Na jó maradt a régi M666 SLX csak kapott a Shimanótól egy Nickemre szignózott fékkar fedelet
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1401
Írta 2014. március 20. - 21:25
- IAmSpecialized kedveli ezt
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1402
Írta 2014. március 20. - 21:16
Nem talált. További oknyomozás szükséges.
XT 785?
Mégse
Kánya módosította - 2014. március 20. - 21:18
#1403
Írta 2014. március 20. - 21:07
Nem talált. További oknyomozás szükséges.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1404
Írta 2014. március 20. - 20:57
Zoli, jó lehet a koszt, ha már Zee kell az SLX helyett! :-)
- zeezoltano kedveli ezt
#1405
Írta 2014. március 20. - 20:14
Megoldás?
zeezoltano módosította - 2014. március 20. - 20:17
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1406
Írta 2014. március 20. - 19:24
Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
Kiváló gondolatmenet. Sajnos munka közben nem tudok megfelelni mindenki elvárásának és inkább a munkámra figyelek, mint hogy neked megfeleljek. Kérlek légy megértő ez ügyben.
#1407
Írta 2014. március 20. - 17:57
Amúgy mi az a fékpad? Ugyanaz lenne mint a brakebetét?
boti módosította - 2014. március 20. - 17:59
#1408
Írta 2014. március 19. - 21:44
Miért lett a 86S végül?
Hogy őszinte legyek a külső sokat nyomott a latban. Két hete elkezdtem válogatni az alkatrészeket, akkor és sokáig nem volt RT66S. Volt amikor kivettem a kosárból a 86-ost és vissza a 66-ost, szóval vaciláltam, mert az árkülönbség jelentős. Emlékem nem csal az anyaguk is eltér. Volt aki azt írta, hogy halkabb az XT tárcsa, mint az SLX. Viszont 'resin' helyett 'metal' pofákkal jönnek az XT fékek, szóval ja, ennyi a halk(abb) működésről kedvezőtlen körülmények között. Legalább tovább tart. Az 55 kilómhoz bizonyára overkill, de nem volt SLX, én pedig már nem várok tovább. Nagyon régóta vágyom ezekre a fejlesztésekre. Válótkar I-spec, szóval nem tudom később rendelni a fékeket, mert ha hetekig néznem kell az alkatrészeket a szobában, akkor megőrülök.
#1409
Írta 2014. március 19. - 20:18
Velem is korrektek voltak, megerősíteni tudom csak. Nem véletlenül szeretek elsősorban tőlük rendelni.
Miért lett a 86S végül?
#1411
Írta 2014. március 19. - 16:46
Ez a bike-discount nagyon korrekt egy webshop. Rendeltem egy csomagot, megkeresett e-mail-ben az egyik dolgozó, hogy nincs SLX fék. Megkérdezte, hogy töröljük-e és küldjék a többi elemet (és természetesen vissza kapom az árát) vagy mi legyen. Kivettem az XT pedált és kértem helyette egy XT féket (úgyis RT86S tárcsák lesznek hozzá... az árkülönbség pedig annyi, mint amennyivel drágábbak külön vásárolva a hozzá járó fékpadok), meg egy CamelBak kulacsot. Levezettem neki szám szerint és kijött, hogy 7 EUR-t kell ráfizetni, ezt ki is emeltem. Erre megjött a számla pdf-ben, amin rajta van, hogy az XT fék ára 141 EUR lett a 147 helyett.
IAmSpecialized módosította - 2014. március 19. - 16:51
#1412
Írta 2014. március 14. - 01:07
#1413
Írta 2014. március 13. - 11:07
kicsit elmentetek abba az irányba aminek semmi értelme, ugye ez mindenkinek megvan?
- zeezoltano kedveli ezt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1414
Írta 2014. március 13. - 10:00
freddyke arról beszélt, hogy a végig mentes, 10Ft-os csavart miért nem jó, nem arról, hogy a gyári (csak a végén menetes) rögzítőcsavar nem jó.
egyébként hány %-kal "biztonságosabb" a csavar, mint a sasszeg?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1415
Írta 2014. március 13. - 03:08
A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt.
A menet a csavart magát fogja oda, a nem menetes részen fekszik a fékbetét, tehát attól hogy milyen jól van rögzítve a csavar még mindig mozoghat a betét minden irányba, csak nem adódik hozzá a rögzítés mozgása is. A menetes csavar mindenképp biztonságosabb mert kisseb az esély hogy kiesik.
#1416
Írta 2014. március 11. - 16:07
Kérlek olvassátok el alaposabban miből indult ki. Nem arról van szó, hogy egy egyszerű kérdést komplikáljunk agyon. A sasszeg MŰKÖDIK. A gyári shimano csavar is működik. A közös az bennük, hogy mindkettő gyári megoldás, nem shufnitunning. Ahogy a csavar felületén, a sasszeg felületén is könnyen el tud mozdulni a fékpofa és a rugó oldalirányba. A menetes csavar felületén ez már nem lenne elmondható a menet miatt. Hiába 10 forint a csavar, az nem oda való.
#1417
Írta 2014. március 11. - 15:46
tök jó, hogy megmagyarázzátok miért elég a gyári szar, de az a fillérbaszó sasszeg irritálóan zörög benne, mint a veszedelem.
100 ojrós fékszettre meg ne legyen már luxus még hármat költeni.
nem mész elég gyorsan, ha hallod, hogy zörög.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1418
Írta 2014. március 11. - 15:29
tök jó, hogy megmagyarázzátok miért elég a gyári szar, de az a fillérbaszó sasszeg irritálóan zörög benne, mint a veszedelem.
100 ojrós fékszettre meg ne legyen már luxus még hármat költeni.
#1419
Írta 2014. március 11. - 13:45
tudod mivel van rögzítve az IKSZTÉ fékemben a betét? SASSZEGGEL! és működik. bár csak egy szar intense-en van, lehet azért. és a hajtásom is egy régi, szétütött truva firex gxp. kb x grammal nehezebb az IKSZTÉ hajtásnál, mégis tudok vele biciGlizni. hegynek fölfelé is. pedig 16+, mint a vállalható diáklányok.
az ember legyen alapos, akkurátus, de a kört ne akarjuk mán négyszögesíteni.
#1420
Írta 2014. március 11. - 13:11
Mindjárt egy esztergát is hozzá, amivel leszedem a menetet és hornyot munkálok a végébe?