Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4401
Posted 2011. May 10. - 20:53

#4402
Posted 2011. May 10. - 20:11

Köszönöm elõre is!
#4403
Posted 2011. May 09. - 14:49

#4404
Posted 2011. May 09. - 12:34

#4405
Posted 2011. May 06. - 21:43

#4406
Posted 2011. May 06. - 20:42

Hali az csak egy kis mûanyag vmi. az nem baj ha forog, az imbusszal tudod kipattintani. szvsz az csak azért van ott h annyira sok retek ne tudjon oda bemenni, de kb ennyi.
köszönöm.
#4407
Posted 2011. May 06. - 14:53

Rob
Shimano féken a dugattyúkon belülrõl van egy imbusz nyílás. Mire való az? Ugy néz ki mintha egy zárókupak lenne. nekem nagyon könnyen forog. baj ez? A hátsó rezonál és ennek az okát keresem.
Köszi élõrre is.
Hali az csak egy kis mûanyag vmi. az nem baj ha forog, az imbusszal tudod kipattintani. szvsz az csak azért van ott h annyira sok retek ne tudjon oda bemenni, de kb ennyi.
#4408
Posted 2011. May 06. - 13:56

Shimano féken a dugattyúkon belülrõl van egy imbusz nyílás. Mire való az? Ugy néz ki mintha egy zárókupak lenne. nekem nagyon könnyen forog. baj ez? A hátsó rezonál és ennek az okát keresem.
Köszi élõrre is.
#4409
Posted 2011. May 05. - 18:50

igen, még szép.
viszont a magura nem mindig bírta a fenti ereszkedést.
tegyük hozzá, hogy bár csak 200 valamennyi méter, de kanyargós, szûk ösvény, a végig fékkarba csimpaszkodós fajtából. a második fele kb22-24% lejtésû, ami annyira azért nem rossz.
Hol van ez a hely?
#4410
Posted 2011. May 05. - 12:57

220m szintet jöttél lefelé és egy XT kibírta ? Még szép.
Mondjuk, nem is kis hazánkban szokott gond lenni, hanem amikor a sporttárs az Alpokba vagy Erdélybe keveredik és 6-800m szint van egyben lefelé. Na, akkor vannak a megnyúlt arcok meg az a büdös "fékszag" meg a besült dugattyú. Én legalább is így láttam.
(Hááá, nem értem ! Otthon soha nem volt vele baj !)
igen, még szép.


tegyük hozzá, hogy bár csak 200 valamennyi méter, de kanyargós, szûk ösvény, a végig fékkarba csimpaszkodós fajtából. a második fele kb22-24% lejtésû, ami annyira azért nem rossz.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4411
Posted 2011. May 05. - 10:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4412
Posted 2011. May 05. - 09:05

Budapesten tudtok olyan szervizt, ahol meg lehet várni a fék légtelenítését?
Ha létezne ilyen, sem adnám be, az kinek jó, ha kapkodnak? Olyan bolt meg kábé nem létezik, ahol folyamatosan tudnak szervizelni és a vevõk "éppen akkor" nem zaklatják õket.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4413
Posted 2011. May 04. - 21:02

te kölcsön adod a bringádat másnak versenyre?
elég jó szívû vagy nagylelkû vagy...
minden tiszteletem!
Gondolom utoléri a középtáv végét, akik gyengébbek lefelé és ha elõzésre nem alkalmas a hely, akkor neki is sokat kell fékezni mögöttük.
#4414
Posted 2011. May 04. - 18:30

az új 985-ös XTR-ben a roppantógyûrû is más, illetve a "csöcs" amit bele kell nyomni a fékcsõbe belül más átmérõjû az eddigiekhez képest.nekem olyasmi rémlik, hogy Shimanoek eddigi összes hidrós fékkarja kompatibilis az eddigi összes hidrós féktesttel. A hatásfok biztos más kérdés de kompatibilis... Gondolom ennél a szériánál sem lesz másképp. Tudtommal egy méretû fékcsõ van, de ha nem is akkor a csatlakozó elemek számítanak nem a csõ mérete.
a kék "csöcs" (a régi és az új) oda-vissza kompatibilis, és fejbõl nem vágom, hogy melyik a nagyobb belsõ átmérõjû (azt hiszem az új) de az biztos, hogy valamennyit befolyásol a végsõ teljesítményen.
mindemellett a fékkar kompatibilis ja. bár lehet, hogy ha valaki új xt kart akar régi xt nyereggek házasítani, elvész kevés modularitás, vagy fékerõ.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4415
Posted 2011. May 04. - 17:46

#4416
Posted 2011. May 04. - 17:44

te kölcsön adod a bringádat másnak versenyre?
elég jó szívû vagy nagylelkû vagy...
minden tiszteletem!
Nem.

A sebesség mindent megold.
#4417
Posted 2011. May 04. - 17:14

elég jó szívû vagy nagylelkû vagy...
minden tiszteletem!
#4418
Posted 2011. May 04. - 16:43

220m szintet jöttél lefelé és egy XT kibírta ? Még szép.
Mondjuk, nem is kis hazánkban szokott gond lenni, hanem amikor a sporttárs az Alpokba vagy Erdélybe keveredik és 6-800m szint van egyben lefelé. Na, akkor vannak a megnyúlt arcok meg az a büdös "fékszag" meg a besült dugattyú. Én legalább is így láttam.
(Hááá, nem értem ! Otthon soha nem volt vele baj !)
Nekem rendszeresen megégetik versenyen mások a fékeimet itthon. Pl. idén is és tavaly is Budán vagy tavaly Dunán. Mondjuk én kis és könnyû tárcsákat használok.
A sebesség mindent megold.
#4419
Posted 2011. May 04. - 16:27

A 785xt fékkarral kompatibilis a 765 féktest? Magyarul a fékcsõ méret egyezik?
nekem olyasmi rémlik, hogy Shimanoek eddigi összes hidrós fékkarja kompatibilis az eddigi összes hidrós féktesttel. A hatásfok biztos más kérdés de kompatibilis... Gondolom ennél a szériánál sem lesz másképp. Tudtommal egy méretû fékcsõ van, de ha nem is akkor a csatlakozó elemek számítanak nem a csõ mérete.
#4420
Posted 2011. May 04. - 15:23

220m szintet jöttél lefelé és egy XT kibírta ? Még szép.a már nem fázós xt fékeknek beírtam egy piros pontot. kísérletileg a 185/160mm helyett 160/160mm (avid g3) tárcsa kiosztást kapott és a fékerõ teljesen jó, nem érzõdik kevésnek. (oké-oké, 500grammos gumik és 400 gramos felnik, de akkor is!
) ami végképp meggyõzött, az alábbi rövid, ámde velõs ereszkedés leküzdése volt. itt a "régi szép idõkben" a magura marta mindig közel ropogósra sütötte a hullámos SL tárcsákat, miközben fékereje egy jóllakott óvodás szintjére zuhant, az xt viszont észnél maradt.
Mondjuk, nem is kis hazánkban szokott gond lenni, hanem amikor a sporttárs az Alpokba vagy Erdélybe keveredik és 6-800m szint van egyben lefelé. Na, akkor vannak a megnyúlt arcok meg az a büdös "fékszag" meg a besült dugattyú. Én legalább is így láttam.
(Hááá, nem értem ! Otthon soha nem volt vele baj !)