Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4161
Posted 2011. June 21. - 06:35
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#4162
Posted 2011. June 20. - 23:17
#4163
Posted 2011. June 20. - 15:46
frissen felszerelt Avid BB-7 zorog.
Merevvilla, ISO konzol, 185-os tarcsa, minden csavart/kullot kulon ellenoriztem es mentem is vele 250 km-t. Szemmel semmi kulonoset nem tudtam rajta felfedezni, a bowden is hozza van fogatva a villahoz. Nem laza, sot meg a fek sajat rugofeszitesen is allitottam, de nem lett jobb a dolog - valahonnan a fekbol jon a hang.
Ez masnal is ilyen, vagy mi lehet az oka a zajnak?
LGee
#4164
Posted 2011. June 19. - 14:44
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4165
Posted 2011. June 19. - 13:07
#4166
Posted 2011. June 18. - 23:42
#4167
Posted 2011. June 18. - 23:37
Történt?
szerencsére nem értem:)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4168
Posted 2011. June 18. - 23:34
Mikor ugy meghúzza a kónoszos agyat, hogy szorul.....és azt mondja, hogy majd bekopik.....érted.
#4169
Posted 2011. June 18. - 23:30
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4170
Posted 2011. June 18. - 23:28
#4171
Posted 2011. June 18. - 20:36
#4172
Posted 2011. June 18. - 19:48
#4173
Posted 2011. June 18. - 19:07
Elsõre tévesen írtam, torx. A gyári új csavarokon van egy kék anyag, azért kérdeztem, hogy összefér-e a zsírral. A féknyereg csavarjait szoktam zsírozni, abból baj még nem volt.
Pedig nem kéne.
A sebesség mindent megold.
#4174
Posted 2011. June 18. - 17:53
#4175
Posted 2011. June 18. - 16:08
#4176
Posted 2011. June 18. - 14:18
#4177
Posted 2011. June 18. - 14:00
Szabad ezeket a csavarmeneteket zsírozni?
#4178
Posted 2011. June 18. - 12:53
#4179
Posted 2011. June 17. - 20:55
Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)
Nem azok a rugók tolják vissza, csak a betétet tartják a helyükön.
A sebesség mindent megold.
#4180
Posted 2011. June 17. - 20:24
Kell hozzá fékolaj, fecskendõ meg egy csõ.
behúzod a fékkart, rögzíted. (pl egy madzaggal oda kötözöd a markolathoz)
a fecskendõre rögzíted a csövet, majd felszívsz a fékolajból.
ráhúzod a csõnek a másik végét a féknyergen található légtelenítõ csavarra.
a légtelenítõ csavart megnyitod, kb 1/4 fordulat.
elvileg a dugattyúk abban a helyzetben maradnak mint amikor a fékkar teljesen be van húzva.
egy minimális olaj ki fog jönni a légtelenítõ csavaron keresztül ,illetve levegõ.
a levegõt addig ba..tatod míg a csõbõl el nem tûnik, és akkor szépen visszatöltöd az olajat, illetve egy pici erõvel nyomva is tartod a fecskendõt, míg elzárod a légtelenítõt.
fékkar kienged.
ezek után majd kisebb úton fog fogni a féked, mivel kijjebb vannak a dugattyúk, ergo közelebb kerültek a betétek a tárcsához.
a fecskendõt hagyd rajta a légtelenítõn.
ugyanis több mint valószínû h most meg túl közel vannak a betétek.
ha így lenne: légtelenítõ csavar kienged, dugattyúkat egy picit visszább nyomod, addig h ne legyen túl nagy illetve túl kicsi a hely a tárcsa és a betétek között.
légtelenítõ elzár, és készen is vagy.
Szia
Egy hülye kérdés, a fékbetétek közül el kell távolítani ugye a rugót? Mert ugye a Dugókat a hengerbõl az a fékfolyadék nyomása tolja ki, elvileg vissza pedig a rugó. Na ha elmegy a nyomás mert nyitod a légtelenítõt, a nyomás amit a kar fejti ki elszáll, ergó ha erõs a rugó vissza nyomhatja dugókat a helyükre.Jól gondolom? Persze ha ennél is nagyobb nyomást fejtesz ki.... Kérlek segíts, nehogy hülyeséget mondjak, vagy gondoljak. (én is most állok hasonló probléma elõtt)

Sign In
Create Account

Back to top





