Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4161
Írta 2011. június 21. - 06:35
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4162
Írta 2011. június 20. - 23:17
#4163
Írta 2011. június 20. - 15:46
frissen felszerelt Avid BB-7 zorog.
Merevvilla, ISO konzol, 185-os tarcsa, minden csavart/kullot kulon ellenoriztem es mentem is vele 250 km-t. Szemmel semmi kulonoset nem tudtam rajta felfedezni, a bowden is hozza van fogatva a villahoz. Nem laza, sot meg a fek sajat rugofeszitesen is allitottam, de nem lett jobb a dolog - valahonnan a fekbol jon a hang.
Ez masnal is ilyen, vagy mi lehet az oka a zajnak?
LGee
#4164
Írta 2011. június 19. - 14:44
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4165
Írta 2011. június 19. - 13:07
#4166
Írta 2011. június 18. - 23:42
#4167
Írta 2011. június 18. - 23:37
Történt?
szerencsére nem értem:)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4168
Írta 2011. június 18. - 23:34
Mikor ugy meghúzza a kónoszos agyat, hogy szorul.....és azt mondja, hogy majd bekopik.....érted.
#4169
Írta 2011. június 18. - 23:30
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4170
Írta 2011. június 18. - 23:28
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4171
Írta 2011. június 18. - 20:36
#4172
Írta 2011. június 18. - 19:48
#4173
Írta 2011. június 18. - 19:07
Elsõre tévesen írtam, torx. A gyári új csavarokon van egy kék anyag, azért kérdeztem, hogy összefér-e a zsírral. A féknyereg csavarjait szoktam zsírozni, abból baj még nem volt.
Pedig nem kéne.
A sebesség mindent megold.
#4174
Írta 2011. június 18. - 17:53
#4175
Írta 2011. június 18. - 16:08
#4176
Írta 2011. június 18. - 14:18
#4177
Írta 2011. június 18. - 14:00
Szabad ezeket a csavarmeneteket zsírozni?
#4178
Írta 2011. június 18. - 12:53
#4179
Írta 2011. június 17. - 20:55
Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)
Nem azok a rugók tolják vissza, csak a betétet tartják a helyükön.
A sebesség mindent megold.
#4180
Írta 2011. június 17. - 20:24
Kell hozzá fékolaj, fecskendõ meg egy csõ.
behúzod a fékkart, rögzíted. (pl egy madzaggal oda kötözöd a markolathoz)
a fecskendõre rögzíted a csövet, majd felszívsz a fékolajból.
ráhúzod a csõnek a másik végét a féknyergen található légtelenítõ csavarra.
a légtelenítõ csavart megnyitod, kb 1/4 fordulat.
elvileg a dugattyúk abban a helyzetben maradnak mint amikor a fékkar teljesen be van húzva.
egy minimális olaj ki fog jönni a légtelenítõ csavaron keresztül ,illetve levegõ.
a levegõt addig ba..tatod míg a csõbõl el nem tûnik, és akkor szépen visszatöltöd az olajat, illetve egy pici erõvel nyomva is tartod a fecskendõt, míg elzárod a légtelenítõt.
fékkar kienged.
ezek után majd kisebb úton fog fogni a féked, mivel kijjebb vannak a dugattyúk, ergo közelebb kerültek a betétek a tárcsához.
a fecskendõt hagyd rajta a légtelenítõn.
ugyanis több mint valószínû h most meg túl közel vannak a betétek.
ha így lenne: légtelenítõ csavar kienged, dugattyúkat egy picit visszább nyomod, addig h ne legyen túl nagy illetve túl kicsi a hely a tárcsa és a betétek között.
légtelenítõ elzár, és készen is vagy.
Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





