Ebből semmi nem derül ki.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1481
Írta 2014. január 07. - 03:27
#1482
Írta 2014. január 01. - 22:28
Megütötte a szemem ez a hozzászólás. A Kona Tanuki Supreme 2012-es bringámon (CRC-ről vettem) a kormányon valamelyik kar alatt egy matrica volt: "this bike is for competition use only". Miért teszik ezt rá? Remélem nem azért, mert valami anyagspórolt verziót kaptam. A vázra elvileg élettartam garancia van.
nyugi fred. Rákerestem a mondatra a guglival. Gondoltam, nem te lehettél az első, akinek feltűnt.
Szóval itt (http://webcache.goog...u&ct=clnk&gl=hu)
ezt találtam:
"This bike is for COMPETITION use only", but we lobbied The Kona Bicycle Co. and got permission to use any of the Process models for fun, as well. — at Acme Bicycles.
Figyelitek? Lobbizniuk kellett, mire megkapták az engedélyt.
#1483
Írta 2013. december 31. - 15:04
http://techdocs.shim...534374302051856
a gyarto szerint ez NEM szervizelheto alkatresz.
es mivel fekrol leven szo a helyedben nem mokolnek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1484
Írta 2013. december 31. - 12:44
Sziasztok!
Javított már valaki a forumon fék munkahengert
Esetleg lenne valakinek egy robbantott ábrája a féktestrél?
BR-M445 Shimano
Segítségeteket elére is köszönöm Gábor
#1485
Írta 2013. december 28. - 22:21
Remélem tényleg csak ennyi és nem tesco gazdaságos verziót kaptam.
Akkor a Tesco versenyverziót kaptad
#1486
Írta 2013. december 27. - 19:44
Szép neved van
Ki kell szedni a betéteket, féktisztítóval ki kell takarítani és berakni a dugattyúk közé pl. egy 12-es anyát vagy valami hasonló vastakságu hengert, ezután ha erőssen húzod idővel ki kell buggyanni az olajnak.
Köszönöm a tanácsot ki is derítettem a hibát.
A munkahengerek tömítése ereszt.
Szerintetek szak szervizben meg csinálják nekem vagy vehetek egy másikat?
Neten nem találtam javító készletet hozzá.
#1487
Írta 2013. december 25. - 19:34
A Bullsomon is volt valami ilyesmi csak kicsit máshogy fogalmazva ("nem engedélyezett közforgalmi használatra"), gondolom azért rakják rá mert tartománytól függően más más szabályok vannak a kötelező világitás/fényvisszaverő kiszerelésre, ami egy ilyenen alapjában nincs rajta. Persze rábiggyesztesz egy küllőprizmát meg gumis LEDeket elől hátul és máris megfelel.
Remélem tényleg csak ennyi és nem tesco gazdaságos verziót kaptam.
#1488
Írta 2013. december 25. - 17:23
Tudja esetleg valaki hogy XT br-m785 féknyereg vásárlása estén a csomag tartalmazza a banjot és a hozzá tartozó csavart, esetleg roppantó gyűrűt?
#1489
Írta 2013. december 25. - 14:29
Megütötte a szemem ez a hozzászólás. A Kona Tanuki Supreme 2012-es bringámon (CRC-ről vettem) a kormányon valamelyik kar alatt egy matrica volt: "this bike is for competition use only". Miért teszik ezt rá? Remélem nem azért, mert valami anyagspórolt verziót kaptam. A vázra elvileg élettartam garancia van.
A Bullsomon is volt valami ilyesmi csak kicsit máshogy fogalmazva ("nem engedélyezett közforgalmi használatra"), gondolom azért rakják rá mert tartománytól függően más más szabályok vannak a kötelező világitás/fényvisszaverő kiszerelésre, ami egy ilyenen alapjában nincs rajta. Persze rábiggyesztesz egy küllőprizmát meg gumis LEDeket elől hátul és máris megfelel.
#1490
Írta 2013. december 24. - 23:48
az xtr még oké (bár ezt sem láttam sehol "for racing only" felírattal), de az xt szerintem nem verseny-alkatrész. a versenyzés általában a garanciát is ki szokta zárni. hol van leírva ez a verseny-alkatrész dolog?
Megütötte a szemem ez a hozzászólás. A Kona Tanuki Supreme 2012-es bringámon (CRC-ről vettem) a kormányon valamelyik kar alatt egy matrica volt: "this bike is for competition use only". Miért teszik ezt rá? Remélem nem azért, mert valami anyagspórolt verziót kaptam. A vázra elvileg élettartam garancia van.
#1491
Írta 2013. december 23. - 16:27
Köszönöm!
Más nem jutottt eszembe névre
Szétszedem kipróbálom amit írtál.
Ha meg van a folyás akkor az javítható valahogy lehet kapni gumi tömítést?
Köszönöm
#1492
Írta 2013. december 23. - 16:18
Sziasztok!
Szaeretném kérni a segítségeteket.
Vettem használtan egy BR-M445 Shimano hidraulikus féket.
Az lenne a dondom vele, hogy már nem az első betétet cserélem benne mert mindig olajos lesz.
Durva olaj folyást nem látok sehol. Az új betétekkel pár napig rendesen működött a fék és utána kezdett el csúszni.
Kérdéseim: A két nyereg test között ereszthet, azt lehet javítani?
Ha munkahengereknél ereszt lehet javítani?
Ezeket hogy tudom pontosan megállapítani?
Valakinek volt már ehhez hasonló hibája?
Esetleg vegy ek inkább újat?
Bocs a sok kérdésért.
Segítségeteket előre is köszönöm
Szép neved van
Ki kell szedni a betéteket, féktisztítóval ki kell takarítani és berakni a dugattyúk közé pl. egy 12-es anyát vagy valami hasonló vastakságu hengert, ezután ha erőssen húzod idővel ki kell buggyanni az olajnak.
- fingopárna kedveli ezt
#1493
Írta 2013. december 23. - 13:36
Sziasztok!
Szaeretném kérni a segítségeteket.
Vettem használtan egy BR-M445 Shimano hidraulikus féket.
Az lenne a dondom vele, hogy már nem az első betétet cserélem benne mert mindig olajos lesz.
Durva olaj folyást nem látok sehol. Az új betétekkel pár napig rendesen működött a fék és utána kezdett el csúszni.
Kérdéseim: A két nyereg test között ereszthet, azt lehet javítani?
Ha munkahengereknél ereszt lehet javítani?
Ezeket hogy tudom pontosan megállapítani?
Valakinek volt már ehhez hasonló hibája?
Esetleg vegy ek inkább újat?
Bocs a sok kérdésért.
Segítségeteket előre is köszönöm
- Kánya kedveli ezt
#1494
Írta 2013. december 20. - 11:20
az autómhoz van 10 ezerért és 35 ezerért és akciósan 78 ezerért is féktárcsa. per darab áron.
egyikre sincs ráírva, hogy versenyzésre lenne kitalálva mert ugye ez egy mezei egyhatos Leon.
http://autoalkatresz...70&ktypnr=15640
http://www.fekmester...n-1.6_1999_2006
A Shimano-nál a versenyzés tudtommal nem zárja ki a garanciát, nálunk legalábbis még nem volt példa rá, és mivel bizonyíthatatlan - sokkal menőbb is azt mondani, hogy mi versenyzésre is adunk garanciát
De azért mondtam, hogy verseny alkatrész, mert sokan arra használják.
nem írtam, hogy a shimano-nál kizárja a garanciát a versenyzést, azt írtam, hogy általában kizárja. sok bringás garanciafüzetben láttam már, ezért is kérdeztem rá.
illetve emlékeim szerint vannak olyan vázgyártók is, akik deklaráltan versenyzésre is vállalnak garanciát.
attól, hogy sokba kerül illetve mert vannak akik arra használják, még nem lesz verseny-alkatrész.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1495
Írta 2013. december 20. - 10:48
az xtr még oké (bár ezt sem láttam sehol "for racing only" felírattal), de az xt szerintem nem verseny-alkatrész. a versenyzés általában a garanciát is ki szokta zárni. hol van leírva ez a verseny-alkatrész dolog?
az autómhoz van 10 ezerért és 35 ezerért és akciósan 78 ezerért is féktárcsa. per darab áron.
egyikre sincs ráírva, hogy versenyzésre lenne kitalálva mert ugye ez egy mezei egyhatos Leon.
http://autoalkatresz...70&ktypnr=15640
http://www.fekmester...n-1.6_1999_2006
A Shimano-nál a versenyzés tudtommal nem zárja ki a garanciát, nálunk legalábbis még nem volt példa rá, és mivel bizonyíthatatlan - sokkal menőbb is azt mondani, hogy mi versenyzésre is adunk garanciát
De azért mondtam, hogy verseny alkatrész, mert sokan arra használják.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1496
Írta 2013. december 20. - 00:53
ez csak fizika
az autó féktárcsán mennyi a kopófelület, és hány mm-t kophat? a kerékpáros féktárcsán ha egy mm-t kopik már gáz, ott tizedekben számolunk
meghát egy xt-xtr féktárcsa már verseny alkatrész, olyan mintha a forma1-es autótól várnál 350.000 km-t
az xtr még oké (bár ezt sem láttam sehol "for racing only" felírattal), de az xt szerintem nem verseny-alkatrész. a versenyzés általában a garanciát is ki szokta zárni. hol van leírva ez a verseny-alkatrész dolog?
üdvözlök mindenkit!!
előre is elnézést kérek tudom nem teljesen ide való,csak láttam elég sűrün látogatják az oldalt
csak annyi kérdésem lenne hogy létezik olyan v f-fék ami 27 kerékhez jó??szóval ez úgy értem hogy a váz mtb a kerkek meg országuti bicikliből való csak a mostani v-féknél nem tudom annyira feltenni a fékpofákat hogy elérje a fékezési felületet
szoval létezik olyan v fék amelyben nagyobb részen lehet állítani a fékpofákat??(lehetőleg magyarországon)
remélem azért nagyjából érthető voltam
előre is köszönöm
üdv
szerintem nem nagyon fogsz ilyet találni, mivel a V-fék rendszernél (is) egymáshoz vannak tervezve a karok és pillangók áttételi arányai, ami miatt a fékpofa helyzete is csak korlátozott mértékben állítható. az általad elképzelt fékpofa pozíció bizonyára kívül esik azon kereteken, amelyek között a rendszer megfelelő működése garantálható.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1497
Írta 2013. december 19. - 18:36
üdvözlök mindenkit!!
előre is elnézést kérek tudom nem teljesen ide való,csak láttam elég sűrün látogatják az oldalt
csak annyi kérdésem lenne hogy létezik olyan v f-fék ami 27 kerékhez jó??szóval ez úgy értem hogy a váz mtb a kerkek meg országuti bicikliből való csak a mostani v-féknél nem tudom annyira feltenni a fékpofákat hogy elérje a fékezési felületet
szoval létezik olyan v fék amelyben nagyobb részen lehet állítani a fékpofákat??(lehetőleg magyarországon)
remélem azért nagyjából érthető voltam
előre is köszönöm
üdv
#1498
Írta 2013. december 19. - 17:48
Tudjátok, hogy nem komolyan írtam az élettartam összehasonlítást.
Az ár meg... Ennyiért adják, mert ennyiért megveszik. Megvesszük.
#1499
Írta 2013. december 19. - 16:05
Vettem ma egy pár féktárcsát 18e-ért, két pár fékbetétet 10e-ért. Simán elmennek 50e kilométert.
Egy másfél tonnás személyautón. :-D
Míg fizettem elmerengtem (újfent) a bringaalkatrész-árakon. Mindegy, valamire költeni kell, nem?
Múlthéten beszereléssel együtt 17ért vettem két tárcsát és két pár betétet.
Országúton használva nem kizárt, hogy elmenne alattam 50ekm-t a bringa féke is.
A sebesség mindent megold.
#1500
Írta 2013. december 19. - 09:48
Vettem ma egy pár féktárcsát 18e-ért, két pár fékbetétet 10e-ért. Simán elmennek 50e kilométert.
Egy másfél tonnás személyautón. :-D
Míg fizettem elmerengtem (újfent) a bringaalkatrész-árakon. Mindegy, valamire költeni kell, nem?
ez csak fizika
az autó féktárcsán mennyi a kopófelület, és hány mm-t kophat? a kerékpáros féktárcsán ha egy mm-t kopik már gáz, ott tizedekben számolunk
meghát egy xt-xtr féktárcsa már verseny alkatrész, olyan mintha a forma1-es autótól várnál 350.000 km-t
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.