Megvettem az SLX nyerget gyári gyantás betéttel, ami a Hayes Stroker Trail után egy rémálom volt. Aztán IceTech fémes betétet tettem bele, így sokkal drágábbra jöttem ki mintha elsőre így vettem volna. Aztán lett helyette XT, az SLX-et másik bringára raktam (ha nem válik be, ott is XT lesz helyette). Szóval én inkább XT-t vennék IceTech betéttel, főleg ha 4 EUR az árkülönbség.
IceTech tárcsáim vannak egy ideje. Nem tudom mennyivel tud többet, mert olyan hosszú lejtőn még nem mentem vele, de nincs elszíneződve és sosem éreztem semmilyen gyengülést a fékerőben. Volt egy nagyon durva kőfelverődésem (sajnos a villa is kapott rendesen), ami a tárcsa szélét kinyalta és mivel alu magos, ezért javíthatatlan. Ha nem az IceTech-et veszed, én is az elsőt venném.
Nem azért szeressük az ice-techet, mert jobban fog, hanem mert jobban hűlIK. Elöl nekem simán elmelegszik a piros superstar, úgy meg annyira nem fini lefelé, hogy nem fog a fék. Mert olyankor nem kicsit nem fog, hanem nagyon.
Tudom, meg kell tanulni biciGlizni, s nem nyafogni, meg költekezni.
Egyetértek, hiába fog, ha gyorsan kifakul. Annyit lehet tenni, hogy felváltva fékezel a két fékkel, de ennek a lehetősége is tereptől függ. Én a hátsót használom gyakrabban, ami "nem fék" és az elsőt csak akkor ha kevés a lassítóerő. Vannak olyan helyzetek, amikor nem lehet elkerülni a folyamatos fékezést, szerintem ez egyértelmű. Inkább költök többet és tudom, hogy nem hagy cserben.