Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#18141
Írta 2006. március 01. - 20:54
Apropó az Avid BB7 nagyon hajlamos megsülni? nekem nem sikerült még annyira felfõzni, csak tudni akarom mik a határai. Akinek van tapasztalat az írjon? Csak ne olyat, hogy a haverom nagyanyjának, az ükapjának a ......Szóval értitek:D
#18142
Írta 2006. március 01. - 20:53
Mboy:
és a shimano, az avid ujabbak, etc etc
sztem ne kezdjünk arról vitázni hogy jó e vagy nem, mert jó.
az lehetséges hogy nem ahhoz a pofához való, de jó.
és a shimano, az avid ujabbak, etc etc
sztem ne kezdjünk arról vitázni hogy jó e vagy nem, mert jó.
az lehetséges hogy nem ahhoz a pofához való, de jó.
#18143
Írta 2006. március 01. - 20:53
már nekem is föltûnt a hasonlóság a két tárcsa között..
formula gyárt 180-asat! na mega a hope
formula gyárt 180-asat! na mega a hope
#18144
Írta 2006. március 01. - 20:50
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy, 2003-as Xt t. fék hez kell-e adapter ha 180-as tárcsával használom. Sajnos ez a grimeca tárcsa nagyon tré. Le akarnám cserélni vmi 180-as ra. Vagy az Xt-fék alapból 160-ashoz van?
A Grimeca tényle gagyi, 180-ast az ismertebb márkák közül asszem csak a Magura gyárt, a többi 185-öst csinál:D
De lehet,hogy csak szimlán hülye vagyok:p
#18145
Írta 2006. március 01. - 20:49
ja amugy ugyanaz gyártja a grimeca tárcást mint a régi XT-t.
vagyis ezzel azt akarom mondani hogy más feliratot kap, szal inkább a pofával és a fék beállításával lesz a komolyabb gond, illetve lehet tényleg hogy el van égetve mind a pofa, mind a tárcsa, és mind2-t le kéne cserélni.
és apró/privi;)
vagyis ezzel azt akarom mondani hogy más feliratot kap, szal inkább a pofával és a fék beállításával lesz a komolyabb gond, illetve lehet tényleg hogy el van égetve mind a pofa, mind a tárcsa, és mind2-t le kéne cserélni.
és apró/privi;)
#18146
Írta 2006. március 01. - 20:46
igen a Grimeka azért szar, mert nem fog rajta a fék rendesen. Már le lett fújva
tárcsa tisztítóval, pofák , kisütve, stb. de még mindig szar. Nem csavarja a villát, a nagyságával sincs gondom (sõt ) csak szarul fog. akkor vmi 203-as tárcsa lesz.. használtan érdemes? milyet?
Vole, tárcsát mennyiért?
tárcsa tisztítóval, pofák , kisütve, stb. de még mindig szar. Nem csavarja a villát, a nagyságával sincs gondom (sõt ) csak szarul fog. akkor vmi 203-as tárcsa lesz.. használtan érdemes? milyet?
Vole, tárcsát mennyiért?
#18147
Írta 2006. március 01. - 20:41
De miert is csereled kisebbre? Nagyon csavarja a villat?
Ha a "Grimeka tre`" alatt azt erted, hogy nem eleg eros rjata a fek, akkor vegyel egy markasabb tarcsat, amin jobban fog a feked.
Ha pedig nem tetszik hogy ilyen nagy, es azert csereled kisebbre, akkor szamolj azzal hogy csokken a fekero is
Most nezem, hogy regi IS -es XT -d van. Ahoz nem fogsz kapni IS - IS 160 - 180 -as adaptert.
Az a fek a regi Hayes tarcsaval es a Jagwire Piros pofaval a legjobb. Probalj ilyet szerezni.
( tarcsam van, de fekpofat vadasznod kell )
Ha a "Grimeka tre`" alatt azt erted, hogy nem eleg eros rjata a fek, akkor vegyel egy markasabb tarcsat, amin jobban fog a feked.
Ha pedig nem tetszik hogy ilyen nagy, es azert csereled kisebbre, akkor szamolj azzal hogy csokken a fekero is
Most nezem, hogy regi IS -es XT -d van. Ahoz nem fogsz kapni IS - IS 160 - 180 -as adaptert.
Az a fek a regi Hayes tarcsaval es a Jagwire Piros pofaval a legjobb. Probalj ilyet szerezni.
( tarcsam van, de fekpofat vadasznod kell )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18148
Írta 2006. március 01. - 20:36
akkor 160ashoz való féknyereg.
tárcsa, meglevõ adapter pihenõjáratba megy majd, és helyette fel kell rakni egy 180as tárcsát, és ehhez való adaptert(ha kapsz)
de érdemesebb inkább akkor egy másik 203-ast venni, kevesebb árban és macerában is.
tárcsa, meglevõ adapter pihenõjáratba megy majd, és helyette fel kell rakni egy 180as tárcsát, és ehhez való adaptert(ha kapsz)
de érdemesebb inkább akkor egy másik 203-ast venni, kevesebb árban és macerában is.
#18149
Írta 2006. március 01. - 20:33
#18150
Írta 2006. március 01. - 20:29
most mivel van? 160assal? mert akkor ahhoz való van. adapterrel feltehetõ 180as tárcsával is
ha adapter nélkül van fent, 203.assal, akkor pedig ahhoz van gyárilag.
ha adapter nélkül van fent, 203.assal, akkor pedig ahhoz van gyárilag.
#18151
Írta 2006. március 01. - 20:26
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy, 2003-as Xt t. fék hez kell-e adapter ha 180-as tárcsával használom. Sajnos ez a grimeca tárcsa nagyon tré. Le akarnám cserélni vmi 180-as ra. Vagy az Xt-fék alapból 160-ashoz van?
Azt szeretném kérdezni hogy, 2003-as Xt t. fék hez kell-e adapter ha 180-as tárcsával használom. Sajnos ez a grimeca tárcsa nagyon tré. Le akarnám cserélni vmi 180-as ra. Vagy az Xt-fék alapból 160-ashoz van?
#18152
Írta 2006. március 01. - 11:34
Sziasztok!
Fabrikált már itt valaki Bleed kit-et házilag Avid Juci fékhez? Engem a fecskendõ és a kar találkozása érdekelne, mert a többi 1szerûen megoldható
Thx
Fabrikált már itt valaki Bleed kit-et házilag Avid Juci fékhez? Engem a fecskendõ és a kar találkozása érdekelne, mert a többi 1szerûen megoldható
Thx
#18153
Írta 2006. február 27. - 23:57
Hali!
Nem tudja valaki,hogy merre lehet XT(BRM-765)-ös féktestet kapni?
Sehol nincs azt mondják,hogy nincs a nagykerbe,és egy darabig nem is lessz!
Elõre is köszi!
sziasztok!
csatlakozom a fent leírtakhoz!én is pont ezt keresem /mert nekem nem kell dual-control és inkább a hagyományos fékkaros összeállításban használnám/,de egy két helyen azt mondták "örüljek ha kapok"...pedig a paripámra már csak egy fék meg egy teló kéne és kész lenne.
kövezzetek meg,de valahol itt olvastam csak nem emlékszem pontosan hol.állítólag az XT test jobban fog hone tárcsával mint a sajátjával...
#18154
Írta 2006. február 26. - 15:56
Lor, te ugyis nagy adapter gyarto guru vagy. Mennyiben kulonleges a GustavM - Boxxer adapter?
Esetleg tudnal csinalni egyet? Oszinten szolva en biztos nem allok neki ilyennek itthon.
De ha esetleg tud valaki egy ilyen adaptert, hasznaltan vagy ujonan az is jo lenne.
Esetleg tudnal csinalni egyet? Oszinten szolva en biztos nem allok neki ilyennek itthon.
De ha esetleg tud valaki egy ilyen adaptert, hasznaltan vagy ujonan az is jo lenne.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18155
Írta 2006. február 26. - 12:54
mohus: nem ártana ha a dugattyúk/fébetétek nagyjából a féktest középvonalától egyenlõ távolságra lennének. betét ki, csavarhúzóval két dugattyú teljesen visszanyom, betét be és ha megvan az a piros basz amit gyárilag adnak a fékhez, azt tedd bele és nyomogasd addig a fékkart amíg középre nem kerülnek. az nem annyira természetes, hogy az agyik oldal csontig kopik a másik meg csak éppen hogy.
#18156
Írta 2006. február 26. - 12:48
köszi latnat, ki fogom próbálni, ha lesz rá egy kis idõm. Bár az itthoni légtelenítésbe még sosem mertem belevágni....:/
#18157
Írta 2006. február 25. - 22:39
Érdekes problémával szembesültem ma. Az elsõ fékemet nem lehetett rendesen belõni, mindenképpen súrlódott a tárcsa a betétekhez. Lekaptam a féket és meglepetésemre ez a látvány fogadott:
Nah nálam is ilyen volt az 555 ösnél
én úgy oldottam meg hoyg levettem a féket kikaptam a pofákat, és így látszik hogy mennyire van kint a dugattyú, milyne koszos stb. Fogsz egy rongyot és megtisztogatod a dugattyúkat (a szélüket) aztán a kart óvatosan kicsit behúzod megnézed hoyg nicns e még kosz a dugattyún, ha van letörlöd(kis ásványi olajat teszel rá) aztán óvatoson benyomod õket a helyükre
megint behúzod a kart, és ha nem egyszerre jönnek ki akkor megismétled. ha kész vagy lelégteleníted.
nekem segített, azóta nem ciripelnek a fékeim mióta megcsináltam
jah meg nekem furamód nem a csõtcsatlakozásnál lévõ dugattyút nyomta jobban hanem a másik oldalit...
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt
a zsenik átlátják a káoszt
#18158
Írta 2006. február 25. - 22:06
már van
ebike-ról nekem kb két hónapja 2006-osat hoztak
különbség: szín és talán felületkezelés, a 06-os matt, a fékkar sem fényes felületkezelést kapott mint a 2005-ösnél
ebike-ról nekem kb két hónapja 2006-osat hoztak
különbség: szín és talán felületkezelés, a 06-os matt, a fékkar sem fényes felületkezelést kapott mint a 2005-ösnél
Autist Team:)
#18159
Írta 2006. február 25. - 19:54
Kérdés: Mikor fog bejönni az Avid Juicy 5 2006-os szériája kishazánkba? Lesz valami érdembeli külömbség a szinén kívül(bár az csak külsõség) a mostanihoz képest?
#18160
Írta 2006. február 25. - 15:49
Köszi Thez,
Igazad van, egyenlõre hagyom a francba így. Egy vékony alátéttel sikerült javítanom az asszimetrián is, így egész elfogadható lett, és még biztos javul, ha rendesen összebarátkoznak a betétek az új 180-as tárcsával.
Igazad van, egyenlõre hagyom a francba így. Egy vékony alátéttel sikerült javítanom az asszimetrián is, így egész elfogadható lett, és még biztos javul, ha rendesen összebarátkoznak a betétek az új 180-as tárcsával.