Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Tárcsafékek - általános eszmecsere

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18557 hozzászólás a témában

#4421
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
A 785xt fékkarral kompatibilis a 765 féktest? Magyarul a fékcsõ méret egyezik?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#4422
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

a már nem fázós xt fékeknek beírtam egy piros pontot. kísérletileg a 185/160mm helyett 160/160mm (avid g3) tárcsa kiosztást kapott és a fékerõ teljesen jó, nem érzõdik kevésnek. (oké-oké, 500grammos gumik és 400 gramos felnik, de akkor is!:) ) ami végképp meggyõzött, az alábbi rövid, ámde velõs ereszkedés leküzdése volt. itt a "régi szép idõkben" a magura marta mindig közel ropogósra sütötte a hullámos SL tárcsákat, miközben fékereje egy jóllakott óvodás szintjére zuhant, az xt viszont észnél maradt.

http://turistautak.h...5,278667,456913


Ezen a grafikonon mi micsoda? Mert így számomra értelmezhetetlen :S
Függõlegesen méter Balti felett, vízszintesen meg kilométer?

#4423
sompetike

sompetike

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
mi a különbség egy shimano m486,és egy shimano m595,vagy 575 közt,ugy értem,hogy érzödik különbség a fékezéskor,vagy csak az ára miatt?

#4424
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Magura made in Taiwan

Magura adds production facility in Taiwan | Bicycle Business | BikeBiz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4425
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.174 hozzászólás
a már nem fázós xt fékeknek beírtam egy piros pontot. kísérletileg a 185/160mm helyett 160/160mm (avid g3) tárcsa kiosztást kapott és a fékerõ teljesen jó, nem érzõdik kevésnek. (oké-oké, 500grammos gumik és 400 gramos felnik, de akkor is!:) ) ami végképp meggyõzött, az alábbi rövid, ámde velõs ereszkedés leküzdése volt. itt a "régi szép idõkben" a magura marta mindig közel ropogósra sütötte a hullámos SL tárcsákat, miközben fékereje egy jóllakott óvodás szintjére zuhant, az xt viszont észnél maradt.

http://turistautak.h...5,278667,456913

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4426
Flubber

Flubber

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

ha nézed a robbantott ábrát, akkor látod, hogy a nyomórúdnak nincs cikkszáma, bele van préselve, nem lehet roncsolás nélkül kiszedni. ha az nem jó, ott csak a csere segít.
a 10-es számú Y8U998060 cikkszámú kar tartalmazza, ha veszel egy újat, abban jó lesz.
a komplett fékkar testtel, fékvezetékkel és olajjal (épp csak féknyereg nincs hozzá) együtt amugy javasolt kisker áron 13790 csak maga a kar (Y8U998060) meg 9790 biztos, hogy megéri szórakozni vele?


Szia! Köszönöm a segítséget,és a tanácsot! Meggondolandó amit javasoltál!

#4427
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Köszi így már értem:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#4428
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

oké csak 985 xtr -t már lehet kapni én pedig a 785xt-re gondoltam

a 985-ös XTR szett a 2011-es év újdonsága volt
a 785-ös XT szett a 2012-es év újdonsága (hogy már bemutatták, az nem jelenti azt, hogy kapható, avgy idei modell lenne)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4429
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
oké csak 985 xtr -t már lehet kapni én pedig a 785xt-re gondoltam
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#4430
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Helló! Igazán a fékkart szétszedését a múltkori üzenetedben valamiért figyelmen kívûl hagytam,nem figyeltem oda rá,szóval bocsánat a figyelmetlenségemért!
Szétszedtem,nem volt egyszerû,mert a hernyócsavar is be volt állva,és csak a csavarlazító segített. A rajzot néztem,de valamiért nem találtam elõször ezt a kicsi csavart,de behúztam a kart és megláttam.
Már csak azt kérdezném,hogy van a karban az a kis gyufaszál kinézetû dolog ami végül is benyomja a munkahengert. Az az egész kis "dolog" úgy bevan álva,hogy a görgõk rajta meg sem mozdulnak. Azt a kis bogyós hülyeséget,ami olyan mint egy kis gyufaszál,azt valahogy ki lehet szedni belõle? Az menetes,és kitudom esetleg tekerni,vagy belevan sajtolva/ragasztva?Mert nem mertem fogóval megfogni és azt megtekerni,nehogy elb...szam!
Csak mert legalább ezt ki kellene szednem a karból,hogy a görgõs részt is kitudjam majd szedni a karból.

ha nézed a robbantott ábrát, akkor látod, hogy a nyomórúdnak nincs cikkszáma, bele van préselve, nem lehet roncsolás nélkül kiszedni. ha az nem jó, ott csak a csere segít.
a 10-es számú Y8U998060 cikkszámú kar tartalmazza, ha veszel egy újat, abban jó lesz.
a komplett fékkar testtel, fékvezetékkel és olajjal (épp csak féknyereg nincs hozzá) együtt amugy javasolt kisker áron 13790 csak maga a kar (Y8U998060) meg 9790 biztos, hogy megéri szórakozni vele?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4431
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.174 hozzászólás
tudod hogy értettük.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4432
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

A 2011-es xt fékkart mikortól lehet kapni?

azt már egy ideje lehet kapni :)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4433
radnaib

radnaib

    vendég

  • fórumtag
  • 122 hozzászólás

évjárat az 2012 lesz, megjelenés kb ahgy az újdonságok szoktak: július/augusztus
(nem arról beszélek, hogy az oem elõbb megkapja, és a piacra szórja õket)


gondolom amikor asz SLX-et...

#4434
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.174 hozzászólás
arra én is hajtok, csak féktestel együtt. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4435
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
A 2011-es xt fékkart mikortól lehet kapni?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#4436
Flubber

Flubber

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

nem teljesen értem a problémádat.
most õszintén: sajnálod a pénzt a szervizre?
láthatóan nem vagy sem tudásban, és olybá tûnik, hogy eszközben sem felkészülve arra, hogy kicseréld a fékkart. mégis mi tart vissza attól, hogy elvidd olyanhoz, aki ért is ahhoz, amit csinál, és nem távgyógyítással próbálják neki elmagyarázni a lépéseket? leírtam, hogy a stiftet a hernyóimbusz tartja. ha nem jön ki, akkor két dolgot csinálhatsz: erõlteted és valamit elrontasz, vagy elviszed szervízbe. ha az elõbbit választod, lehet, hogy nem csak a kart, hanem az egész fékkartestet meg kell majd venned - és többet buksz a réven mint a vámon.


Helló! Igazán a fékkart szétszedését a múltkori üzenetedben valamiért figyelmen kívûl hagytam,nem figyeltem oda rá,szóval bocsánat a figyelmetlenségemért!
Szétszedtem,nem volt egyszerû,mert a hernyócsavar is be volt állva,és csak a csavarlazító segített. A rajzot néztem,de valamiért nem találtam elõször ezt a kicsi csavart,de behúztam a kart és megláttam.
Már csak azt kérdezném,hogy van a karban az a kis gyufaszál kinézetû dolog ami végül is benyomja a munkahengert. Az az egész kis "dolog" úgy bevan álva,hogy a görgõk rajta meg sem mozdulnak. Azt a kis bogyós hülyeséget,ami olyan mint egy kis gyufaszál,azt valahogy ki lehet szedni belõle? Az menetes,és kitudom esetleg tekerni,vagy belevan sajtolva/ragasztva?Mert nem mertem fogóval megfogni és azt megtekerni,nehogy elb...szam!
Csak mert legalább ezt ki kellene szednem a karból,hogy a görgõs részt is kitudjam majd szedni a karból.

#4437
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.688 hozzászólás
Büszkébb nép annál a Magyar, hogy egybõl szervizbe rohangáljon.
De hagyjuk meg neki a jogot, hogy a tanulópénzt megfizesse ! Majd a hét végéig jön hozzátok a rendelés egy 775ös karra. :-))
Marci

#4438
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!

nem teljesen értem a problémádat.
most õszintén: sajnálod a pénzt a szervizre?
láthatóan nem vagy sem tudásban, és olybá tûnik, hogy eszközben sem felkészülve arra, hogy kicseréld a fékkart. mégis mi tart vissza attól, hogy elvidd olyanhoz, aki ért is ahhoz, amit csinál, és nem távgyógyítással próbálják neki elmagyarázni a lépéseket? leírtam, hogy a stiftet a hernyóimbusz tartja. ha nem jön ki, akkor két dolgot csinálhatsz: erõlteted és valamit elrontasz, vagy elviszed szervízbe. ha az elõbbit választod, lehet, hogy nem csak a kart, hanem az egész fékkartestet meg kell majd venned - és többet buksz a réven mint a vámon.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4439
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!

Ott a linkelt robbantott ábra!!!
Az alapján sem megy? Mert azon ott van minden. ;)


A sebesség mindent megold.

 


#4440
Flubber

Flubber

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

Hát igen ebben egyet értek :)

esetleg slag-al vagy lájtosabb mosóval? nem tom mennyire bontható...


Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!