Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3741
Posted 2011. August 14. - 21:16

A DOT-os fékfolyadékokkal elegyedik, könnyen kimosható lesz vele. Persze ha az a trutymák valamilyen szilikonzsír, akkor sokkal jobb a szétszedés és takarítás, mert azt nem olyan egyszerû kimosni (sok oldószer kell hozzá)...szétszedés nélkül, meg amit bringavarázs is írt, gyakori csere, aztán csak elfogy.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3742
Posted 2011. August 14. - 09:17

Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
es mit csinalsz vele? nem lenne erdemes atmosni vmi zsiroldoval? aztan utana bele az olajat...
amugy nem vmi kulon kenes? pl zsir vagy ilyesmi? ami eltero viszkozitasu, es ennyi ido alatt "elfaradt".
#3743
Posted 2011. August 14. - 07:00

ha esetleg sram valtokarod van, akkor rogzitheted a formula fekkar bilincsere direktbe oket
Majdnem. ;-) SLX.

#3744
Posted 2011. August 14. - 01:45

Másik hibája hogy a váltókarok a fékkartól nehezen kezelhetõek.
ha esetleg sram valtokarod van, akkor rogzitheted a formula fekkar bilincsere direktbe oket
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3745
Posted 2011. August 13. - 22:14

Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
Megerõsítem. Magától elindul, ráfog, nyekereg. Nekem ma épp. Kösz a tippet, nem tudtam mi az oka. :-)) Most már igen. Másik hibája hogy a vàltókarok a fékkartól nehezen kezelhetõek.

#3746
Posted 2011. August 13. - 21:07

#3747
Posted 2011. August 13. - 21:06

Nem széria volt.
2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
Az nem gyenge. Az olajról majd tudsz pár fotót lõni? Pusztán kíváncsiságból

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3748
Posted 2011. August 13. - 21:03

2 éve eladott bringák szép sorban jönnek ezzel a hibával...olajat eltettem, tisztán látszódnak benne kis túrószerû darabok.
Olyan szinten bele van állva, hogy ha megtolom alul fecsivel izombó, se moccan felül semmi.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3749
Posted 2011. August 13. - 20:51

Valami gebasz biztos van vele, mert már sorban a 4.-nek ez a hibája. Nem írtam le õket csak azt mondtam, hogy sûrû olajcserét igényel. Ne lehúzni akarom, tapasztalatokat mondok.
Sõt, úgy emlékszem itt a fórumon is említette már valaki...
Érdekes, azért majd kíváncsiságból kicserélem majd az olajat asszonykáéban és megnézem, hogy az is olyan e. De tény, nem ragad be az övé. Lehet hibás szériát kaptál ki?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3750
Posted 2011. August 13. - 20:17

Én ennek az ellenkezõjét tudom bebizonyítani neked. Asszonykámnak ORO K18-a van még eredeti olajjal, pofákkal, stb. és semmi, de semmi baj nincs vele. Itózs kollégának RX és ORO fékjei vannak, azokkal sincs semmi baj sõt, olyan helyen sem fõtt fel (40-41°-os lejtõ), ahol a többi fék simán elment, valamint a feleségének is egy karbon fékkaros formulája van (nem tudom fejbõl a pontos típust, de talán The One), plusz még egy itteni cimborának is RX-e van és neki sem volt semmi baja vele. Nem írnám le õket, szerintem piszok jó fékek. Ha nem lett volna ilyen jó áron az SLX, akkor igencsak ORO K18-ba ruháztam volna
Valami gebasz biztos van vele, mert már sorban a 4.-nek ez a hibája. Nem írtam le õket csak azt mondtam, hogy sûrû olajcserét igényel. Ne lehúzni akarom, tapasztalatokat mondok.
Sõt, úgy emlékszem itt a fórumon is említette már valaki...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3751
Posted 2011. August 13. - 15:29

Ez már végre használható belsõ kialakításnak tûnik, kár volt az elõzõért.

#3752
Posted 2011. August 13. - 14:42

#3753
Posted 2011. August 13. - 10:32

#3754
Posted 2011. August 13. - 07:54

korabban mennyit szemeztem a formula fekekkel, de amiket irogatsz gyakorlati tapasztalatokat vele kapcsolatban (ciripel, etc), mar nem banom, hogy sose kezdtem ki vele.
Én ennek az ellenkezõjét tudom bebizonyítani neked. Asszonykámnak ORO K18-a van még eredeti olajjal, pofákkal, stb. és semmi, de semmi baj nincs vele. Itózs kollégának RX és ORO fékjei vannak, azokkal sincs semmi baj sõt, olyan helyen sem fõtt fel (40-41°-os lejtõ), ahol a többi fék simán elment, valamint a feleségének is egy karbon fékkaros formulája van (nem tudom fejbõl a pontos típust, de talán The One), plusz még egy itteni cimborának is RX-e van és neki sem volt semmi baja vele. Nem írnám le õket, szerintem piszok jó fékek. Ha nem lett volna ilyen jó áron az SLX, akkor igencsak ORO K18-ba ruháztam volna

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3755
Posted 2011. August 13. - 07:12

#3756
Posted 2011. August 12. - 22:03

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3757
Posted 2011. August 12. - 20:51

Röviden: kinek Formula ORO K18-a van, MINDENKÉPP sûrûn cseréljen benne olajat.
Marhára be lehet nyalintani vele az életet.
Nem tudom mi okból ( vizesedés, vagy az elején sok szilikon zsírt kennek bele) betúrosodik a dot benne.
Mindent eltömít.
Hibajelenség: fékkar csak kevéssé behúzható, pofák folyamatosan ráfognak a tárcsára.
korabban mennyit szemeztem a formula fekekkel, de amiket irogatsz gyakorlati tapasztalatokat vele kapcsolatban (ciripel, etc), mar nem banom, hogy sose kezdtem ki vele.
#3758
Posted 2011. August 12. - 20:31

Marhára be lehet nyalintani vele az életet.
Nem tudom mi okból ( vizesedés, vagy az elején sok szilikon zsírt kennek bele) betúrosodik a dot benne.
Mindent eltömít.
Hibajelenség: fékkar csak kevéssé behúzható, pofák folyamatosan ráfognak a tárcsára.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3759
Posted 2011. August 12. - 19:17

Az elsõvel semmi probléma, adagolható, s a kispizza ellenére nagyon jó fékerõt produkál. ( ugyanaz a betét, ugyanaz a tárcsa )
#3760
Posted 2011. August 12. - 08:37

Én is most szeretném lecserélni a juicy5-öst XT-re de a g3-as tárcsáimat meg szeretném tartani!
Szerintetek mûködik vele rendesen?
Igen.