na majd 5-6 k után is várnánk egy élménybeszámolót.
OK, meglesz!
Ezek szerint van tapasztalat! Mire számítsak?
na majd 5-6 k után is várnánk egy élménybeszámolót.
OK, meglesz!
Ezek szerint van tapasztalat! Mire számítsak?
Aki X0 féken gondolkodik, annak én speciel nyugodtan merem ajánlani!
Amikor 2012-ben kijött a 785-ös XT teljesen elájultam tőle, hogy milyen jó. A véleményem továbbra sem változott, viszont most egy 2013-as X0-al építettem egy bringát, és semmivel sem rosszabb a gyakorlatban (bár még nincs vele több év tapasztalatom mint az xt-vel).
Azt hiszem 2013-ra változtattak valamit az X0-án, tehát a korábbi évjáratokról nem tudok nyilatkozni...
na majd 5-6 k után is várnánk egy élménybeszámolót.
Aki X0 féken gondolkodik, annak én speciel nyugodtan merem ajánlani!
Amikor 2012-ben kijött a 785-ös XT teljesen elájultam tőle, hogy milyen jó. A véleményem továbbra sem változott, viszont most egy 2013-as X0-al építettem egy bringát, és semmivel sem rosszabb a gyakorlatban (bár még nincs vele több év tapasztalatom mint az xt-vel).
Azt hiszem 2013-ra változtattak valamit az X0-án, tehát a korábbi évjáratokról nem tudok nyilatkozni...
ismet elmondom mit csinalj.
menj el egy szervizbe es csereltestd le mind a ket fekben a fekfolyadekot.
nem kell uj feket vegyel csak tartsd karban a mostaniakat es nem lesz veluk gond.
Ez OK, csak azon problémáztam, hogy egyik szervizes ezt mondja, a másik azt. Én meg k.ra bizalmatlan vagyok mostanában a szervizekkel.
masert ha a rendszer nem lyukas vagy gyari hibas nem csinalhatja.
Új féket csak e miatt kezdtem emlegetni. Ha hibás, az többnyire cserét jelent tapasztalataim szerint.
ismet elmondom mit csinalj.
menj el egy szervizbe es csereltestd le mind a ket fekben a fekfolyadekot.
nem kell uj feket vegyel csak tartsd karban a mostaniakat es nem lesz veluk gond.
ilyenkor szokta elmondani zezo hogy tovabbi segitsegert fordulj az ezoterikahoz mert tavgyogyitani csak ok tudnak.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
masert ha a rendszer nem lyukas vagy gyari hibas nem csinalhatja.
nekem fejjel lefele voltak a hope fekjeim kb fel evig es tavaszra kicsurgott belole az osszes olaj.
nyilvan nem mindegyik feknel jelentkezik ez de ha nem vagy tisztaban hogy az adott tipus mit enged akkor a labain kell tartani a joszagot.
talalgatas helyett meg vidd el szakertohoz es szand ra azt a par ezret mert egy korhazi labadozas meg tobbe kerul.
masert ha a rendszer nem lyukas vagy gyari hibas nem csinalhatja.
nekem fejjel lefele voltak a hope fekjeim kb fel evig es tavaszra kicsurgott belole az osszes olaj.
nyilvan nem mindegyik feknel jelentkezik ez de ha nem vagy tisztaban hogy az adott tipus mit enged akkor a labain kell tartani a joszagot.
talalgatas helyett meg vidd el szakertohoz es szand ra azt a par ezret mert egy korhazi labadozas meg tobbe kerul.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Így viszont elég furcsa, mert csak az első fék csinálja.ennek semmi koze ahoz hogy elso vagy hatso.
a fekkarallason mulik.
en lecserelnem a folyadekot meg ennyi allas utan is.megis csak az eleted mulik rajta arrol nem is beszelve hogy a helytelen tarolastol barhol lehetnek meg buborekok a rendszerben.
SokadikX módosította - 2014. július 10. - 18:41
ennek semmi koze ahoz hogy elso vagy hatso.
a fekkarallason mulik.
en lecserelnem a folyadekot meg ennyi allas utan is.megis csak az eleted mulik rajta arrol nem is beszelve hogy a helytelen tarolastol barhol lehetnek meg buborekok a rendszerben.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
a legegyszerubben ugy ertened meg ha leszedned a feked tulfolyojat es ugy fekeznel allo helyzetben.
a lenyeg roviden az hogy mikor epp nem fekezel a munkahenger es a tulfolyo egy kis lukon ossze van kapcsolva.amikor fekezel a dugattyu ezt a lukat elfedi.igy amikor epp nem fekezel lesz hova tavozni a tulhevult-kitagult folyadeknak es nincs extra nyomas alatt a rendszer.
mikor hulye helyzetben van a bringa akkor elofordulhat a tulfolyoban levo levego elvandorol.rosszabb esetben ket kerekre helyezesnel is marad a hengerben vagy a csoben egy kis bubi.
ha evek ota nem volt szervizelve a fek akkor is erdemes olajcseret vegezni meg ha nincs is jele hibanak.
a legegyszerubben ugy ertened meg ha leszedned a feked tulfolyojat es ugy fekeznel allo helyzetben.
a lenyeg roviden az hogy mikor epp nem fekezel a munkahenger es a tulfolyo egy kis lukon ossze van kapcsolva.amikor fekezel a dugattyu ezt a lukat elfedi.igy amikor epp nem fekezel lesz hova tavozni a tulhevult-kitagult folyadeknak es nincs extra nyomas alatt a rendszer.
mikor hulye helyzetben van a bringa akkor elofordulhat a tulfolyoban levo levego elvandorol.rosszabb esetben ket kerekre helyezesnel is marad a hengerben vagy a csoben egy kis bubi.
ha evek ota nem volt szervizelve a fek akkor is erdemes olajcseret vegezni meg ha nincs is jele hibanak.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
SokadikX módosította - 2014. július 10. - 17:10
A tartályban lehet a levegő és mikor fejre állítod akkor a fékcső csatlakozás kerül a legmagasabbra ergo mikor meghúzod a fékkart akkor a fékkar behúzásakor benyomod a levegőt a csőbe.
Van erről a fékről valami "robbantott" ábrád? (link a képre - google-n kerestem, de fogalmam sincs, angolul minek nevezik az ilyet, a "draft avid elixir 5" meg nem hozott használható találatot)
Egyszerűen nem tudom magam elé képzelni, amit mondasz, hogy hol lehet benne levegő úgy, hogy normál működés közben nem zavar, de fejreállítva egy levegős rendszer minden tünetét produkálja.
Sokadszorra megnézve a videót megpróbáltam kivenni a fékbetétet, de az a rögzítő bigyó a csavaron... az kifogott rajtam. Szerszámmal nem merem piszkálni, kézzel meg nem bírtam leszedni.Vicces, nem is tudtam hogy van ilyen kiemelő herkentyű. Eddig kézzel mindig sikerült Ha ki kell szedni a kereket fuvarnál akkor szoktam távtartó műanyagot közé rakni, de amig nem volt vastag karton is tökéletesen megfelelt erre a célra.
Szerintem valaha mindenkivel előfordult hogy meghúzta a féket amikor nem volt benne pofa, de ettől nem kell félni, közényomsz egy csavarhúzót vagy kést és visszanyomod a dugattyúkat. Ha ez rendszeresen előfordul és nem sikerül helyrehozni csak akkor ajánlom hogy ne is próbálkozz Egy fékpofacsere elég alap, ezt mindenkinek illene tudnia. Persze a láncolajozás is de mégis annyi nyikorgó egyénnel találkozok hogy csak csóválni tudom a fejem.
Az a rózsaszín(? piros? Nem tökéletes a kijelzőm színhűsége ) bigyó, amit a csavar kitekerése előtt berakott, az csak jó ha van kategória? Arra mondtam, hogy olyanom nincs.
Vicces, nem is tudtam hogy van ilyen kiemelő herkentyű. Eddig kézzel mindig sikerült Ha ki kell szedni a kereket fuvarnál akkor szoktam távtartó műanyagot közé rakni, de amig nem volt vastag karton is tökéletesen megfelelt erre a célra.
Szerintem valaha mindenkivel előfordult hogy meghúzta a féket amikor nem volt benne pofa, de ettől nem kell félni, közényomsz egy csavarhúzót vagy kést és visszanyomod a dugattyúkat. Ha ez rendszeresen előfordul és nem sikerül helyrehozni csak akkor ajánlom hogy ne is próbálkozz Egy fékpofacsere elég alap, ezt mindenkinek illene tudnia. Persze a láncolajozás is de mégis annyi nyikorgó egyénnel találkozok hogy csak csóválni tudom a fejem.
A tartályban lehet a levegő és mikor fejre állítod akkor a fékcső csatlakozás kerül a legmagasabbra ergo mikor meghúzod a fékkart akkor a fékkar behúzásakor benyomod a levegőt a csőbe.
Namost ezt gondold át újra!Tehát lehet hogy a levegő felfelé kúszik az első kerék felé? Az is lehet hogy a lényegesen hosszabb és lefelé irányuló hátsó vezetékben nem éri el a féknyerget?
Lehet ennek köze a fizikához?
Tehát lehet hogy a levegő felfelé kúszik az első kerék felé? Az is lehet hogy a lényegesen hosszabb és lefelé irányuló hátsó vezetékben nem éri el a féknyerget?
Lehet ennek köze a fizikához?
Nem viccelek, ahogy elnéztem, ehhez köröm kellene, az enyémmel meg egy svájci bicskát sem tudok kinyitni (szó szerint, semmi túlzás)
Az a rózsaszín(? piros? Nem tökéletes a kijelzőm színhűsége ) bigyó, amit a csavar kitekerése előtt berakott, az csak jó ha van kategória? Arra mondtam, hogy olyanom nincs.
az a piros izé egy távtartó. arra kell, hogy a betétek közé tolva megakadályozza azt, hogy kivett keréknél behúzva a fékkart a betétek összekoppanjanak (tárcsa nélkül a fék úgy érzi, kopott a tárcsa és elkezdi utánállítani magát). ha a betéteket kiveszed, akkor megfordítva, a vastag felét beletéve ugyanezt a dolgot lehet vele elérni, ez légtelenítéskor kell. a betétek cseréjéhez teljesen felesleges volt beletennie a tetkós elvisz-imitátornak a videóban, nincs rá szükség, csak még egy kicsit tudományosabbnak néz ki az egész.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"