Most néztem a trickstuff oldalát, s ez a Direttissima jól sikerült:
Ilyet sem látni shimano vagy sram fékkarokban:
https://www.mountain...t.1592156.2.htm
Fékerőben nem igazán van vetélytársa, ahogy a tesztből is látszik.
Most néztem a trickstuff oldalát, s ez a Direttissima jól sikerült:
Ilyet sem látni shimano vagy sram fékkarokban:
https://www.mountain...t.1592156.2.htm
Fékerőben nem igazán van vetélytársa, ahogy a tesztből is látszik.
Most néztem a trickstuff oldalát, s ez a Direttissima jól sikerült:
Ilyet sem látni shimano vagy sram fékkarokban:
Ez mióta szentírás, hogy egy tömítőgyűrű csak szivároghat ? Mi van ha éppen szorulni kezd a hidegtől ? kb század milliméterekről lehet szó.
Ez mióta szentírás, hogy egy tömítőgyűrű csak szivároghat ? Mi van ha éppen szorulni kezd a hidegtől ? kb század milliméterekről lehet szó.
Ahhoz szivarognia kene, nem igy viselkednie.
nem feltétlenül. a sokszor emlegetett "régi" XT is lassult hidegben, de nem szivárgott (legalábbis a "modellfrissítés" utáni).
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Én meg úgy tudom az egyik tömítő gyűrűvel van gond, az nem bírja a hideget.
Hidegben vandorol
melegben ugy mukodik, mint a tobbi. Nekem olyba tunik, hogy az olaj viszkozitasaval fugg ossze. Telen besurusodik, es belassul a dugattyu, lassabban megy vissza, igy pumpalasnal egyre kijjebb nyomod. Ha kicsit varsz, visszaall.
Én meg úgy tudom az egyik tömítő gyűrűvel van gond, az nem bírja a hideget.
hát itt (is) elég sokan írják, hogy vándorol a nyomáspont és nem szereti a hideget.
Sziasztok!Most néztem ki magamnak ezt az M7000-es féket, mert M675-öt csak hátra már egyáltalán nem kapni.Még nem olvastam utána, van vele valami baj?Egy alap tektro féket váltana.
hát itt (is) elég sokan írják, hogy vándorol a nyomáspont és nem szereti a hideget.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sram Guide R fékhez próbálta már valaki a piros EBC fékbetétet?
Nyüglődtem a télen EBC vásárlásán,- a nyamvadt TRP fékemhez kellett valami rendes betét. Végül full szinter Nokeproof-ot vettem, az ára miatt. Nem bántam meg.
http://nukeproof.com...cts/brake-pads/
Edited by arn, 2018. June 09. - 13:22.
de hogy ne a legalja legyen az 500 as szérai szeritem simán vállalható
No, végül beesett a kosárba két 500-as fék + 501-es kar páros, ebben találkozott a szimpátiafaktor és ár görbéje.
5-600 ezres slx/xt szintű gépeket szerelnek 396 (acera) fékekkel.
teszteltem pár bringát, őszintén kizárólag a sznobizmos vezetne hogy lecseréljem de deore lenne a max amit veszek.
de hogy ne a legalja legyen az 500 as szérai szeritem simán vállalható
:leborulós:
meg akkor kicsit visszaolvasok, már elkezdtem..
Eleinte úgy képzeltem, hogy a bowdenes király, mert a terepen is állítható, én szabom meg, melyik pofa milyen messze legyen, de valahogy a kétoldalt mozgó mégiscsak pengébbnek tűnik. Hátul egyébként semmi bajom vele, csak ott kisebb a tárcsa (lehet, hogy ki kéne próbálnom elöl is megint a 160-ast), és értelemszerűen merevebb a váz.
Annyira nem követtem az utóbbi pár évben a fejlődést, hogy még a végén kiderül, hogy Sramot kell venni
De az utolsó emlékem tényleg az, hogy a Sh a király, abból még majdnem a legalja is szuper, valamint hogy az Avid akkori legújabb modelljei már mintha megvehetők lennének. Ebből egy tájékozott bringaőrült pontos dátumot is tud mondani, mikor hagytam abba a fórumolvasást..
Az M486 akkor még nem frankó annyira?
olyan 30-nál többet most nem szántam erre, akár 1, akár 2 fékről van szó ;-)
5-600 ezres slx/xt szintű gépeket szerelnek 396 (acera) fékekkel.
teszteltem pár bringát, őszintén kizárólag a sznobizmos vezetne hogy lecseréljem de deore lenne a max amit veszek.
de hogy ne a legalja legyen az 500 as szérai szeritem simán vállalható
Eleinte úgy képzeltem, hogy a bowdenes király, mert a terepen is állítható, én szabom meg, melyik pofa milyen messze legyen, de valahogy a kétoldalt mozgó mégiscsak pengébbnek tűnik. Hátul egyébként semmi bajom vele, csak ott kisebb a tárcsa (lehet, hogy ki kéne próbálnom elöl is megint a 160-ast), és értelemszerűen merevebb a váz.
Annyira nem követtem az utóbbi pár évben a fejlődést, hogy még a végén kiderül, hogy Sramot kell venni
De az utolsó emlékem tényleg az, hogy a Sh a király, abból még majdnem a legalja is szuper, valamint hogy az Avid akkori legújabb modelljei már mintha megvehetők lennének. Ebből egy tájékozott bringaőrült pontos dátumot is tud mondani, mikor hagytam abba a fórumolvasást..
Az M486 akkor még nem frankó annyira?
olyan 30-nál többet most nem szántam erre, akár 1, akár 2 fékről van szó ;-)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Félhülye kérdésem lesz: szeretném a BB7-eseimet hidrós Shimanóra cserélni, melyiket választhatom, ha az XT szett áránál lényegesen kevesebbet szeretnék költeni? De ne legyen visszalépés.. fékerő most is oké, de elegem van belőle, hogy -szerintem- a féloldali mozgás miatt jobban rezonál, mint indokolt lenne. XT (785) van a másik bringán, kulturáltabb cuccnak tartom.. még ha az is képes sikítozni elöl. Régen nagyon dícsérték a Deore szintet is, hogy simán használható, de már a számozáson sem igazodom ki. 3-assal, meg 4-essel kezdődő típusokat már lehet venni újonnan 10e közelében kerekenként, de szívni sem akarok velük, akkor inkább veszek jobbat, csak előre.
Köszi..
kiszedi a feknyeregbol a legtelenitocsavart, ugy engedi ki a fekfolyadekot, de elotte racsavarja a feltoltott tolcsert a fekkkarra. Lejjebb linkeltem a videot.koszi, erre rakeresek... a legtelenito csavar kiszedese nem vilagos, mi fogja meg az olajat? megis csak jobban tudjak azok ezt, akik napi szinten csinaljak, mint akik evente. ez a shimano modszer a mai bringaknal kicsit idejetmult.
me'g ezen az oldalon, csak lejjebb van az a video:A múltkor valahol volt egy videó, lehet itt, egy szerelő, talán Santa Cruz bemutatta milyen egyszerűen oldják ők meg, tölcsér becsavar, olajjal feltölt, alul ki a fékbetétek és kerék, légtelenítő csavart fillra kicsavar, kivesz és így átfolyatja a rendszert, most csináltam így, kilyukadt fékcső csere miatt, olyan koppanós lett mint még soha!
Edited by blash, 2018. June 02. - 22:26.