Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4161
Posted 2011. June 21. - 06:35

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4162
Posted 2011. June 20. - 23:17

#4163
Posted 2011. June 20. - 15:46

frissen felszerelt Avid BB-7 zorog.
Merevvilla, ISO konzol, 185-os tarcsa, minden csavart/kullot kulon ellenoriztem es mentem is vele 250 km-t. Szemmel semmi kulonoset nem tudtam rajta felfedezni, a bowden is hozza van fogatva a villahoz. Nem laza, sot meg a fek sajat rugofeszitesen is allitottam, de nem lett jobb a dolog - valahonnan a fekbol jon a hang.
Ez masnal is ilyen, vagy mi lehet az oka a zajnak?
LGee
#4164
Posted 2011. June 19. - 14:44

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4165
Posted 2011. June 19. - 13:07


#4166
Posted 2011. June 18. - 23:42

#4167
Posted 2011. June 18. - 23:37

Történt?
szerencsére nem értem:)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4168
Posted 2011. June 18. - 23:34

Mikor ugy meghúzza a kónoszos agyat, hogy szorul.....és azt mondja, hogy majd bekopik.....érted.
#4169
Posted 2011. June 18. - 23:30

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4170
Posted 2011. June 18. - 23:28

#4171
Posted 2011. June 18. - 20:36

#4172
Posted 2011. June 18. - 19:48

#4173
Posted 2011. June 18. - 19:07

Elsõre tévesen írtam, torx. A gyári új csavarokon van egy kék anyag, azért kérdeztem, hogy összefér-e a zsírral. A féknyereg csavarjait szoktam zsírozni, abból baj még nem volt.
Pedig nem kéne.
A sebesség mindent megold.
#4174
Posted 2011. June 18. - 17:53

#4175
Posted 2011. June 18. - 16:08

#4176
Posted 2011. June 18. - 14:18

#4177
Posted 2011. June 18. - 14:00

Szabad ezeket a csavarmeneteket zsírozni?
#4178
Posted 2011. June 18. - 12:53

#4179
Posted 2011. June 17. - 20:55

Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)
Nem azok a rugók tolják vissza, csak a betétet tartják a helyükön.
A sebesség mindent megold.
#4180
Posted 2011. June 17. - 20:24

Kell hozzá fékolaj, fecskendõ meg egy csõ.
behúzod a fékkart, rögzíted. (pl egy madzaggal oda kötözöd a markolathoz)
a fecskendõre rögzíted a csövet, majd felszívsz a fékolajból.
ráhúzod a csõnek a másik végét a féknyergen található légtelenítõ csavarra.
a légtelenítõ csavart megnyitod, kb 1/4 fordulat.
elvileg a dugattyúk abban a helyzetben maradnak mint amikor a fékkar teljesen be van húzva.
egy minimális olaj ki fog jönni a légtelenítõ csavaron keresztül ,illetve levegõ.
a levegõt addig ba..tatod míg a csõbõl el nem tûnik, és akkor szépen visszatöltöd az olajat, illetve egy pici erõvel nyomva is tartod a fecskendõt, míg elzárod a légtelenítõt.
fékkar kienged.
ezek után majd kisebb úton fog fogni a féked, mivel kijjebb vannak a dugattyúk, ergo közelebb kerültek a betétek a tárcsához.
a fecskendõt hagyd rajta a légtelenítõn.
ugyanis több mint valószínû h most meg túl közel vannak a betétek.
ha így lenne: légtelenítõ csavar kienged, dugattyúkat egy picit visszább nyomod, addig h ne legyen túl nagy illetve túl kicsi a hely a tárcsa és a betétek között.
légtelenítõ elzár, és készen is vagy.
Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)