Az alátét, amire õ gondol, az nem a féknyereg alatt van, hanem az adapter és a tárcsafékszem között, mivel hogy ott szoktak alátétezni.
ha meg az adapter és a konzol közötti helyre gondolsz, a hayes -nél ugyan úgy nem kell ott SEM...........
Az alátét, amire õ gondol, az nem a féknyereg alatt van, hanem az adapter és a tárcsafékszem között, mivel hogy ott szoktak alátétezni.
Az alátét, amire õ gondol, az nem a féknyereg alatt van, hanem az adapter és a tárcsafékszem között, mivel hogy ott szoktak alátétezni.itt pont hogy nem ez volt a téma, hanem Bringavarázs írta hogy "avid nem alátétezõs bizbaszolós dolog"
erre irtam, hogy pont az avid alá kell.... ha figyelmesen elolvasod
Úgy látom, nem vagy tisztában azzal, miért is vannak alátétek az Avid féknyerge alatt:chin:
alátétezésnél meg pont hogy a HAYES!! féktest és az adapter közé NEM kell alátét, míg az AVIDNÁL IGEN..........
RAUH-Welt
B E G R I F F
Hali. Én is új vagyok,viszont talán nem tapasztalatmentes.Szerintem Avid. Strokerek fékkarházba integrált rugója vagy alapból gyenge vagy elgyengül.Illetve én nem osztom a mások által felvázolt digitális fékérzést.Illetve Avid fékek beállítási rendszere még mindig a legjobb,nem alátétezõs-bizbaszozós dolog.
Ezt a féket tudnám elsõfékként használni (fékcsõ rövidítés után) ? A villámon közvetlen PM felfogatás van.
sz*r is volt az a fék.egyszer neked is volt egy HFX-9ed, es az is ott csopogott, nem?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"arra céloztam, hogy az a lyuk azért van ott, hogy a fölösleg kifolyjon."
ez igy ebben a formában nem igaz.
a fékkar fedél alatt egy zárt gumifedélnek kell lennie, ami tökéletesen szigeteli a féket a külvilágtól. azért gumi, hogy tudjon tágulni, ha fogy a fékpofa, ezáltal több olajnak kell lennie a féknyeregben, ami miatt kevesebb lesz a fékkarban - a gumi nyúlik és fékolaj megy a túlfolyóból a nyeregbe. visszafelé: ha melegszik, akkor az olaj térfogat nõ, gumi ellenkezõ irányba mozog.
a lyuk azért van a mûanyagon, hogy ne keletkezzen vákuum a fékkarfedél és a gumi közt - a levegõ tudjon mozogni.
ott egy fél csepp olajnak nem szabad normál esetben távoznia.
más kérdés, hogy ha légtelenitették, és ott maradt olaj (mert az emberünk belenyomta a túlfolyóba a gumit és nem törölte le, csak rátette a mûanyagot) akkor az ott távozni fog.
ha a szivárgás hosszabb ideig fennáll, akkor a fékbõl jön az olaj, és a gumitömítés cserére szorul ha csak kevés jön ki, akkor hanyagul légtelenitették.
RAUH-Welt
B E G R I F F