Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#401
Írta 2013. január 13. - 15:22

Kicsit felújítanám régi gépemet és tanácsot szeretnék kérni tõletek. Ki akarom cserélni a Caprine Boomer vázamat, mivel tele van hajszálrepedésekkel. Kinéztem egy teljesen új 2004-es gyártású Giant XTC-t. Nagyon jó áron hozzá tudnék jutni, de felmerült bennem a kérdés, hogy van-e kockázata ilyen régit vásárolni. Nem fárad el az alumínium "állásában"? Kompatibilis lenne az új szabványokkal? Gondolok olyanra, hogy be akarok szerezni a késõbbiekben új hajtómûvet, tárcsaféket stb.
Ha nem tartjátok jó választásnak, tudnátok ajánlani olyan vázat 40e ft magasságában ami fogadja a már meglévõ alkatrészeimet? Deore szett, Lx Octalink-es hajtómû, Avid bowdenes tárcsa elöl-hátul, Marzocchi Mx Pro a fõbb paraméterek. Természetesen minden 2002-2003 körüli évjárat. Köszi elõre is a segítséget!
#402
Írta 2012. december 13. - 17:07

A Cdale Gemini hátsóvillája miben különbözik a Prophete-tól?Az ami az útját megadja és az elsõ háromszög megegyezik?
#403
Írta 2012. december 11. - 16:03

ezt találtam: Documento senza titolo
Ha hihetek a google fordítónak, akkor a cikk szerint valóban változtatható a geometriája a váznak 67,5° és 70,5° között.
Jó lenne valaki olaszhoz konyítótól egy kis megerõsítés!
Szert tettem egy Scapin ottobulloni vázra. Erdekes mód a horst link középsõ forgáspontja egy bilincscsel van a nyeregvázcsõhöz rögzítve. Nekem persze egybõl beindult a fantáziám: elképzelhetõ az hogy a bilincs feljebb tolásával nagyobb tagot rakhatok a vázba és így nagyobb rugóutat érhetek el? A vázat nézegetve ennek nem igazán látom akadályát, de hílyán vagyok bármiféle szakértelemnek.
Illusztrációk
https://picasaweb.go...130/2012121102#
https://picasaweb.go...601232928412274
#404
Írta 2012. december 11. - 11:32

a tengelytav inkabb a fordulekonysagba jatszik szerepet.
ha valamit rosszul mondok javitsatok legyszives.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#405
Írta 2012. december 11. - 11:17

Ha viszont beleteszek egy hosszabb tagot (185 v 190), és feljebb tolom a forgáspontot, akkor ki lehet úgy sakkozni, hogy a villaszög ne változzon, csak a hátsó háromszög szögein változtat, meredekebb lesz a támvilla -->ettõl más erõhatásra lesz érzékeny (kisebbre).
Az hogy a lefeléken idegesebb lesz (jobban dobál) az a rövidülõ tengelytáv miatt alakul ki?
#406
Írta 2012. december 11. - 10:55

nyilvan azert esszeru hatarok kozt lehet sot erdemes athelyezni.
probald ki.a tervezok is nyilvan ezert bonthato csatlakozast almodtak meg oda.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#407
Írta 2012. december 11. - 10:43

https://picasaweb.go...601232928412274
https://picasaweb.go...600963211252210
https://picasaweb.go...600767472896994
#408
Írta 2012. december 11. - 10:38

Illusztrációk
https://picasaweb.go...130/2012121102#
https://picasaweb.go...601232928412274
#409
Írta 2012. november 25. - 20:21

#410
Írta 2012. november 25. - 20:07

#411
Írta 2012. november 25. - 18:54

Van egy 2007-es coiler matic-om, és a vázon a rugóstag befogatásához van 2 hely is, mi a különbség a 2 állás között?
#412
Írta 2012. november 22. - 13:49

2007-es Sub 60-V-t.
A 2007-es Sub 40-V ha 1875g, akkor így felesleges. 2.2-2.3kg-ra emlékeztem, de ezek szerint jóval könnyebb. Valahol hülyeség, de az zavar, hogy 13,1 kg-os a 26-os merevfarúm, míg mondjuk párom Canyon fully-ja a nem épp könnyû kerékszettel 13,02 kg.
FYI. Lemértem anno, mikor szétbontottam a bicajt, 2200 gramm +/- 20 gramm volt a váz (20"-os méret) nyeregcsõ bilincs nélkül.
#413
Írta 2012. november 09. - 02:37

#414
Írta 2012. november 07. - 07:15

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#415
Írta 2012. november 07. - 00:09

Itt is 5-ös imbusz van majd kiakartam azt is csavarni és nemes egyszerüséggel belenyalódott a feje és nemtudom kiszedni. Vmi pocsék anyagból van hogy legkisebb erõhatásra is elnyalódik.
Hogy tudhatnám kiszedni? És szérbarmolni nemakarom.
Másnem csavarkihajtóval szedjem ki ha más nemmarad?
#416
Írta 2012. október 12. - 17:17

régrõl emlékszem valami olyanra hogy az a forgáspont ami a monó felett van az valahogy a tányérral egyvonalba legyen..
onnan a sok kérdés hogy szétszedtem a gépet, aztán szóba került a terelõ+9es sor hátul kisebb 34-36os tányérral /38 van most/ vagy a dupla 24-36 outis sorral
azért kérdezem.
sx trail a váz amúgy
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#417
Írta 2012. szeptember 17. - 06:25

Link vagy foto.Sziasztok!
Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#418
Írta 2012. szeptember 16. - 23:28

~97es ktm turavaz, elvileg meg osztrakoknal gyartottak.
#419
Írta 2012. szeptember 10. - 15:25

Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!

#420
Írta 2012. augusztus 25. - 01:43
