Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#401
Írta 2012. december 13. - 17:07

A Cdale Gemini hátsóvillája miben különbözik a Prophete-tól?Az ami az útját megadja és az elsõ háromszög megegyezik?
#402
Írta 2012. december 11. - 16:03

ezt találtam: Documento senza titolo
Ha hihetek a google fordítónak, akkor a cikk szerint valóban változtatható a geometriája a váznak 67,5° és 70,5° között.
Jó lenne valaki olaszhoz konyítótól egy kis megerõsítés!
Szert tettem egy Scapin ottobulloni vázra. Erdekes mód a horst link középsõ forgáspontja egy bilincscsel van a nyeregvázcsõhöz rögzítve. Nekem persze egybõl beindult a fantáziám: elképzelhetõ az hogy a bilincs feljebb tolásával nagyobb tagot rakhatok a vázba és így nagyobb rugóutat érhetek el? A vázat nézegetve ennek nem igazán látom akadályát, de hílyán vagyok bármiféle szakértelemnek.
Illusztrációk
https://picasaweb.go...130/2012121102#
https://picasaweb.go...601232928412274
#403
Írta 2012. december 11. - 11:32

a tengelytav inkabb a fordulekonysagba jatszik szerepet.
ha valamit rosszul mondok javitsatok legyszives.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#404
Írta 2012. december 11. - 11:17

Ha viszont beleteszek egy hosszabb tagot (185 v 190), és feljebb tolom a forgáspontot, akkor ki lehet úgy sakkozni, hogy a villaszög ne változzon, csak a hátsó háromszög szögein változtat, meredekebb lesz a támvilla -->ettõl más erõhatásra lesz érzékeny (kisebbre).
Az hogy a lefeléken idegesebb lesz (jobban dobál) az a rövidülõ tengelytáv miatt alakul ki?
#405
Írta 2012. december 11. - 10:55

nyilvan azert esszeru hatarok kozt lehet sot erdemes athelyezni.
probald ki.a tervezok is nyilvan ezert bonthato csatlakozast almodtak meg oda.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#406
Írta 2012. december 11. - 10:43

https://picasaweb.go...601232928412274
https://picasaweb.go...600963211252210
https://picasaweb.go...600767472896994
#407
Írta 2012. december 11. - 10:38

Illusztrációk
https://picasaweb.go...130/2012121102#
https://picasaweb.go...601232928412274
#408
Írta 2012. november 25. - 20:21

#409
Írta 2012. november 25. - 20:07

#410
Írta 2012. november 25. - 18:54

Van egy 2007-es coiler matic-om, és a vázon a rugóstag befogatásához van 2 hely is, mi a különbség a 2 állás között?
#411
Írta 2012. november 22. - 13:49

2007-es Sub 60-V-t.
A 2007-es Sub 40-V ha 1875g, akkor így felesleges. 2.2-2.3kg-ra emlékeztem, de ezek szerint jóval könnyebb. Valahol hülyeség, de az zavar, hogy 13,1 kg-os a 26-os merevfarúm, míg mondjuk párom Canyon fully-ja a nem épp könnyû kerékszettel 13,02 kg.
FYI. Lemértem anno, mikor szétbontottam a bicajt, 2200 gramm +/- 20 gramm volt a váz (20"-os méret) nyeregcsõ bilincs nélkül.
#412
Írta 2012. november 09. - 02:37

#413
Írta 2012. november 07. - 07:15

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#414
Írta 2012. november 07. - 00:09

Itt is 5-ös imbusz van majd kiakartam azt is csavarni és nemes egyszerüséggel belenyalódott a feje és nemtudom kiszedni. Vmi pocsék anyagból van hogy legkisebb erõhatásra is elnyalódik.
Hogy tudhatnám kiszedni? És szérbarmolni nemakarom.
Másnem csavarkihajtóval szedjem ki ha más nemmarad?
#415
Írta 2012. október 12. - 17:17

régrõl emlékszem valami olyanra hogy az a forgáspont ami a monó felett van az valahogy a tányérral egyvonalba legyen..
onnan a sok kérdés hogy szétszedtem a gépet, aztán szóba került a terelõ+9es sor hátul kisebb 34-36os tányérral /38 van most/ vagy a dupla 24-36 outis sorral
azért kérdezem.
sx trail a váz amúgy
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#416
Írta 2012. szeptember 17. - 06:25

Link vagy foto.Sziasztok!
Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#417
Írta 2012. szeptember 16. - 23:28

~97es ktm turavaz, elvileg meg osztrakoknal gyartottak.
#418
Írta 2012. szeptember 10. - 15:25

Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!

#419
Írta 2012. augusztus 25. - 01:43

#420
Írta 2012. augusztus 25. - 00:44

Van egy régi acélvázas bringám. Lecsupaszítva, slick gumival használom aszfaltozni. Gondoltam meglepem valami friss színnel (magam?
), ebben szeretném tanácsotok kérni.
Homokszóratni, feketére szintereztetni tervezem, jó lenne valahol Szentendre környékén (természetesen el tudom vinni máshova is). Tudtok javasolni értelmes áron dolgozó embert? Nem sürgõs a meló, de jó lenne nem csiliárdokat fizetni. A bringa eredetileg kantifékes volt, bár pár éve át lett hekkelve vére. Ha már úgyis festve lesz fel lehetne rakni a "jó" oldalra két szemet a bovdenhez. Ezt hol csinálják meg vajon rendesen? Mire figyeljek a homokozás, festés kapcsán? Értelemszerûen teljesen szétszedtem, kipakoltam. A középsõ agy helyét pl. tömjem be én zoknival, vagy majd intézni a festõ?
Olvasgass itt, talán van hasznos infó: http://forum.bikemag...y-topicja-2381/