Tehát egy áron M486, vagy M575? [bocs a dupla hsz-ért, de szerintem sokaknak egyértelmû ez a kérdés, csak átsiklottak felette]
pedig az 575 kurva jó fék.
Tehát egy áron M486, vagy M575? [bocs a dupla hsz-ért, de szerintem sokaknak egyértelmû ez a kérdés, csak átsiklottak felette]
Nem sok tapasztalatom van olajos tárcsafékkel, de hogy 765-ös XT féknél nem folyik ki, az biztos. Szerintem a többinél sem.
Shimano M486 (Alivio, szérián kívüli), vagy M575 (Deore, szérián kívüli)? Egy áron lenne, gondolom, hogy a Deore jobb, de a vélemények nagyon lehúzták az 575-t. Testbike-n, Bikeradaron is. A 486-ról viszont jókat írnak. Az miért van?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
használj nehéz felnit ezen jót nevettem
Egyébként van benne sok igazság, bár a pofa éleinek lereszelése nem tudom jó ötlet-e...
Ha nem állítva szállítom a bringámat amin hidraulikus tárcsafék van,belevegõsödhet?Még egy kérdés.Ha szétbontom a fékcsövet a fékkarnál akkor kifolyik a tartályból az olaj?Elõre is köszönöm a válaszokat.
elméletileg nem levegõsödhet fel. igen ki fog folyni az olaj.
jok ezek a magura tippek, csak fele baromsag
Ha nem állítva szállítom a bringámat amin hidraulikus tárcsafék van,belevegõsödhet?Még egy kérdés.Ha szétbontom a fékcsövet a fékkarnál akkor kifolyik a tartályból az olaj?Elõre is köszönöm a válaszokat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
amugy szereltem ma de sajnos ahhoz a részéhez még nem jutottam. Fékkart és fékcsövet kellett cserélnem. Tesztelni még nem volt idõm bár nem hiszem, hogy ez a két dolog befolyással lenne a rezgésre. Bár találtam egy fórumot ott valakinek az volt a megoldás???, hogy a fékcsövet kábelkötözõvel rögzítette és eléggé meghúzta... Kevésbé tûnik ésszerûnek, de kinek a pap kinek a papné... Na majd jelentkezem, ha haladt az ügy valamerre. Nekem amúgy a lánya inkább csak találjam meg...Szia!
Huh,nekem ez a leírás sajnos nem mond semmit... remélem,hogy te ebbõl tudsz majd meríteni 1-2 jótanácsot,s remélem hogy meg is osztod majd velem/velünk!
Köszi elõre is!
Szia!
Abben lehet valami,hogy valami ferde (csak nem tudom mi?),de a tárcsa-betét rossz párosítással annyira nem értenék egyet,mert xt fék,gyári xt betét,xt tárcsa párosítással használom.
Ennél jobb párosítást...?
A sebesség mindent megold.
Szia!
Huh,nekem ez a leírás sajnos nem mond semmit... remélem,hogy te ebbõl tudsz majd meríteni 1-2 jótanácsot,s remélem hogy meg is osztod majd velem/velünk!
Köszi elõre is!
nem ennyire egyszerû, vagy tényleg sok mindentõl kell eltekinteni.
Magura pl konkrét tanácsokat ad: http://www.magura.co...s_d231f9_11.pdf
mivel nálam is jelentkezett így utána olvastam és sajnos azt kell mondanom nem ilyen egyszerû...
Ha eltekintünk a repedéstõl, töréstõl, stb, akkor a problémát biztos az okozza, hogy valami ferde.
Írt itt valaki a darálásról, bugyborékolásról meg hasonló dolgokról. Azt általában a tárcsa betét rossz párosítás okozza. A puha betét ráfog a tárcsára, hirtelen lassítja, de jön a lyuk a tárcsán és tovább engedi. Rugalmas telóknál ez kellemetlen érzést okoz, mert rángatja a bringa elejét.
Ha eltekintünk a repedéstõl, töréstõl, stb, akkor a problémát biztos az okozza, hogy valami ferde.
Írt itt valaki a darálásról, bugyborékolásról meg hasonló dolgokról. Azt általában a tárcsa betét rossz párosítás okozza. A puha betét ráfog a tárcsára, hirtelen lassítja, de jön a lyuk a tárcsán és tovább engedi. Rugalmas telóknál ez kellemetlen érzést okoz, mert rángatja a bringa elejét.
A sebesség mindent megold.
hali még nem volt idõm rá, de ma szerelek szóval hátha holnap lesz már pár tapasztalattal több..