vegyetek bovdenes féket, abban nem gond ha van levegõ.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#6261
Posted 2010. September 07. - 12:50
vegyetek bovdenes féket, abban nem gond ha van levegõ.
#6262
Posted 2010. September 07. - 12:27
#6263
Posted 2010. September 07. - 09:58
szerintem itt valami nagyon durva dolog van a háttérben. ha kiderül, megváltozik minden, átrendezõdik a kerékpárpiac, összeborul a gazdaság, lázadások, világvégehangulat. a légtelenítés TITKA. starring sala, directed by rob
#6264
Posted 2010. September 07. - 09:53
#6265
Posted 2010. September 06. - 20:59
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6266
Posted 2010. September 06. - 20:42
#6267
Posted 2010. September 06. - 19:21
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6268
Posted 2010. September 06. - 16:26
#6269
Posted 2010. September 05. - 13:01
Hidraulikus tárcsafékek összerakása, légtelenítése
Tökéletesen mûködött.
Nekem inkább olyan kérdésem lenne, hogy hol tudok beszerezni tömítéseket ehhez a fékhez? Fõként a feltöltõ csonkra való érdekelne. Próbáltam már csapágyboltban, de akárhogy osztottunk szoroztunk, mintha nem szabvány méret lenne.
#6270
Posted 2010. September 05. - 12:48
Lehet, hogy vannak felesleges elemei, vagy macerás, de laikusként teljesen logikusnak találom ezt a szakaszonkénti buborékmentesítést.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6271
Posted 2010. September 05. - 12:10
az, hogy a féknyerget is le kell légteleníteni
már irtam korábban, "h" alakú féknyergek és az "U" alakú féknyergek légtelenités szempontjából nem egyformák
igen, ezt mar irtad korabban is, de ez a gyakorlatban mit jelent? Mert azon kivul, hogy a feknyeregbe elkezdem tolni az olajat es kozben utogetem a fekcsovet/feknyerget mit kellene meg csinalnom?
#6272
Posted 2010. September 05. - 10:11
#6273
Posted 2010. September 05. - 01:29
#6274
Posted 2010. September 04. - 21:43
az, hogy a féknyerget is le kell légtelenítenivan trükk, egy lényeges momentum minden féknél, amit szeretnek elhagyni a légtelenítésnél...
már irtam korábban, "h" alakú féknyergek és az "U" alakú féknyergek légtelenités szempontjából nem egyformák
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6275
Posted 2010. September 04. - 20:58
#6276
Posted 2010. September 04. - 19:31
Kérdeztem másokat, nekik ugyanez a helyzet. Gyári Hayest, és Jagwire-t is próbáltam, utóbbi jobb, de nem jelentõsen halkabb. Én is szeretném ha valaki tudna rá megoldást.
Ride everywhere.
.
#6277
Posted 2010. September 04. - 14:20
#6278
Posted 2010. September 04. - 13:55
Csak az Avid használ 185mm-es tárcsát, a többi cég 180mm-s mérettel fut, illetve a Hope-nak van 183mm-es elhajlása:D
Ne elméleti, hanem gyakorlati síkon közelíts a problémához! Kérdezz meg egy gyakorló mérnököt, hogy az elméleti és a gyakorlati dolgok mennyire vannak párhuzamban (és most ne csak a fenti dologra értsd)! Érhetnek meglepetések.
folymatosan találkozunk ienekkel, órán is meg a gyakorlaton is
természetesen ezzel tisztába vagyok
#6279
Posted 2010. September 04. - 13:41
Múltkoriban kérdeztem, hogy milyen tárcsa lenne jó Avid Roundagon helyett, ami nem annyira melegszik, és javasolták az XT-t. Ezzel csak az a probléma, hogy nem 185-ös, hanem 180-as, másrészt nekem 6 csavaros kéne nem Center Lockos. Valaki tudna esetleg ilyen feltételek mellett ajánlani valamit?:
Kösz!
Csak az Avid használ 185mm-es tárcsát, a többi cég 180mm-s mérettel fut, illetve a Hope-nak van 183mm-es elhajlása:D
annyyi csak h szerintem az a nyúlás nem lehet anyagfáradásból, ha abból fakad akkor az már fullon van mikrorepedésekkel
még járatom az agyam de ez nekem bizarr, mert ha használódik akor keményedik, nem lesz "puhább" "nyúlósabb" stb
Ne elméleti, hanem gyakorlati síkon közelíts a problémához! Kérdezz meg egy gyakorló mérnököt, hogy az elméleti és a gyakorlati dolgok mennyire vannak párhuzamban (és most ne csak a fenti dologra értsd)! Érhetnek meglepetések.
#6280
Posted 2010. September 04. - 13:37
Kerék 10-es átütõ tengelyes.
Szerintem az nem hajlik.A fémtan a mérnököknek van kitalálva.Sok olyan dolgot tapasztalok,ami mérnöki szempontból lehetetlen lenne,szerviz szempontból mégis elõfordul.
A puhul szó nem nyerõ,csak nem találtam jobbat.Elveszti a vásárláskori merevségét.
Beszólni is lehet,szeretek vitázni,ha van kivel.
annyyi csak h szerintem az a nyúlás nem lehet anyagfáradásból, ha abból fakad akkor az már fullon van mikrorepedésekkel
még járatom az agyam de ez nekem bizarr, mert ha használódik akor keményedik, nem lesz "puhább" "nyúlósabb" stb

Sign In
Create Account

Back to top






