
vegyetek bovdenes féket, abban nem gond ha van levegõ.

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
az, hogy a féknyerget is le kell légteleníteni
már irtam korábban, "h" alakú féknyergek és az "U" alakú féknyergek légtelenités szempontjából nem egyformák
az, hogy a féknyerget is le kell légtelenítenivan trükk, egy lényeges momentum minden féknél, amit szeretnek elhagyni a légtelenítésnél...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ride everywhere.
.
Csak az Avid használ 185mm-es tárcsát, a többi cég 180mm-s mérettel fut, illetve a Hope-nak van 183mm-es elhajlása:D
Ne elméleti, hanem gyakorlati síkon közelíts a problémához! Kérdezz meg egy gyakorló mérnököt, hogy az elméleti és a gyakorlati dolgok mennyire vannak párhuzamban (és most ne csak a fenti dologra értsd)! Érhetnek meglepetések.
Múltkoriban kérdeztem, hogy milyen tárcsa lenne jó Avid Roundagon helyett, ami nem annyira melegszik, és javasolták az XT-t. Ezzel csak az a probléma, hogy nem 185-ös, hanem 180-as, másrészt nekem 6 csavaros kéne nem Center Lockos. Valaki tudna esetleg ilyen feltételek mellett ajánlani valamit?:
Kösz!
annyyi csak h szerintem az a nyúlás nem lehet anyagfáradásból, ha abból fakad akkor az már fullon van mikrorepedésekkel
még járatom az agyam de ez nekem bizarr, mert ha használódik akor keményedik, nem lesz "puhább" "nyúlósabb" stb
Kerék 10-es átütõ tengelyes.
Szerintem az nem hajlik.A fémtan a mérnököknek van kitalálva.Sok olyan dolgot tapasztalok,ami mérnöki szempontból lehetetlen lenne,szerviz szempontból mégis elõfordul.
A puhul szó nem nyerõ,csak nem találtam jobbat.Elveszti a vásárláskori merevségét.
Beszólni is lehet,szeretek vitázni,ha van kivel.