Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4421
Írta 2011. május 04. - 13:44

#4422
Írta 2011. május 04. - 13:32

a már nem fázós xt fékeknek beírtam egy piros pontot. kísérletileg a 185/160mm helyett 160/160mm (avid g3) tárcsa kiosztást kapott és a fékerõ teljesen jó, nem érzõdik kevésnek. (oké-oké, 500grammos gumik és 400 gramos felnik, de akkor is!
) ami végképp meggyõzött, az alábbi rövid, ámde velõs ereszkedés leküzdése volt. itt a "régi szép idõkben" a magura marta mindig közel ropogósra sütötte a hullámos SL tárcsákat, miközben fékereje egy jóllakott óvodás szintjére zuhant, az xt viszont észnél maradt.
http://turistautak.h...5,278667,456913
Ezen a grafikonon mi micsoda? Mert így számomra értelmezhetetlen :S
Függõlegesen méter Balti felett, vízszintesen meg kilométer?
#4423
Írta 2011. május 04. - 11:49

#4424
Írta 2011. május 04. - 10:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4425
Írta 2011. május 04. - 07:48


http://turistautak.h...5,278667,456913
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4426
Írta 2011. május 04. - 03:31

ha nézed a robbantott ábrát, akkor látod, hogy a nyomórúdnak nincs cikkszáma, bele van préselve, nem lehet roncsolás nélkül kiszedni. ha az nem jó, ott csak a csere segít.
a 10-es számú Y8U998060 cikkszámú kar tartalmazza, ha veszel egy újat, abban jó lesz.
a komplett fékkar testtel, fékvezetékkel és olajjal (épp csak féknyereg nincs hozzá) együtt amugy javasolt kisker áron 13790 csak maga a kar (Y8U998060) meg 9790 biztos, hogy megéri szórakozni vele?
Szia! Köszönöm a segítséget,és a tanácsot! Meggondolandó amit javasoltál!
#4427
Írta 2011. május 03. - 12:39

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4428
Írta 2011. május 03. - 12:33

a 985-ös XTR szett a 2011-es év újdonsága voltoké csak 985 xtr -t már lehet kapni én pedig a 785xt-re gondoltam
a 785-ös XT szett a 2012-es év újdonsága (hogy már bemutatták, az nem jelenti azt, hogy kapható, avgy idei modell lenne)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4429
Írta 2011. május 03. - 11:29

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4430
Írta 2011. május 03. - 10:55

ha nézed a robbantott ábrát, akkor látod, hogy a nyomórúdnak nincs cikkszáma, bele van préselve, nem lehet roncsolás nélkül kiszedni. ha az nem jó, ott csak a csere segít.Helló! Igazán a fékkart szétszedését a múltkori üzenetedben valamiért figyelmen kívûl hagytam,nem figyeltem oda rá,szóval bocsánat a figyelmetlenségemért!
Szétszedtem,nem volt egyszerû,mert a hernyócsavar is be volt állva,és csak a csavarlazító segített. A rajzot néztem,de valamiért nem találtam elõször ezt a kicsi csavart,de behúztam a kart és megláttam.
Már csak azt kérdezném,hogy van a karban az a kis gyufaszál kinézetû dolog ami végül is benyomja a munkahengert. Az az egész kis "dolog" úgy bevan álva,hogy a görgõk rajta meg sem mozdulnak. Azt a kis bogyós hülyeséget,ami olyan mint egy kis gyufaszál,azt valahogy ki lehet szedni belõle? Az menetes,és kitudom esetleg tekerni,vagy belevan sajtolva/ragasztva?Mert nem mertem fogóval megfogni és azt megtekerni,nehogy elb...szam!
Csak mert legalább ezt ki kellene szednem a karból,hogy a görgõs részt is kitudjam majd szedni a karból.
a 10-es számú Y8U998060 cikkszámú kar tartalmazza, ha veszel egy újat, abban jó lesz.
a komplett fékkar testtel, fékvezetékkel és olajjal (épp csak féknyereg nincs hozzá) együtt amugy javasolt kisker áron 13790 csak maga a kar (Y8U998060) meg 9790 biztos, hogy megéri szórakozni vele?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4432
Írta 2011. május 03. - 10:46

azt már egy ideje lehet kapniA 2011-es xt fékkart mikortól lehet kapni?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4433
Írta 2011. május 03. - 10:26

évjárat az 2012 lesz, megjelenés kb ahgy az újdonságok szoktak: július/augusztus
(nem arról beszélek, hogy az oem elõbb megkapja, és a piacra szórja õket)
gondolom amikor asz SLX-et...
#4435
Írta 2011. május 03. - 09:12

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4436
Írta 2011. május 03. - 00:09

nem teljesen értem a problémádat.
most õszintén: sajnálod a pénzt a szervizre?
láthatóan nem vagy sem tudásban, és olybá tûnik, hogy eszközben sem felkészülve arra, hogy kicseréld a fékkart. mégis mi tart vissza attól, hogy elvidd olyanhoz, aki ért is ahhoz, amit csinál, és nem távgyógyítással próbálják neki elmagyarázni a lépéseket? leírtam, hogy a stiftet a hernyóimbusz tartja. ha nem jön ki, akkor két dolgot csinálhatsz: erõlteted és valamit elrontasz, vagy elviszed szervízbe. ha az elõbbit választod, lehet, hogy nem csak a kart, hanem az egész fékkartestet meg kell majd venned - és többet buksz a réven mint a vámon.
Helló! Igazán a fékkart szétszedését a múltkori üzenetedben valamiért figyelmen kívûl hagytam,nem figyeltem oda rá,szóval bocsánat a figyelmetlenségemért!
Szétszedtem,nem volt egyszerû,mert a hernyócsavar is be volt állva,és csak a csavarlazító segített. A rajzot néztem,de valamiért nem találtam elõször ezt a kicsi csavart,de behúztam a kart és megláttam.
Már csak azt kérdezném,hogy van a karban az a kis gyufaszál kinézetû dolog ami végül is benyomja a munkahengert. Az az egész kis "dolog" úgy bevan álva,hogy a görgõk rajta meg sem mozdulnak. Azt a kis bogyós hülyeséget,ami olyan mint egy kis gyufaszál,azt valahogy ki lehet szedni belõle? Az menetes,és kitudom esetleg tekerni,vagy belevan sajtolva/ragasztva?Mert nem mertem fogóval megfogni és azt megtekerni,nehogy elb...szam!
Csak mert legalább ezt ki kellene szednem a karból,hogy a görgõs részt is kitudjam majd szedni a karból.
#4437
Írta 2011. május 02. - 22:14

De hagyjuk meg neki a jogot, hogy a tanulópénzt megfizesse ! Majd a hét végéig jön hozzátok a rendelés egy 775ös karra. :-))
#4438
Írta 2011. május 02. - 20:01

nem teljesen értem a problémádat.Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!
most õszintén: sajnálod a pénzt a szervizre?
láthatóan nem vagy sem tudásban, és olybá tûnik, hogy eszközben sem felkészülve arra, hogy kicseréld a fékkart. mégis mi tart vissza attól, hogy elvidd olyanhoz, aki ért is ahhoz, amit csinál, és nem távgyógyítással próbálják neki elmagyarázni a lépéseket? leírtam, hogy a stiftet a hernyóimbusz tartja. ha nem jön ki, akkor két dolgot csinálhatsz: erõlteted és valamit elrontasz, vagy elviszed szervízbe. ha az elõbbit választod, lehet, hogy nem csak a kart, hanem az egész fékkartestet meg kell majd venned - és többet buksz a réven mint a vámon.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4439
Írta 2011. május 02. - 10:17

Ott a linkelt robbantott ábra!!!Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!
Az alapján sem megy? Mert azon ott van minden.

A sebesség mindent megold.
#4440
Írta 2011. május 02. - 09:57

Hát igen ebben egyet értek
![]()
esetleg slag-al vagy lájtosabb mosóval? nem tom mennyire bontható...
Szevasztok! Sajnos elég szar a helyzet,ugyanis amin a fékkar fordul,az a csap be van rohadva szó szerint. A féket úgy kaptam egy olyan biciklirõl,ami majd 1 évig kint állt az udvaron egy nyitott garázsban,igaz letakarva,de a bicikli eleje kint volt a garázsajtónál,pluszban amivel le volt takarva ponyvával,az a fékkarnál ki volt szakadva,és ott ami bement por és kosz,az eléggé elintézte. Megpróbáltam kimosni persze slaggal is,a nagyja kijött,de a csapon a kar szorul is és nyikorog is ezáltal. A csapot meg nem merem megütni semmivel,mert nem akarom tönkretenni,pedig szerintem valahogy ott kell szétszedni. Hihetetlen,hogy itt még senki nem bontott szét ilyen 775ös fékkart?! Minden reményem pedig itt volt,hogy majd valaki itt tudni fog segíteni nekem!