nem tudom, hogy van-e különbség a mag és a 9 xc karja között, de ez a szett egy halom webshopban elérhető:
http://www.chainreac...ag/rp-prod20103
nem tudom, hogy van-e különbség a mag és a 9 xc karja között, de ez a szett egy halom webshopban elérhető:
http://www.chainreac...ag/rp-prod20103
Sziasztok!
nem szeretném offolni a topicot, de tanácsra, segítségre van szükségem,
10 éves Hayes HFX 9 XC fékkarokhoz keresek fékkar rögzítő csavart, amivel a kormányhoz szorítom.
http://xfactornet.hu....jpg?1205241253
rengeteg boltot megkerestem már, nem tudnak szerezni, régi nagyker nyema...
nem akarom shufni tuninggal megoldani....de nem lesz más választás. a régi csavarok feje már nagyon el van kopva...
ha van ötlet szívesen fogadom!
köszi! Ákos
Ja ... még nincs egy éves, de örülök, ha 5 számjegyből megúszom a tárcsa upgrade-etAz új sokba kerül a régire meg apránként az ember rákölti egy új árát. Szóval nem könnyű.
Köszönöm a segitséget ! Fényképet most nem tudok küldeni. Talán a jövő évi szezonra lessz esedékes a csere, viszont a gondolattal jó eljátszani. Nehéz az aranyközéputat megtalálni, hogy hol a határ ameddig érdemes a bringára költeni..
Az új sokba kerül a régire meg apránként az ember rákölti egy új árát. Szóval nem könnyű.
Igen van fék rögzitési lehetőségem, csak azt nem tudom ,hogy idövel nem e változtak a féktestek rögzítési pontjai,méretei. Mivel az én vázam és telóm már legalább 10-éves.
Ha küldesz képet, esetleg meg tudjuk nézni. Két szabványról tudok, az IS és a PM. Régebben főleg az IS-t használták, ehhez pedig ma is kaphatók adapterek. Ha tévedek, kérlek javítsatok ki.
Köszi.
ROB
Ennek a két tételnek mi az ajánlott kisker ára?
Y8SH05000Y8SH06000
Előre is köszi.
890 FT/db (Zee fékkar fedél)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Shimano BR M486-os, hidraulikus fékem van elől hátul, 180-as Shimano tárcsákkal. Tegnap hoztam el a szerelőtől aki azt mondta mindent frankón megcsinált, és tényleg, az első fék hibátlan, meg telót, csapágyakat váltót, mindent tökéletesen megcsinált. DE a hátsó fék, amellett hogy egész jól fog, borzasztóan nyikorog, nem is nyikorog hanem sikít, mintha csúszna a tárcsa. Hozzá tartozik még hogy új fékbetétek is vannak benne és azok még tuti nem koptak be, de azoknak nem szabadna ennyire visítani.
Vajon mi lehet a baj?
ferde a féknyereg a tárcsához képest
fel kellene marni a fékszemet a vázon
sajnos az alu vázak nyúlnak (főleg a féktől, de mástól is) és ez okozza a torzulást, ami után sípolni fog.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Igen van fék rögzitési lehetőségem, csak azt nem tudom ,hogy idövel nem e változtak a féktestek rögzítési pontjai,méretei. Mivel az én vázam és telóm már legalább 10-éves.
Shimano BR M486-os, hidraulikus fékem van elől hátul, 180-as Shimano tárcsákkal. Tegnap hoztam el a szerelőtől aki azt mondta mindent frankón megcsinált, és tényleg, az első fék hibátlan, meg telót, csapágyakat váltót, mindent tökéletesen megcsinált. DE a hátsó fék, amellett hogy egész jól fog, borzasztóan nyikorog, nem is nyikorog hanem sikít, mintha csúszna a tárcsa. Hozzá tartozik még hogy új fékbetétek is vannak benne és azok még tuti nem koptak be, de azoknak nem szabadna ennyire visítani.
Vajon mi lehet a baj?
Ha nincs rajta fékkonzol, akkor felejtős. Ahhoz villát és vázat kellene cserélni.
Én - bár büszke nem vagyok rá -, nem szégyellem, hogy fosok!
És szívesen veszem, ha innen mondjuk egy pár dh huszár összeáll, aztán kiszámoljuk, hogy nekik együtt, meg nekem egyedül hány kölöknek a vacsorájára valót kell összeraknia. Má' nem lesz akkora a meglepetés, hogy keresem a kétkonzolos villákat!
És fékezni itthon elmelegíteni az első féket . Mi lesz veled a Dolomitokban vagy az Alpokban két féktárcsa elől?
Sziasztok !!
Van egy kb. 10-12 éves V-fékes bringám. Gondolkodom rajta,hogy átszerelném tárcsafékesre. A vázon és a telón van tárcsás fék rögzitési lehetőségem, nyilván a kerekeket cserélném. Viszont amit nem tudok,hogy a mostani hidralikus féknyergeket tudom e rögzíteni a telómre ill. a vázra.
Ha nincs rajta fékkonzol, akkor felejtős. Ahhoz villát és vázat kellene cserélni.
Sziasztok !!
Van egy kb. 10-12 éves V-fékes bringám. Gondolkodom rajta,hogy átszerelném tárcsafékesre. A vázon és a telón van tárcsás fék rögzitési lehetőségem, nyilván a kerekeket cserélném. Viszont amit nem tudok,hogy a mostani hidralikus féknyergeket tudom e rögzíteni a telómre ill. a vázra.
Ok, megfogadom. Talán nem is indokolt a drágább az 55 kilómhoz. Maradok a 99 EUR-os (G01S verziós) SLX 675-nél. Tárcsából melyiket vennéd hozzá?
- SLX SM-RT66 160mm 6-bolt (24 EUR / pár)
http://www.bike-disc...27657/wg_id-194
- XT SM-RT76 160mm 6-bolt (48 EUR / pár)
http://www.bike-disc...71021/wg_id-194
- XT SM-RT86 160mm 6-bolt (56 EUR / pár)
http://www.bike-disc...72943/wg_id-194
A kedvező ára miatt az elsőt preferálom.
Megvettem az SLX nyerget gyári gyantás betéttel, ami a Hayes Stroker Trail után egy rémálom volt. Aztán IceTech fémes betétet tettem bele, így sokkal drágábbra jöttem ki mintha elsőre így vettem volna. Aztán lett helyette XT, az SLX-et másik bringára raktam (ha nem válik be, ott is XT lesz helyette). Szóval én inkább XT-t vennék IceTech betéttel, főleg ha 4 EUR az árkülönbség.
IceTech tárcsáim vannak egy ideje. Nem tudom mennyivel tud többet, mert olyan hosszú lejtőn még nem mentem vele, de nincs elszíneződve és sosem éreztem semmilyen gyengülést a fékerőben. Volt egy nagyon durva kőfelverődésem (sajnos a villa is kapott rendesen), ami a tárcsa szélét kinyalta és mivel alu magos, ezért javíthatatlan. Ha nem az IceTech-et veszed, én is az elsőt venném.
Nem azért szeressük az ice-techet, mert jobban fog, hanem mert jobban hűlIK. Elöl nekem simán elmelegszik a piros superstar, úgy meg annyira nem fini lefelé, hogy nem fog a fék. Mert olyankor nem kicsit nem fog, hanem nagyon.
Tudom, meg kell tanulni biciGlizni, s nem nyafogni, meg költekezni.
Egyetértek, hiába fog, ha gyorsan kifakul. Annyit lehet tenni, hogy felváltva fékezel a két fékkel, de ennek a lehetősége is tereptől függ. Én a hátsót használom gyakrabban, ami "nem fék" és az elsőt csak akkor ha kevés a lassítóerő. Vannak olyan helyzetek, amikor nem lehet elkerülni a folyamatos fékezést, szerintem ez egyértelmű. Inkább költök többet és tudom, hogy nem hagy cserben.
Avid HS1-et nem próbáltátok még Shimanoval? Én a volt 775Xt-t és a jelenlegi 985/785 kombóval használom és nagyon jó tárcsának gondolom. Sokkal merevebbnek tűnik a shimanónál, így nem is nagyon hajlik. Hűtése és fékereje is bőven elég a 74 kilómhoz. Ja, és szotyi pénzekért vannak az aprón
én g3 tárcsákat használok, eddig minden fékkel nagyon jól együttműködtek.(elixir, 775, 666)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
És fékezni itthon elmelegíteni az első féket . Mi lesz veled a Dolomitokban vagy az Alpokban két féktárcsa elől?
zeezoltano módosította - 2014. március 03. - 20:41
Nem azért szeressük az ice-techet, mert jobban fog, hanem mert jobban hűlIK. Elöl nekem simán elmelegszik a piros superstar, úgy meg annyira nem fini lefelé, hogy nem fog a fék. Mert olyankor nem kicsit nem fog, hanem nagyon.
Tudom, meg kell tanulni biciGlizni, s nem nyafogni, meg költekezni.
Az meg hozzátartozik az igazsághoz, hogy az 2000 forintos Superstar Components szinteres fékbetét sokkal jobban fog mint az Ice Tech. Szóval egy forintot nem fizetnék érte plusszba.