Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#18161
Írta 2006. február 13. - 17:01
Jeee
erre voltam kíváncsi, csak nem mertem addig meg húzni amig meg nem kérdeztem valaki okosabbat
Köszi
erre voltam kíváncsi, csak nem mertem addig meg húzni amig meg nem kérdeztem valaki okosabbat
Köszi
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt
a zsenik átlátják a káoszt
#18162
Írta 2006. február 13. - 16:57
shimanonál van agy kis csövecske peremmel a végén amit beletolsz a csõbe (ez többször használatos) és van egy gyûrû amit ráhúzol a csõre (ez egyszer használatos). utána ezt így kompletten betolod a karba és meghúzod a csavaros részt (x erõvel mert a roppantógyûrûnek rá kell roppannia ) és utána az egész miskulanciára ráhúzod a porvédõ mûanyagot.
#18163
Írta 2006. február 13. - 16:49
Hello,
Azt szeretném megkérdezni, hogy fékkábel csatlakozásánál lévõ (olive vagy grease-nek, vagy mittudom én minek:) nevezett akármivel) mit kezdjek?
(shimano kábel meg a kar is az)
na szal ezt a prücköt rá kell e szorítani a kábelre a manualban megjelenített helyen, vagy csak rárakom a csõre, a csövet betolom a helyére (mondjuk a karba) és becsavarom a legkülsõ csavarral?
lécci gyorsan válaszoljatok
elõre is köszi
Azt szeretném megkérdezni, hogy fékkábel csatlakozásánál lévõ (olive vagy grease-nek, vagy mittudom én minek:) nevezett akármivel) mit kezdjek?
(shimano kábel meg a kar is az)
na szal ezt a prücköt rá kell e szorítani a kábelre a manualban megjelenített helyen, vagy csak rárakom a csõre, a csövet betolom a helyére (mondjuk a karba) és becsavarom a legkülsõ csavarral?
lécci gyorsan válaszoljatok
elõre is köszi
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt
a zsenik átlátják a káoszt
#18164
Írta 2006. február 12. - 23:10
nemtom szeretnék-e
amikor mûködik, nagyon jó fék az XT
amikor nem (mostanában inkább nem) akkor olyan mint a takony
amikor mûködik, nagyon jó fék az XT
amikor nem (mostanában inkább nem) akkor olyan mint a takony
#18165
Írta 2006. február 12. - 22:57
mmmja, de a hayes nem 4 dugattyús mint az xt, azt' ott ki tudja hol kolbászol az olaj..
majd salika megcsinájja, hamár verte a mellét hogy õ már tud légteleníteni
(belerakja majd a dotos olajat, én meg sírvafakadok hogy tönkretette:D)
majd salika megcsinájja, hamár verte a mellét hogy õ már tud légteleníteni
(belerakja majd a dotos olajat, én meg sírvafakadok hogy tönkretette:D)
#18166
Írta 2006. február 12. - 22:51
én meg alulról, mert a tiszta olaj kinyomja mind a bubikat, mint a régi koszos löttyöt. bevált, és kb 2 perc az egész
#18167
Írta 2006. február 12. - 21:57
Én is mindig fölülrõl, igaz évente egyszer kell, akkor is csak olajcsere miatt. Hátsó féknél nehezebb, mert a bubik elbújnak a kanyarokban.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18168
Írta 2006. február 12. - 19:28
akkor lehet hogy nem a módszerrel van a gond hanem a fékkel
az istennek nem sikerül megcsinálnom úgy hogy jó legyen
lehet h beviszem bótba, azt szopjanak vele õk (Sala muhaha)
az istennek nem sikerül megcsinálnom úgy hogy jó legyen
lehet h beviszem bótba, azt szopjanak vele õk (Sala muhaha)
#18169
Írta 2006. február 12. - 19:26
xt-hez marad ez a motoros, felül töltöm, pumpálom, kinyitom alul, bubi kijön, zárom, felül töltöm.... módszer.
nálam mindig bevált.
nálam mindig bevált.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18170
Írta 2006. február 12. - 19:11
én szintén alulról ajánlom, bár a manual fentrõl mondja,de az napestig eltart mire megvárod hogy a bubi feljöjjön miközben az olaj lefele megy
az XTt viszont nemtom megcsinálni rendesre:(
az XTt viszont nemtom megcsinálni rendesre:(
#18171
Írta 2006. február 12. - 18:06
Nyitott tartájba olaj öntés....légtelenítõ csavar kivesz....pumpál...pumpál....olajpótlás....pumpál....pumpál.....etc, etc.....)))
Szarul hangzik, tudom:))
Szarul hangzik, tudom:))
#18172
Írta 2006. február 12. - 18:06
a túlfolyó?
maradhat elvileg minden, bár a pofát én kivenném, biztos ami biztos. alulról a legjob saintet is, hayest is, pedig a manual fordtíva írja. én még annyit szoktam csinálni hogy visszaszívok olajat a fecskendõbe, annyit, hogy felül ne fogyjon el és függõlegesen tartva a kis bubik felmásznak a fecskendõ boldogabbik végébe. utána mehet vissza a bubimentes olaj.
maradhat elvileg minden, bár a pofát én kivenném, biztos ami biztos. alulról a legjob saintet is, hayest is, pedig a manual fordtíva írja. én még annyit szoktam csinálni hogy visszaszívok olajat a fecskendõbe, annyit, hogy felül ne fogyjon el és függõlegesen tartva a kis bubik felmásznak a fecskendõ boldogabbik végébe. utána mehet vissza a bubimentes olaj.
#18173
Írta 2006. február 12. - 18:03
#18174
Írta 2006. február 12. - 18:02
Emberek:)
Érzem, hogy enyhén stupiddá válok most de ezt is megkérdezem:- Maradhat minden a bicajon és csdak hadd szóljon vagy vannak egyéb praktikák?
Ja, természetesen alulról nyomtam ahogy a NET-en láttam a .pdf-ét ennek a dögnek:))
Mások szerint a motoros-tárcsás-tartályból utántöltve-átpumpálós módszer a legjobb.....
Érzem, hogy enyhén stupiddá válok most de ezt is megkérdezem:- Maradhat minden a bicajon és csdak hadd szóljon vagy vannak egyéb praktikák?
Ja, természetesen alulról nyomtam ahogy a NET-en láttam a .pdf-ét ennek a dögnek:))
Mások szerint a motoros-tárcsás-tartályból utántöltve-átpumpálós módszer a legjobb.....
#18175
Írta 2006. február 12. - 17:59
majd felül elzárni, és alulról ha szükség van egy kicsit rátölteni. így be lehet lõni akár kopottabb fékpofához is a féket.
#18176
Írta 2006. február 12. - 17:58
vagy alulról csinálod, mint ahogy nem szabad, elvileg
vagy felülrõl mint a könyvecskéjében vázolva van, és elkúrsz rá 1 órát
célszerü alulról átnyomni a rendszeren egy fecskendõnyi olajat, a csövet egyenesen tartani hogy a bubik tuti kijöjjenek
vagy felülrõl mint a könyvecskéjében vázolva van, és elkúrsz rá 1 órát
célszerü alulról átnyomni a rendszeren egy fecskendõnyi olajat, a csövet egyenesen tartani hogy a bubik tuti kijöjjenek
#18177
Írta 2006. február 12. - 17:56
Sziasztok!
Technikai jellegû kérdés:-Ma légtelenítettem a Magurámat mert felkerült egy másik fékkar és hiába nyomtam át rajta 1 deci olajat (szerintem leírás szerint) mégis olyan mintha cart markolnék......nyúlós, nyilván levegõs maradt ezért adhatnátok pár gyakorlati tanácsot:))
Elõre is köszönöm:)
Technikai jellegû kérdés:-Ma légtelenítettem a Magurámat mert felkerült egy másik fékkar és hiába nyomtam át rajta 1 deci olajat (szerintem leírás szerint) mégis olyan mintha cart markolnék......nyúlós, nyilván levegõs maradt ezért adhatnátok pár gyakorlati tanácsot:))
Elõre is köszönöm:)
#18178
Írta 2006. február 12. - 17:24
#18179
Írta 2006. február 12. - 10:27
#18180
Írta 2006. február 12. - 10:10
Valakinek van képe hogy Postmoun-os Manitou telón hogy fest a 180 -as tárcsa ?
milyen adapter kell hozzá ?
Várom a válaszokat !
milyen adapter kell hozzá ?
Várom a válaszokat !
:cheers: