Na jó maradt a régi M666 SLX csak kapott a Shimanótól egy Nickemre szignózott fékkar fedelet
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1401
Posted 2014. March 20. - 21:25
- IAmSpecialized likes this
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1402
Posted 2014. March 20. - 21:16
Nem talált. További oknyomozás szükséges.
XT 785?
Mégse
Edited by Kánya, 2014. March 20. - 21:18.
#1403
Posted 2014. March 20. - 21:07
Nem talált. További oknyomozás szükséges.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1404
Posted 2014. March 20. - 20:57
Zoli, jó lehet a koszt, ha már Zee kell az SLX helyett! :-)
- zeezoltano likes this
#1405
Posted 2014. March 20. - 20:14
Megoldás?
Edited by zeezoltano, 2014. March 20. - 20:17.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1406
Posted 2014. March 20. - 19:24
Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
Kiváló gondolatmenet. Sajnos munka közben nem tudok megfelelni mindenki elvárásának és inkább a munkámra figyelek, mint hogy neked megfeleljek. Kérlek légy megértő ez ügyben.
#1407
Posted 2014. March 20. - 17:57
Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
Edited by boti, 2014. March 20. - 17:59.
#1408
Posted 2014. March 19. - 21:44
Miért lett a 86S végül?
Hogy őszinte legyek a külső sokat nyomott a latban. Két hete elkezdtem válogatni az alkatrészeket, akkor és sokáig nem volt RT66S. Volt amikor kivettem a kosárból a 86-ost és vissza a 66-ost, szóval vaciláltam, mert az árkülönbség jelentős. Emlékem nem csal az anyaguk is eltér. Volt aki azt írta, hogy halkabb az XT tárcsa, mint az SLX. Viszont 'resin' helyett 'metal' pofákkal jönnek az XT fékek, szóval ja, ennyi a halk(abb) működésről kedvezőtlen körülmények között. Legalább tovább tart. Az 55 kilómhoz bizonyára overkill, de nem volt SLX, én pedig már nem várok tovább. Nagyon régóta vágyom ezekre a fejlesztésekre. Válótkar I-spec, szóval nem tudom később rendelni a fékeket, mert ha hetekig néznem kell az alkatrészeket a szobában, akkor megőrülök.
#1409
Posted 2014. March 19. - 20:18
Velem is korrektek voltak, megerősíteni tudom csak. Nem véletlenül szeretek elsősorban tőlük rendelni.
Miért lett a 86S végül?
#1411
Posted 2014. March 19. - 16:46
Ez a bike-discount nagyon korrekt egy webshop. Rendeltem egy csomagot, megkeresett e-mail-ben az egyik dolgozó, hogy nincs SLX fék. Megkérdezte, hogy töröljük-e és küldjék a többi elemet (és természetesen vissza kapom az árát) vagy mi legyen. Kivettem az XT pedált és kértem helyette egy XT féket (úgyis RT86S tárcsák lesznek hozzá... az árkülönbség pedig annyi, mint amennyivel drágábbak külön vásárolva a hozzá járó fékpadok), meg egy CamelBak kulacsot. Levezettem neki szám szerint és kijött, hogy 7 EUR-t kell ráfizetni, ezt ki is emeltem. Erre megjött a számla pdf-ben, amin rajta van, hogy az XT fék ára 141 EUR lett a 147 helyett.
Edited by IAmSpecialized, 2014. March 19. - 16:51.
#1412
Posted 2014. March 14. - 01:07
#1413
Posted 2014. March 13. - 11:07
kicsit elmentetek abba az irányba aminek semmi értelme, ugye ez mindenkinek megvan?
- zeezoltano likes this
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1414
Posted 2014. March 13. - 10:00
freddyke arról beszélt, hogy a végig mentes, 10Ft-os csavart miért nem jó, nem arról, hogy a gyári (csak a végén menetes) rögzítőcsavar nem jó.
egyébként hány %-kal "biztonságosabb" a csavar, mint a sasszeg?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1415
Posted 2014. March 13. - 03:08
A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt.
A menet a csavart magát fogja oda, a nem menetes részen fekszik a fékbetét, tehát attól hogy milyen jól van rögzítve a csavar még mindig mozoghat a betét minden irányba, csak nem adódik hozzá a rögzítés mozgása is. A menetes csavar mindenképp biztonságosabb mert kisseb az esély hogy kiesik.
#1416
Posted 2014. March 11. - 16:07
Kérlek olvassátok el alaposabban miből indult ki. Nem arról van szó, hogy egy egyszerű kérdést komplikáljunk agyon. A sasszeg MŰKÖDIK. A gyári shimano csavar is működik. A közös az bennük, hogy mindkettő gyári megoldás, nem shufnitunning. Ahogy a csavar felületén, a sasszeg felületén is könnyen el tud mozdulni a fékpofa és a rugó oldalirányba. A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt. Hiába 10 forint a csavar, az nem oda való.
#1417
Posted 2014. March 11. - 15:46
tök jó, hogy megmagyarázzátok miért elég a gyári szar, de az a fillérbaszó sasszeg irritálóan zörög benne, mint a veszedelem.
100 ojrós fékszettre meg ne legyen már luxus még hármat költeni.
nem mész elég gyorsan, ha hallod, hogy zörög.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1418
Posted 2014. March 11. - 15:29
tök jó, hogy megmagyarázzátok miért elég a gyári szar, de az a fillérbaszó sasszeg irritálóan zörög benne, mint a veszedelem.
100 ojrós fékszettre meg ne legyen már luxus még hármat költeni.
#1419
Posted 2014. March 11. - 13:45
tudod mivel van rögzítve az IKSZTÉ fékemben a betét? SASSZEGGEL! és működik. bár csak egy szar intense-en van, lehet azért. és a hajtásom is egy régi, szétütött truva firex gxp. kb x grammal nehezebb az IKSZTÉ hajtásnál, mégis tudok vele biciGlizni. hegynek fölfelé is. pedig 16+, mint a vállalható diáklányok.
az ember legyen alapos, akkurátus, de a kört ne akarjuk mán négyszögesíteni.
#1420
Posted 2014. March 11. - 13:11
Mindjárt egy esztergát is hozzá, amivel leszedem a menetet és hornyot munkálok a végébe?