az van a gumimembránnal lezárva? mert közben máshonnan kaptam a tippet, hogy teljesen le kéne emelni a fedelet, mert a kis furaton egyszerűen nem tudtuk kiimádkozni a maradékot.
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1421
Írta 2014. március 21. - 22:16

#1422
Írta 2014. március 21. - 21:58

tulfolyó
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1423
Írta 2014. március 21. - 16:36

ha fejreállítás után levegősödik fel az slx, akkor a fék melyik részén van buborék és hogy lehetne kikergetni?
utána pumpálgatva hibátlan.
#1424
Írta 2014. március 21. - 11:33

Rob, ha már jöttél, tudtok ilyen (eredeti) csavart szerezni?
mindent tudunk szerezni, ami robbantott ábrán cikkszámmal szerepel. kivéve ha nem
techdocs.shimano.com
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1425
Írta 2014. március 20. - 21:25

Na jó maradt a régi M666 SLX csak kapott a Shimanótól egy Nickemre szignózott fékkar fedelet
- IAmSpecialized kedveli ezt
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1426
Írta 2014. március 20. - 21:16

Nem talált. További oknyomozás szükséges.
XT 785?
Mégse
Kánya módosította - 2014. március 20. - 21:18
#1427
Írta 2014. március 20. - 21:07

Nem talált. További oknyomozás szükséges.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1428
Írta 2014. március 20. - 20:57

Zoli, jó lehet a koszt, ha már Zee kell az SLX helyett! :-)
- zeezoltano kedveli ezt
#1429
Írta 2014. március 20. - 20:14

Megoldás?
zeezoltano módosította - 2014. március 20. - 20:17
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1430
Írta 2014. március 20. - 19:24

Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
Kiváló gondolatmenet. Sajnos munka közben nem tudok megfelelni mindenki elvárásának és inkább a munkámra figyelek, mint hogy neked megfeleljek. Kérlek légy megértő ez ügyben.
#1431
Írta 2014. március 20. - 17:57

Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
boti módosította - 2014. március 20. - 17:59
#1432
Írta 2014. március 19. - 21:44

Miért lett a 86S végül?
Hogy őszinte legyek a külső sokat nyomott a latban. Két hete elkezdtem válogatni az alkatrészeket, akkor és sokáig nem volt RT66S. Volt amikor kivettem a kosárból a 86-ost és vissza a 66-ost, szóval vaciláltam, mert az árkülönbség jelentős. Emlékem nem csal az anyaguk is eltér. Volt aki azt írta, hogy halkabb az XT tárcsa, mint az SLX. Viszont 'resin' helyett 'metal' pofákkal jönnek az XT fékek, szóval ja, ennyi a halk(abb) működésről kedvezőtlen körülmények között. Legalább tovább tart. Az 55 kilómhoz bizonyára overkill, de nem volt SLX, én pedig már nem várok tovább. Nagyon régóta vágyom ezekre a fejlesztésekre. Válótkar I-spec, szóval nem tudom később rendelni a fékeket, mert ha hetekig néznem kell az alkatrészeket a szobában, akkor megőrülök.
#1433
Írta 2014. március 19. - 20:18

Velem is korrektek voltak, megerősíteni tudom csak. Nem véletlenül szeretek elsősorban tőlük rendelni.
Miért lett a 86S végül?
#1435
Írta 2014. március 19. - 16:46

Ez a bike-discount nagyon korrekt egy webshop. Rendeltem egy csomagot, megkeresett e-mail-ben az egyik dolgozó, hogy nincs SLX fék. Megkérdezte, hogy töröljük-e és küldjék a többi elemet (és természetesen vissza kapom az árát) vagy mi legyen. Kivettem az XT pedált és kértem helyette egy XT féket (úgyis RT86S tárcsák lesznek hozzá... az árkülönbség pedig annyi, mint amennyivel drágábbak külön vásárolva a hozzá járó fékpadok), meg egy CamelBak kulacsot. Levezettem neki szám szerint és kijött, hogy 7 EUR-t kell ráfizetni, ezt ki is emeltem. Erre megjött a számla pdf-ben, amin rajta van, hogy az XT fék ára 141 EUR lett a 147 helyett.
IAmSpecialized módosította - 2014. március 19. - 16:51
#1436
Írta 2014. március 14. - 01:07

#1437
Írta 2014. március 13. - 11:07

kicsit elmentetek abba az irányba aminek semmi értelme, ugye ez mindenkinek megvan?
- zeezoltano kedveli ezt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1438
Írta 2014. március 13. - 10:00

freddyke arról beszélt, hogy a végig mentes, 10Ft-os csavart miért nem jó, nem arról, hogy a gyári (csak a végén menetes) rögzítőcsavar nem jó.
egyébként hány %-kal "biztonságosabb" a csavar, mint a sasszeg?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1439
Írta 2014. március 13. - 03:08

A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt.
A menet a csavart magát fogja oda, a nem menetes részen fekszik a fékbetét, tehát attól hogy milyen jól van rögzítve a csavar még mindig mozoghat a betét minden irányba, csak nem adódik hozzá a rögzítés mozgása is. A menetes csavar mindenképp biztonságosabb mert kisseb az esély hogy kiesik.
#1440
Írta 2014. március 11. - 16:07

Kérlek olvassátok el alaposabban miből indult ki. Nem arról van szó, hogy egy egyszerű kérdést komplikáljunk agyon. A sasszeg MŰKÖDIK. A gyári shimano csavar is működik. A közös az bennük, hogy mindkettő gyári megoldás, nem shufnitunning. Ahogy a csavar felületén, a sasszeg felületén is könnyen el tud mozdulni a fékpofa és a rugó oldalirányba. A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt. Hiába 10 forint a csavar, az nem oda való.