én azt hittem váltáskönnyítés miatt van...
Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
#241
Írta 2014. október 08. - 13:36

- Kisherceg kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#242
Írta 2014. október 08. - 10:26

A Probikeban nem találtak egy csavart ? Gratulálok. Holnap viszek nekik egyet.
Könnyű elhagyni ezeket a rövid csavarokat, nálam is mindig van egy tartalékban.
A sebesség mindent megold.
#243
Írta 2014. október 07. - 23:33

A Probikeban nem találtak egy csavart ? Gratulálok. Holnap viszek nekik egyet.
#244
Írta 2014. október 07. - 17:54

ez valami új ss-deviant örület, hogy csak 3 lánctányér csavart használnak?
vagy csak lyukas a suszter cipője?
A második.
A sebesség mindent megold.
#245
Írta 2014. október 07. - 15:23

ez valami új ss-deviant örület, hogy csak 3 lánctányér csavart használnak? vagy csak lyukas a suszter cipője?
http://probike.hu/in...kozas&Itemid=74
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#246
Írta 2014. július 10. - 22:00

igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal.
az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
a csúszópapucs nekem szimpibb, egyenes aluvillám meg van, őszintén nem tudom, van-e különbség az acélhoz képest (most már az is van). ja de, a súlya.
a fehér menő!
#247
Írta 2014. július 10. - 21:42

igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal.
az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
Ha egyeneskormányos SS-re fájna a fogam vagy nem XL-es vállú Lefty-m lenne, már elhoztam volna. Az aluvilla miatt sem problémáznék, kell valami 2,4"-es gumi 1 bar körüli nyomáson, többet számít, mint egy cromo villa.
#248
Írta 2014. július 10. - 15:37

igen, éppen néztem, hogy magától lealkudta 10%-kal. az egyenes alu villától, illetve annak hatásától (vázra és pilótára egyaránt) tartok én is. kicsit amolyan "rétegmodellnek" tűnik nekem ez a cannondale. tipikus második, harmadik bringa a garázsban a fulltelós, karbon, csillió dolláros/eurós canga(k) mellé, amibe úgysem fog 1-2ezer km-nél több kerülni egy évben, azt is csak langyos tempóban, vagy télen hóban-latyakban. így meg vígan túléli azt a pár évet, amíg rá nem jön a boldog első tulajdonos, hogy tulajdonképpen felesleges neki és elpasszolja. onnan meg már úgysem él a gari...
nem tűnik egyszerűnek a láncfeszesség beállítása:
http://simplyseanie....-eccentric.html
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#249
Írta 2014. július 10. - 14:57

Ma már "csak" 135 000 Ft, annyit ér: http://apro.bikemag....bi-l240724.html
Én soha nem tudtam hova tenni ezt a modellt, "profibb" SS MTB-t sem nagyon építettek belőle (gugli-n néztem, felszereltségre értem).
A villa szerintem biztosan kemény lehet (alu váz+egyenes alu villa alapján), új korában is néztem csak a fehér nálam nagyon nem játszik. Egy karbon kormány sokat segíthet.
karakoram módosította - 2014. július 10. - 14:58
#250
Írta 2014. július 08. - 20:06

az inbred helyére nézegetek egy használt bringát, full-merev, alu váz+alu villa 29er ss. földutakra, sima erdei utakra, minimális köves-gyökeres résszel lenne a terep. kicsit félek az alu merevvilla és alu váz kombinációjától, régen volt már alu vázam. mennyire jó ötlet egy ilyen? főleg használtan? nagyon zsákbamacska?
nemtom, de majd meséld el
#252
Írta 2014. július 08. - 09:56

az inbred helyére nézegetek egy használt bringát, full-merev, alu váz+alu villa 29er ss. földutakra, sima erdei utakra, minimális köves-gyökeres résszel lenne a terep. kicsit félek az alu merevvilla és alu váz kombinációjától, régen volt már alu vázam. mennyire jó ötlet egy ilyen? főleg használtan? nagyon zsákbamacska?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#254
Írta 2014. július 04. - 17:32

El kell keserítselek. Én amióta SS-el megyek (csúszópapucsos), rettegek minden kerékcserét. Mert általában tizedikre adja csak ki, hogy egyenesen van benn a kerék, meg elfogadható a láncfeszesség.
nem fogok szomorkodni, nekem csak akkor van ilyen gondom, ha fogaskereket cserélek vagy bármi miatt le kellett szedni majd visszatenni azt. miután beállt a helyére, a feszítés már könnyen megy és az egyenessel sincs különösebb gondom. a mostani lánccsere esetében is inkább a hülyeségem (látható volt, hogy majdnem biztosan nem lesz jó a hossz, de azért megpróbáltam-nem jött be) volt a szívás oka.
páran felhördülnek majd, de azt is elárulom, hogy gyorszár (XT) tartja a kereket és nem mozdul el, még chain-tug nélkül is jó volt. pedig közel fél évnyi használat van benne. biztos kevés a nyomaték.
Kisherceg módosította - 2014. július 04. - 17:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#255
Írta 2014. július 04. - 17:15

El kell keserítselek. Én amióta SS-el megyek (csúszópapucsos), rettegek minden kerékcserét. Mert általában tizedikre adja csak ki, hogy egyenesen van benn a kerék, meg elfogadható a láncfeszesség.
feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt....
mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól.
meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
Aske módosította - 2014. július 04. - 17:15
#256
Írta 2014. július 02. - 10:50

feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt....
mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól.
meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
A kezdők bénázása. Mindenki átesik rajta. 2 perc alatt kiveszem és visszarakom a kereket.
A sebesség mindent megold.
#257
Írta 2014. július 02. - 09:59

feltettem a szép új pc850-es láncot. bejött amitől tartottam, a 34-18-hoz az eddigi lánchossz rövid. még éppen fel tudtam tenni, de feszült teljesen előretolt keréknél is. leszedni meg külön élmény volt.... mindenesetre visszatettem a 34-17-et, így oké a cucc, gondolom kicsit úgyis nyúlik a lánc, akkor mehet a 18-as fog ismét. viszont: a 17-es lötyög kicsit az agyon, hol feszes, hol laza a lánc, pont fél hajtókarfordulatonként. szerencsére egy-két megfelelő pozícióba (legfeszesebb) állított erősebb pedálra történő ráugrással szépen kisimult. már csak újra be kellett állítani a feszességet, féket is beállítani és voilá, készen is vagyunk, alig egy óra volt. az ss az egyszerű megoldásokról szól.
meg a vudu varázslatokról....
menni még nem mentem vele, ha ledob, beborítom az árokba és áttérek a horgászatra...
- donciccio kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#259
Írta 2014. június 28. - 23:01

ezek szerint ideje új láncot vennem?
nyolcasból mit érdemes?
Igen.
PC-850
A sebesség mindent megold.
#260
Írta 2014. június 28. - 16:33

A tünetek alapján nyúlott a lánc az új lánckerékhez. Nem kéne, hogy az legyen, de lehet az új lánckerék kicsit pluszosra sikerült, kopott volt a szerszám, ami csinálta.
ezek szerint ideje új láncot vennem?
nyolcasból mit érdemes?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"