Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#6041
Posted 2010. October 10. - 20:56

#6042
Posted 2010. October 10. - 20:08

#6043
Posted 2010. October 09. - 19:57

Igen, arra. Gondoltam, hogy a formulámat rövidebbre vágom és felteszem elõre, mert nem a legjobb párosítás a 140es ashimával. De közben találtam itthon egy sram 9.0-t, aminek ugyanilyen a csatlakozása.Arra gondolsz, amit bele kell tekerni a csõbe? Én Avidot cseréltem le rá és akkor összehasonlítottam a két csõ belsõ átmérõjét. Egy hajszálnyi különbség volt köztük (az Avid a szûkebb). Az utolsó tekerésekhez már kulcs kellett, így egy kisebb átmérõjû csõ esetén még nehezebben mehet.
A külsõ átmérõben szintén volt eltérés, de ez maximum annyit jelenthet, hogy amíg a Goodridge esetén le kellett vágni a külsõ, fémszövetet takaró réteget, hogy rámenjen a külsõ fémhüvely, addig az eredeti simán belement.
A sebesség mindent megold.
#6044
Posted 2010. October 09. - 19:41

A külsõ átmérõben szintén volt eltérés, de ez maximum annyit jelenthet, hogy amíg a Goodridge esetén le kellett vágni a külsõ, fémszövetet takaró réteget, hogy rámenjen a külsõ fémhüvely, addig az eredeti simán belement.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#6045
Posted 2010. October 09. - 16:31

A sebesség mindent megold.
#6046
Posted 2010. October 08. - 10:43

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6047
Posted 2010. October 08. - 06:38

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6048
Posted 2010. October 08. - 02:17

Ride everywhere.
.
#6049
Posted 2010. October 07. - 23:49

#6050
Posted 2010. October 07. - 23:29

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6051
Posted 2010. October 07. - 23:27

#6052
Posted 2010. October 07. - 22:57

Vegyél normális csavart bele.
Bár szerintem a súrlódás nagyon sokszor az agy megmunkálási pontatlanságából adódik.
Lehet, hogy az lesz. Tárcsa is lassan cserés a szervízes ismerõsöm szerint, tavasszal biztosan kell új.
Köszi az ötleteket, javaslatokat!
#6053
Posted 2010. October 07. - 22:52

Bár szerintem a súrlódás nagyon sokszor az agy megmunkálási pontatlanságából adódik.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6054
Posted 2010. October 07. - 22:49

#6055
Posted 2010. October 07. - 22:41

Hajlítgatni szerintem nem felesleges,ha mégis,akkor ez mi?
http://www.parktool....t=14&item=DT-2#
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#6056
Posted 2010. October 07. - 22:35

#6057
Posted 2010. October 07. - 22:27

Van erre valami trükk, amivel flottul, centerbe állítva vissza lehet a 6-csavaros tárcsát hajítani az agyra? Az egyszerû paraszti ész, vagyis kerék megpörget enyhén kilazított tárcsával, majd ahol "üt", arrébb tol és igazít, na ez valahogy nekem nem megy valami könnyen...
(Valami kúpos csavaros megoldás, mint az autók kerekénél, na az nem lett volna rossz ide.)
#6058
Posted 2010. October 07. - 00:01

Nekem ritkán sikerül úgy beállítani,hogy ne ciripeljen.
Tényleg marha közel van a tárcsához.
Lehet ,hogy szerelõ légtelenítette,de saját tapasztalat szerint sose megy elsõre,és többön túl vagyok már,lehet nem sikerült tökéletesen.
Ha a régebbi Hayes volt(HFX),annak merevebb a féknyerge.
Ha húzod a féket az oron,szemmel látszik ahogy nyomja szét a féknyerget.
Összességében kicsivel nyúlósabb.
De asszem arpi07 ilyet használ,ill van neki több is.
Köszi.
HFX-eket használok/használtam. Most már értem, hogy mi volt amikor elõször beállítottam a féket és nem húztam meg a fékbetét rögzítõ csavart, aztán utána meghúztam és néztem hogy miért ér a betét a tárcsához, ennyire rugalmas.
Még bemegyek egy közeli boltba és húzogatok különbözõ fékkarokat, aztán kitalálom kell-e ezt légteleníteni.
A sebesség mindent megold.
#6059
Posted 2010. October 06. - 22:46

#6060
Posted 2010. October 06. - 22:06
