Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3741
Posted 2011. August 12. - 20:31
Marhára be lehet nyalintani vele az életet.
Nem tudom mi okból ( vizesedés, vagy az elején sok szilikon zsírt kennek bele) betúrosodik a dot benne.
Mindent eltömít.
Hibajelenség: fékkar csak kevéssé behúzható, pofák folyamatosan ráfognak a tárcsára.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3742
Posted 2011. August 12. - 19:17
Az elsõvel semmi probléma, adagolható, s a kispizza ellenére nagyon jó fékerõt produkál. ( ugyanaz a betét, ugyanaz a tárcsa )
#3743
Posted 2011. August 12. - 08:37
Én is most szeretném lecserélni a juicy5-öst XT-re de a g3-as tárcsáimat meg szeretném tartani!
Szerintetek mûködik vele rendesen?
Igen.
#3744
Posted 2011. August 12. - 08:17
Szerintetek mûködik vele rendesen?
#3745
Posted 2011. August 12. - 07:48
Nnna lecseréltem az Avid Juicy 3-at az XT-re. Még épp csak hazagurultam vele, de az már látszik, hogy ez nem súrlódik, mint az Avid tette, amivel õrületbe kergetett. Az is biztos, hogy azonos fékhatás eléréséhez az XT-t erõsebben kell húzni, mint a Juicy-t - de hát valószínû a két dolog összefügg. Az Avidnál közelebb van a pofa a tárcsához, elég ha kisebb a dugattyú útja -> nagyobb lehet a dugattyú átmérõje -> nagyobb a fékerõ. Csodák nincsenek, ez alap szintû fizika. Igaz, ez még nem kopott be. Majd beszámolok róla, hogyan szuperál éles körülmények között.
igen... be kell kopnia. a dugattyu utjanak semmi koze sincs a fekerohoz - az uj slxnel is messzebb vannak a fekpofak, es egy juicy attol sehol nincs. amugy hasznald egy ideig, aztan utana probald megint a juicyt3at rajossz, hogy mekkora kulonbseg.
#3746
Posted 2011. August 11. - 22:26
#3747
Posted 2011. August 11. - 17:05
#3748
Posted 2011. August 11. - 15:05
a teló külön megér egy misét, a leginkább túlértékelt része a bringáknak.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3749
Posted 2011. August 11. - 14:51
ez már eddig is igy volt, és ha megnézed a teleszkópokat, akkor meg aztán huha, egy Monroe lengéscsillapító mennyi suzukiba, 15 ezer per pár?kemény, hogy közel autó-alkatrész árban van.
ahogy arn meg a többiek a külföldi árakat mondogatják, az 5090 nem ördögtõl való ár kiskerben, fõleg, hogy hazai webshopban lesz ez olcsóbb is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3751
Posted 2011. August 11. - 14:30
a femes-bordas amiknal sem olcsobb sajna (30-40 dollcsi), akkor gondolom, hogy nalunk mi lesz az ara...
a szinteres (F03C) javasolt kisker 7390 a gyantás (F01A) 5090.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3752
Posted 2011. August 10. - 21:02
#3753
Posted 2011. August 10. - 20:57
..:: George Sport kerkpr szakzlet - A2Z Components AD-ISMP203R adapter (Fkrendszer - Adapter) ::..
ezen mi a f***om 4 ezer forint? az a 3 ecsetnyi piros festék?
Fogadjunk ha rózsaszín lenne akkor nem akadnál ki rajta.
A sebesség mindent megold.
#3754
Posted 2011. August 10. - 20:57
#3755
Posted 2011. August 10. - 20:31
#3756
Posted 2011. August 10. - 20:22
ezen mi a f***om 4 ezer forint? az a 3 ecsetnyi piros festék?
#3757
Posted 2011. August 10. - 20:17
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3758
Posted 2011. August 09. - 22:00
Ilyennel vagy ehhez hasonlóval, nincs valakinek tapasztalata?
..:: George Sport kerkpr szakzlet - A2Z Components DM-UNI (Fkrendszer - Adapter) ::..
Sikerült eltörnöm az edzõ vázamat és volt itthon egy régi Simplon acél vázam, amire átpakoltam az alkatrészeimet, de nincs itthon normális V-fékem, egy ilyen szerkezet meg pont kijönne egy közepes V-fék árából. Gondolkoztam még egy tárcsakonzol felhegesztetésén, de ez azért egyszerûbb és olcsóbb megoldásnak tûnik, - már ha mûködõképes. A váz meg remélem elviselné egy bb7 terhelését.
Köszi,
Bence
#3759
Posted 2011. August 09. - 21:05
#3760
Posted 2011. August 09. - 16:31
Nekem most hátul szinteres Clarks van, nincs azzal sem baj, fog jól. Van is még egy tartalék garnitúrám a pincében.
Nekem is volt egy szezont hátul M06, de nagyon ordított vele a 160-as tárcsa, hamar elmelegedett, az ordítás meg rosszul hatott rám pszichésen, lassabban mentem lefelékben.