonosz démont ábrázol, s rajta arany a máz.
Részvéttel bámulom halántékán a dülledõ eret, amely elárulja: mily fárasztó is rossznak lenni.