Howkeddlee said
Szia!
Huh,nekem ez a leírás sajnos nem mond semmit... remélem,hogy te ebbõl tudsz majd meríteni 1-2 jótanácsot,s remélem hogy meg is osztod majd velem/velünk!
Köszi elõre is!
csak most csak neked

1, a felfogató szem a vázon mindig festék mentes legyen. ha nem az meg kell kézi maróval marni.
2, féket mindig be kell fékezni ez a 10-20x kb 30km/h rol lefékezést jelent
3, tiszta legyen a tárcsa és a pofa (takarításhoz meleg mosogatós vizet ajánl)
3, a gyors-szár mindig a féktesttel ellentétes oldalon legyen
4, kerék küllõk meg legyenek normálisan húzva (szerintük 50%-ban ez a hiba)
5, a csavar fej alá egy vastag alátétet érdemes rakni (karbon vázaknál szerintük igen hatékony) /ezt igen jó ötletnek tartom, ki is fogom próbálni/
6, csak eredeti betétet használj..
6, reszelõvel reszeld le a pofa fékezõ felületének éleit
8, használj nehéz felnit
9, nedves környezetben nincs mit csinálni...
a számozást nem én csesztem el, hanem csak konzekvensen követtem.