halott?Bikemag fórumról mindenki halott!
Mert itt vannak a legokosabb emberek!
...ilyesmi...


halott?Bikemag fórumról mindenki halott!
Mert itt vannak a legokosabb emberek!
...ilyesmi...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
van par ismerosom, akit nem erdekel sem a technika, sem ez a forum, csak sokat tekeri a bringat
de mi van azokkal, akik csak kozlekednek vele? a varosban tekerve azert nem sok "igazi" megszallottat lat az ember: szerinted ok hallottak mar errol a forumrol?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ride everywhere.
.
Õõõ, de. Csakhogy a négybõl eggyel is meg lehet állni, meg kézi és motorfék is van. Átlagautós meg nem tárgyalja ki a "szar a fékem" témát egy fórumban, hanem elviszi szervizbe. Átlagbiciklis meg deNem. A lényeg ott van,hogy autóban nem gyártanak szar féket,bringában meg simám. Pedig mindkettõn balesetek,életek múlhatnak.
Ride everywhere.
.
spanom az akkor csúcstechnikának számító (roppszéria) ezres K5 gixerrel kiment pályázniEzen a bringa vs. motor/autó dolgon már annyit agyaltam én is. Motoros ismerrõsöktõl soha nem hallottam még olyat, hogy
1, elszáll a csillapítás a telóban
2, nincs út mer lefolyt az olaj a lábba
3, fél év után kikopott a persely
4, elmegy a fékerõ
5, vándorol a nyomáspont
6, stb.
Szóval nem tudom miért van ekkora difi btingás ill. egyéb alkatrészek közt. Mûkösésben, megbízhatóságban, élettartamban. Lehet hogy nálunk annyira a súlyra van az egész kihegyezve?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
aki annyira komolyan rallizik az lehet. de a sok hobbi rallis vagy palyaversenyzo nem. ok csak cserelik ami torik/kopik.
es itt a forumon sokkal tobb az olyan aki kedvtelesbol/hobbibol teker, nem pedig azert mert ez az eletcelja vagy mert profi. szal nem tul jo az osszehasonlitas.
ahogy az auto-monti dolog sem jo, mivel azok az autok atlagos kozlekedesre vannak hasznalva, a szoban forgo komoly montik meg nem. szal ilyen szempontbol az anyam pashley-ja lenne a mervado, amiben dobfek van elol hatul, meg agyvalto. es azzal jar dolgozni meg a piacra. ha 5 evig nem szervizeled hozza akkoris ugyanolyan szepen fogja tenni a dolgat.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Egy komoly rallys akár versenyrõl -versenyre szétbontja az autóját ,fékeit,motort.Hogy versenyközben ne legyen gond.
Történetesen van ismerettségi körben rally szerelõ és versenyzõ is.
Nagyon kevés az a felhasználó,aki ezt megteszi bringán is verseny elött.
RAUH-Welt
B E G R I F F
no de nem is olyan igenybevetelre terveztek
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Sajnos velem idén megtörtént. Olcsón megúsztam, csak a kezem tört el - meg a vázam. De nem kívánom senkinek azt az érzést. Szó szerint értsd, azt hittem, meg fogok dögölni.Volt már olyan itt közületek, akinek mindkét féke (hidraulikus, bowdenes, V vagy tárcsa) egyszerre romlott el és fék nélkül gurult lefelé? Mert szvsz. erre elég kevés az esély. Persze, természetesen elõfordulhat, de akivel ennyire kib*szik a sors, annak tuti vaj van a fején.
Valami téveszme van itt.
A "versenytechnika"nagyon nem egyenlõ a tartóssággal.Inkább a kis súllyal.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Beszélj rallysokkal, mindegyikre fognak mondani példát, még a "6, stb."-re is
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
versenytechnikaban is?
anyam sem szokott panaszkodni a cangajara...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.