Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#6061
Írta 2010. szeptember 26. - 12:26
#6062
Írta 2010. szeptember 26. - 09:51
Lehet, hogy megoldódik egy olajcserével és tisztogatással.
#6063
Írta 2010. szeptember 26. - 09:28
Elõre is kösz, Gábor
#6064
Írta 2010. szeptember 25. - 16:32
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6065
Írta 2010. szeptember 25. - 14:33
#6066
Írta 2010. szeptember 24. - 20:12
Az, hogy tanyabájkkal ne DH-zzzunk gondolom mindenki számára evidens.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6067
Írta 2010. szeptember 23. - 23:48
Majd kinõjjük.:-)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6068
Írta 2010. szeptember 23. - 22:58
halott? lemaradt egy L tesaBikemag fórumról mindenki halott!
Mert itt vannak a legokosabb emberek!
...ilyesmi...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6069
Írta 2010. szeptember 23. - 21:54
van par ismerosom, akit nem erdekel sem a technika, sem ez a forum, csak sokat tekeri a bringat de mi van azokkal, akik csak kozlekednek vele? a varosban tekerve azert nem sok "igazi" megszallottat lat az ember: szerinted ok hallottak mar errol a forumrol?
Bikemag fórumról mindenki halott!
Mert itt vannak a legokosabb emberek!
...ilyesmi...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6070
Írta 2010. szeptember 23. - 21:44
Hát ezt magyarázom.
Hogy bringán esetenként simán nem lehet megállni egy fékkel.
Ha meg nem ,akkor csak igazam van,hogy szarabb a minõség.
De asszem befejeztem az autós témát,már vesszõparipa státuszban van,holott nem is én kezdtem a hasonlítgatást.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6071
Írta 2010. szeptember 23. - 15:28
#6072
Írta 2010. szeptember 23. - 14:46
Amúgy meg hozzám is 90%-ban olyan féket hoztak javítani, amit a delikvens otthon gányolt szét.
Ride everywhere.
.
#6073
Írta 2010. szeptember 23. - 14:23
#6074
Írta 2010. szeptember 23. - 14:04
Összehasonlítás következik:
Képzeld el, hogy egy autós féket körülbelül kétlábbal, a hátadat kitámasztva nyomogatsz percenkét nagyjából tízszer olyan másfél órán keresztül folyamatosan, és ez alatt a futómû -amin a fék is rajta van, és még csak nem is egy "karral" kapcsolódik- egy olyan sziklás föld úton gurul végig amin kb. másfél méteres akadályok vannak. Tuti hogy tíz évig bírja ugye?
Õõõ, de. Csakhogy a négybõl eggyel is meg lehet állni, meg kézi és motorfék is van. Átlagautós meg nem tárgyalja ki a "szar a fékem" témát egy fórumban, hanem elviszi szervizbe. Átlagbiciklis meg deNem. A lényeg ott van,hogy autóban nem gyártanak szar féket,bringában meg simám. Pedig mindkettõn balesetek,életek múlhatnak.
Ride everywhere.
.
#6075
Írta 2010. szeptember 23. - 13:11
Sok embertõl hallottam, hogy a Suntour Duro sz_r teleszpók, mivel ropi az egész és full mûanyag a belseje. Hát persze, ki lett könnyítve a grammhuszárok kedvéért. Ti kértétek, tessék, megkaptátok.
#6076
Írta 2010. szeptember 23. - 10:18
spanom az akkor csúcstechnikának számító (roppszéria) ezres K5 gixerrel kiment pályázniEzen a bringa vs. motor/autó dolgon már annyit agyaltam én is. Motoros ismerrõsöktõl soha nem hallottam még olyat, hogy
1, elszáll a csillapítás a telóban
2, nincs út mer lefolyt az olaj a lábba
3, fél év után kikopott a persely
4, elmegy a fékerõ
5, vándorol a nyomáspont
6, stb.
Szóval nem tudom miért van ekkora difi btingás ill. egyéb alkatrészek közt. Mûkösésben, megbízhatóságban, élettartamban. Lehet hogy nálunk annyira a súlyra van az egész kihegyezve?
pár kör után a kavicságyban landolt, mert egyszerûen elfogyott a fék.
pedig az "sport" motor
szóval csak találni kell olyan felhasználási területet, ahol az adott alkatrész már nincs túlméretezve, és egybõl nõ a meghibásodások száma.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6077
Írta 2010. szeptember 23. - 06:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6078
Írta 2010. szeptember 22. - 22:31
-majd túlhevült az elsõ tárcsa is,peeersze
fura volt, cseppet szokatlan volt ott a tempo
#6079
Írta 2010. szeptember 22. - 22:19
aki annyira komolyan rallizik az lehet. de a sok hobbi rallis vagy palyaversenyzo nem. ok csak cserelik ami torik/kopik.
es itt a forumon sokkal tobb az olyan aki kedvtelesbol/hobbibol teker, nem pedig azert mert ez az eletcelja vagy mert profi. szal nem tul jo az osszehasonlitas.
ahogy az auto-monti dolog sem jo, mivel azok az autok atlagos kozlekedesre vannak hasznalva, a szoban forgo komoly montik meg nem. szal ilyen szempontbol az anyam pashley-ja lenne a mervado, amiben dobfek van elol hatul, meg agyvalto. es azzal jar dolgozni meg a piacra. ha 5 evig nem szervizeled hozza akkoris ugyanolyan szepen fogja tenni a dolgat.
Persze.
Csak azt felejtitek el,hogy hobbiból tekertek,de mégis sokan top alkatrészeket használtok.
Az összehasonlítás szerintem sem helyes,sõt azt igyekszem bizonygatni itt sokakkal szemben ,hogy nem is lehet idekeverni az autós rendszereket.
Fura,hogy folyamatosan errõl magyarázok,most meg olyan mintha én találtam volna ki,hogy autóshoz kell hasonlítgatni a montis alkatrészeket.
A dolog jelentõsége annyi volt,hogy az "átlagos" közlekesésre használt autók fékrendszerei is jóval megbizhatóbbak,mint a legtöbb tárcsafék.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6080
Írta 2010. szeptember 22. - 21:30
Egy komoly rallys akár versenyrõl -versenyre szétbontja az autóját ,fékeit,motort.Hogy versenyközben ne legyen gond.
Történetesen van ismerettségi körben rally szerelõ és versenyzõ is.
Nagyon kevés az a felhasználó,aki ezt megteszi bringán is verseny elött.
aki annyira komolyan rallizik az lehet. de a sok hobbi rallis vagy palyaversenyzo nem. ok csak cserelik ami torik/kopik.
es itt a forumon sokkal tobb az olyan aki kedvtelesbol/hobbibol teker, nem pedig azert mert ez az eletcelja vagy mert profi. szal nem tul jo az osszehasonlitas.
ahogy az auto-monti dolog sem jo, mivel azok az autok atlagos kozlekedesre vannak hasznalva, a szoban forgo komoly montik meg nem. szal ilyen szempontbol az anyam pashley-ja lenne a mervado, amiben dobfek van elol hatul, meg agyvalto. es azzal jar dolgozni meg a piacra. ha 5 evig nem szervizeled hozza akkoris ugyanolyan szepen fogja tenni a dolgat.
RAUH-Welt
B E G R I F F