Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4621
Írta 2011. április 12. - 04:28

775ös xt tárcsafékhez,milyen (fél)fémes fékbetétet javasoltok,ami olcsóbb kicsit mint a shimano,és esetleg ugyanolyan jó,vagy még jobb is mint a shimano? (xc és finomabb fr felhasználáshoz.)
Ezeket néztem ki: Alligator BP018, BBB BBS-54S DiscStop, a2Z AZ-630S
Köszi szépen!
#4622
Írta 2011. április 11. - 23:19

te azért nem vennél, mert nincs rá pénzed!
![]()
![]()
lesz az még máshogy, de akkor se vennék...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4623
Írta 2011. április 11. - 23:14

te azért nem vennél, mert nincs rá pénzed!off
egyszer már nyert conti is
on
amúgy qrvára (kb gusztustalanul) elfogultak, szal én nem a bike teszt miatt nem vennék xtr féket



"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4624
Írta 2011. április 11. - 23:12

egyszer már nyert conti is

on
amúgy qrvára (kb gusztustalanul) elfogultak, szal én nem a bike teszt miatt nem vennék xtr féket

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4625
Írta 2011. április 11. - 23:07

el tudom mondani, hogy melyik az X és melyik az Y márka, ha nagyon érdekelne.Most elolvastam a linkelt teszteket mégegyszer és szégyellje magát a velotech. baromi nagy ködösítés a tesztjük. nem arról van szó szívesen dolgoznék ott, de a teszt elérhetõ része XTR reklám szagú...
de egyrészt senki nem hinné el, másrészt meg az én számból az üzletrontásnak is megfelelne.
másik megjegyés:
a bike magazin labor tesztjén nem volt megfelelõ hûtés, márpedig az a tesztkörülmény nehezen fordul elõ, hogy mész lefelé, és nem hûti a fékedet a menetszél. ilyen körülmények közt mindenhez csak idõ kell, és megadja magát.
az elõzõ generációs xtr-t ugyanigy tette tönkre a bike magazin, és mégis rettentõ sikeres fék lett, és soha, senki nem találkozott azzal a hibával, amit õk kitaláltak. (levált a fékbetét a fémlemezrõl)
nem vagyok teljesen biztos abban, hogy elfogulatlan teszteket végeznek.
(lásd: mindig schwalbe gumi nyer, bármi van. tudom, hogy k*rvajók, hiszen mi áruljuk na de ennyire?)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4626
Írta 2011. április 11. - 22:31

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4627
Írta 2011. április 11. - 21:02

#4628
Írta 2011. április 11. - 20:11

VeloTech teszt tripla DIN+ standard szerint
érdekes, hogy semelyik másik tesztben nem ment tönkre az xtr, még ebben a linkelt, teljesen független tesztben sem.
mindent tönkre lehet tenni, ha az a célja valakinek....
szóval érdekes a véleményed, miszerint "ne vegyél ilyet, mert nem jó" annak ellenére, hogy nem használtad. igazi megbízható véleménynek tûnik a számomra! legközelebb azt hiszem másban is fogok véleményt kérni tõled!
Nyugodtan, szívesen segíteni fogok, ha tudok. Kérlek linkelj még pár komoly tesztet. Igen a Veloteches cikket is ismerem, Shimano buszkelkedik veluk a honlapjukon. Ezert kicsit büdös nekem. Nem mintha nem hinném el csak furcsa, hogy egy olyan tesztelõ ujság mint a BM tönkre tudta vágni, egy pont olyan körülmények között aminek a többi tesztalany megfelelt. A DIN-t meg nem hiszem, hogy pl DH-sokra irták volna, hanem a hétköznapi felhasználásra, de ha hozzáférek igérem belenézek mert tényleg érdekel. Amugy a legutolsó DIN 14766 ami az MTB-vel foglalkozik 2006-os... Láttál már F1-es autora irt DIN-t? ezektõl függetlenül mzoli10 a jó barátom és az õ froclizásának szántam, de én tényleg nem vennék ilyet.

#4629
Írta 2011. április 11. - 19:51

VeloTech teszt tripla DIN+ standard szerintmzoli10 mzoli10
XTR alu magon kétoldalt acél felület: ICE-Tec néven fut. De te ne vegyél ilyet mert nem jó. Kiolvad az alu mag... lásd kép jobb alul: Scheibenbremsen: Ausfälle beim Test
érdekes, hogy semelyik másik tesztben nem ment tönkre az xtr, még ebben a linkelt, teljesen független tesztben sem.
mindent tönkre lehet tenni, ha az a célja valakinek....
szóval érdekes a véleményed, miszerint "ne vegyél ilyet, mert nem jó" annak ellenére, hogy nem használtad. igazi megbízható véleménynek tûnik a számomra! legközelebb azt hiszem másban is fogok véleményt kérni tõled!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4630
Írta 2011. április 11. - 14:56

Szóval tartós használat kizárva

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4631
Írta 2011. április 11. - 09:58

Még jó, hogy ilyen kurv@ drága és meg sem fordult a fejemben, hogy vegyek. Ellenben felmerül a kérdés, hogy a bevonatolt alu tárcsák akkor nem lágyulnak ki?mzoli10 mzoli10
XTR alu magon kétoldalt acél felület: ICE-Tec néven fut. De te ne vegyél ilyet mert nem jó. Kiolvad az alu mag... lásd kép jobb alul: Scheibenbremsen: Ausfälle beim Test
#4632
Írta 2011. április 11. - 07:45

#4633
Írta 2011. április 10. - 09:36

Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy az alu magra hogy dolgozták rá az acél borítást. Próbáltam találgatni, az ultrahangos hegesztésen kívül nem jutott jobb az eszembe, de azt meg nehezen megvalósíthatónak gondolom egy egy ilyen bonyolult felületen.
Szerintem a legnagyobb bukta ebben az, hogy a két fémnek nagyon eltérõ a hõtágulási együtthatója...2-300 foknál azért az már komoly.
Alut meg acélt nemigen heggesztenek össze szerintem....valószínûleg ragasztják, de itt nem is azzal lehet baj, hogy a ragasztó nem bírja, hanem az alu. Azért egy hosszabb lejtõn megjelennek a tárcsán a futtatási színek (elkékül), az meg azért már párszáz fok bõven van, szerintem simán el lehet érni 4-500°C-t, talán többet is, ott meg már az alu kilágyul.
#4634
Írta 2011. április 10. - 09:23


Innolite Design
#4635
Írta 2011. április 10. - 07:27

Szerintem a legnagyobb bukta ebben az, hogy a két fémnek nagyon eltérõ a hõtágulási együtthatója...2-300 foknál azért az már komoly.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4636
Írta 2011. április 10. - 06:32

mzoli10 mzoli10
XTR alu magon kétoldalt acél felület: ICE-Tec néven fut. De te ne vegyél ilyet mert nem jó. Kiolvad az alu mag... lásd kép jobb alul: Scheibenbremsen: Ausfälle beim Test
Hasonló gondolat megfordult a fejembe, de nem akartam beírni nehogy nagyon baromságnak tûnjön. Volt már XTR fékem és egyre nagyobb az esély hogy nem lesz megint.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4637
Írta 2011. április 09. - 21:35

Utánanéztem ennek az alutárcsa témának. Valami Stan's félérõl olvastam az mbtr-en, ez valami bevonatolt alu tárcsa. Mást nagyon nem találtam. Azt írják eléggé érzékeny környezetre, pl. nagyon saras, vagy homokos terepre nem ajánlott, mivel ilyen körülmények között hamar lekopik róla a bevonat. Van aki 1,5 éve használja probléma nélkül, van aki egy versenyen elhasználta.
Viszont ami nagyon meglepett, mert errõl sem tudtam eddig, hogy az új XTR tárcsa is félig-meddig alumíniumból készül. Ez szendvicsszerkezetû, tehát két acél lap között nyugszik az alumínium.
mzoli10 mzoli10

#4638
Írta 2011. április 09. - 18:37


Viszont ami nagyon meglepett, mert errõl sem tudtam eddig, hogy az új XTR tárcsa is félig-meddig alumíniumból készül. Ez szendvicsszerkezetû, tehát két acél lap között nyugszik az alumínium.
#4639
Írta 2011. április 09. - 15:25

A nyomatékok elég nevetségesek.Tessék:Schmolke carbon
A gyártón nem csodálkozom, ismert karbon guruk.

A sebesség mindent megold.
#4640
Írta 2011. április 09. - 15:18
