az, hogy a féknyerget is le kell légtelenítenivan trükk, egy lényeges momentum minden féknél, amit szeretnek elhagyni a légtelenítésnél...
már irtam korábban, "h" alakú féknyergek és az "U" alakú féknyergek légtelenités szempontjából nem egyformák
az, hogy a féknyerget is le kell légtelenítenivan trükk, egy lényeges momentum minden féknél, amit szeretnek elhagyni a légtelenítésnél...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ride everywhere.
.
Csak az Avid használ 185mm-es tárcsát, a többi cég 180mm-s mérettel fut, illetve a Hope-nak van 183mm-es elhajlása:D
Ne elméleti, hanem gyakorlati síkon közelíts a problémához! Kérdezz meg egy gyakorló mérnököt, hogy az elméleti és a gyakorlati dolgok mennyire vannak párhuzamban (és most ne csak a fenti dologra értsd)! Érhetnek meglepetések.
Múltkoriban kérdeztem, hogy milyen tárcsa lenne jó Avid Roundagon helyett, ami nem annyira melegszik, és javasolták az XT-t. Ezzel csak az a probléma, hogy nem 185-ös, hanem 180-as, másrészt nekem 6 csavaros kéne nem Center Lockos. Valaki tudna esetleg ilyen feltételek mellett ajánlani valamit?:
Kösz!
annyyi csak h szerintem az a nyúlás nem lehet anyagfáradásból, ha abból fakad akkor az már fullon van mikrorepedésekkel
még járatom az agyam de ez nekem bizarr, mert ha használódik akor keményedik, nem lesz "puhább" "nyúlósabb" stb
Kerék 10-es átütõ tengelyes.
Szerintem az nem hajlik.A fémtan a mérnököknek van kitalálva.Sok olyan dolgot tapasztalok,ami mérnöki szempontból lehetetlen lenne,szerviz szempontból mégis elõfordul.
A puhul szó nem nyerõ,csak nem találtam jobbat.Elveszti a vásárláskori merevségét.
Beszólni is lehet,szeretek vitázni,ha van kivel.
De rezoánlhat attól is ha full tükrõs a fékpofa.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
bringavarázs postja kissé fura nekem annyiba h bizarr h egy év alatt a felpuhul a váz, ez fémtanilag fura nekem. nem "puhul"
tényleg nem beszolni akarok...
nem lehet h más a kerék, tárcsa mittomén?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Tényleg fontos szó.
Valóban nagyon sok új gépnek alapból rosszul megmunkált a papucsa.Tapasztalás szerint(enyim)viszont ha Avid féknél megmarom a tárcsafék szemet,attól nem fog elmúlni a rezonálás.
Azt is tartom,hogy az már igen kaki váz,amit az avid rendszere nem tud áthidalni.
Lepuhult váz/vázpapucshoz (viccesen hangzó) annyit: adott egy Giant Trance x váz,másfél éves.
Elsõ évben tökéletes volt,bármilyen fékkel(Juicy 5,7,Sroker Trail,Ace,Madzagos Avid).Most terhelés nélkül tökéletes a beállítás,pont középen van a tárcsa.Ha ráülök,kifelé elhajlik az egész a féktest elnyomja oldalra a tárcsát.
Szerintem ez annyi,hogy rugalmas lett a vázam.
Nem a megoldás van nálam ,csak egyéb lehetõséget vetek fel.
Esetleg próbáltad már a féktestet igazítani? Az oké, hogy a pofát és bowdent állítgatod, de az nekem sem mûködött. Adaptercsavarokat kicsavarod, féktestet kicsit kijebb mozgatod. Csavarok meghúz és utánna állítasz pofát és bowdent. Nekem kb. ennyi volt hasonlóan nulla fékerõvel bíró, szervízben rosszul beállított, elsõ Avid BB5 esetén. Most qrvára harap.
van trükk, egy lényeges momentum minden féknél, amit szeretnek elhagyni a légtelenítésnél...
Ride everywhere.
.