ez valami új ss-deviant örület, hogy csak 3 lánctányér csavart használnak? vagy csak lyukas a suszter cipője?
A második.
ez valami új ss-deviant örület, hogy csak 3 lánctányér csavart használnak? vagy csak lyukas a suszter cipője?
A második.
A sebesség mindent megold.
ez valami új ss-deviant örület, hogy csak 3 lánctányér csavart használnak? vagy csak lyukas a suszter cipője?
http://probike.hu/in...kozas&Itemid=74
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal. az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
a csúszópapucs nekem szimpibb, egyenes aluvillám meg van, őszintén nem tudom, van-e különbség az acélhoz képest (most már az is van). ja de, a súlya.
a fehér menő!
igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal. az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
Ha egyeneskormányos SS-re fájna a fogam vagy nem XL-es vállú Lefty-m lenne, már elhoztam volna. Az aluvilla miatt sem problémáznék, kell valami 2,4"-es gumi 1 bar körüli nyomáson, többet számít, mint egy cromo villa.
igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal. az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
http://simplyseanie....-eccentric.html
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ma már "csak" 135 000 Ft, annyit ér: http://apro.bikemag....bi-l240724.html
Én soha nem tudtam hova tenni ezt a modellt, "profibb" SS MTB-t sem nagyon építettek belőle (gugli-n néztem, felszereltségre értem).
A villa szerintem biztosan kemény lehet (alu váz+egyenes alu villa alapján), új korában is néztem csak a fehér nálam nagyon nem játszik. Egy karbon kormány sokat segíthet.
Edited by karakoram, 2014. July 10. - 14:58.
az inbred helyére nézegetek egy használt bringát, full-merev, alu váz+alu villa 29er ss. földutakra, sima erdei utakra, minimális köves-gyökeres résszel lenne a terep. kicsit félek az alu merevvilla és alu váz kombinációjától, régen volt már alu vázam. mennyire jó ötlet egy ilyen? főleg használtan? nagyon zsákbamacska?
nemtom, de majd meséld el
az inbred helyére nézegetek egy használt bringát, full-merev, alu váz+alu villa 29er ss. földutakra, sima erdei utakra, minimális köves-gyökeres résszel lenne a terep. kicsit félek az alu merevvilla és alu váz kombinációjától, régen volt már alu vázam. mennyire jó ötlet egy ilyen? főleg használtan? nagyon zsákbamacska?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
El kell keserítselek. Én amióta SS-el megyek (csúszópapucsos), rettegek minden kerékcserét. Mert általában tizedikre adja csak ki, hogy egyenesen van benn a kerék, meg elfogadható a láncfeszesség.
nem fogok szomorkodni, nekem csak akkor van ilyen gondom, ha fogaskereket cserélek vagy bármi miatt le kellett szedni majd visszatenni azt. miután beállt a helyére, a feszítés már könnyen megy és az egyenessel sincs különösebb gondom. a mostani lánccsere esetében is inkább a hülyeségem (látható volt, hogy majdnem biztosan nem lesz jó a hossz, de azért megpróbáltam-nem jött be) volt a szívás oka.
páran felhördülnek majd, de azt is elárulom, hogy gyorszár (XT) tartja a kereket és nem mozdul el, még chain-tug nélkül is jó volt. pedig közel fél évnyi használat van benne. biztos kevés a nyomaték.
Edited by Kisherceg, 2014. July 04. - 17:34.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
El kell keserítselek. Én amióta SS-el megyek (csúszópapucsos), rettegek minden kerékcserét. Mert általában tizedikre adja csak ki, hogy egyenesen van benn a kerék, meg elfogadható a láncfeszesség.
feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt.... mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól. meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
Edited by Aske, 2014. July 04. - 17:15.
feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt.... mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól. meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
A kezdők bénázása. Mindenki átesik rajta. 2 perc alatt kiveszem és visszarakom a kereket.
A sebesség mindent megold.
feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt.... mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól. meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ezek szerint ideje új láncot vennem?
nyolcasból mit érdemes?
Igen.
PC-850
A sebesség mindent megold.
A tünetek alapján nyúlott a lánc az új lánckerékhez. Nem kéne, hogy az legyen, de lehet az új lánckerék kicsit pluszosra sikerült, kopott volt a szerszám, ami csinálta.
ezek szerint ideje új láncot vennem?
nyolcasból mit érdemes?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ördögűzéshez kérnék segítséget. feltettem hátra egy foggal nagyobb fogaskereket. azóta kétszer mentem vele, mindkétszer ledobta a láncot, mindkétszer nagyobb megindulásnál. ugyanaz a lánckerék, ugyanaz a lánc (8-as, a 075-ös nyúlásmérő már belemegy ) van fenn, csak a fogaskerék új. láncvonal jó. mi lehet a láncleesés oka?
A tünetek alapján nyúlott a lánc az új lánckerékhez. Nem kéne, hogy az legyen, de lehet az új lánckerék kicsit pluszosra sikerült, kopott volt a szerszám, ami csinálta.
A sebesség mindent megold.
ördögűzéshez kérnék segítséget. feltettem hátra egy foggal nagyobb fogaskereket. azóta kétszer mentem vele, mindkétszer ledobta a láncot, mindkétszer nagyobb megindulásnál. ugyanaz a lánckerék, ugyanaz a lánc (8-as, a 075-ös nyúlásmérő már belemegy ) van fenn, csak a fogaskerék új. láncvonal jó. mi lehet a láncleesés oka?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem esik le hátul a lánc.
Szóval semmi értelme. Még sosem esett le hátul a láncom egysebességesen, feszítős megoldásnál sem.