Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#401
Írta 2012. december 11. - 11:17
Ha viszont beleteszek egy hosszabb tagot (185 v 190), és feljebb tolom a forgáspontot, akkor ki lehet úgy sakkozni, hogy a villaszög ne változzon, csak a hátsó háromszög szögein változtat, meredekebb lesz a támvilla -->ettõl más erõhatásra lesz érzékeny (kisebbre).
Az hogy a lefeléken idegesebb lesz (jobban dobál) az a rövidülõ tengelytáv miatt alakul ki?
#402
Írta 2012. december 11. - 10:55
nyilvan azert esszeru hatarok kozt lehet sot erdemes athelyezni.
probald ki.a tervezok is nyilvan ezert bonthato csatlakozast almodtak meg oda.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#403
Írta 2012. december 11. - 10:43
https://picasaweb.go...601232928412274
https://picasaweb.go...600963211252210
https://picasaweb.go...600767472896994
#404
Írta 2012. december 11. - 10:38
Illusztrációk
https://picasaweb.go...130/2012121102#
https://picasaweb.go...601232928412274
#405
Írta 2012. november 25. - 20:21
#406
Írta 2012. november 25. - 20:07
#407
Írta 2012. november 25. - 18:54
Van egy 2007-es coiler matic-om, és a vázon a rugóstag befogatásához van 2 hely is, mi a különbség a 2 állás között?
#408
Írta 2012. november 22. - 13:49
2007-es Sub 60-V-t.
A 2007-es Sub 40-V ha 1875g, akkor így felesleges. 2.2-2.3kg-ra emlékeztem, de ezek szerint jóval könnyebb. Valahol hülyeség, de az zavar, hogy 13,1 kg-os a 26-os merevfarúm, míg mondjuk párom Canyon fully-ja a nem épp könnyû kerékszettel 13,02 kg.
FYI. Lemértem anno, mikor szétbontottam a bicajt, 2200 gramm +/- 20 gramm volt a váz (20"-os méret) nyeregcsõ bilincs nélkül.
#409
Írta 2012. november 09. - 02:37
#410
Írta 2012. november 07. - 07:15
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#411
Írta 2012. november 07. - 00:09
Itt is 5-ös imbusz van majd kiakartam azt is csavarni és nemes egyszerüséggel belenyalódott a feje és nemtudom kiszedni. Vmi pocsék anyagból van hogy legkisebb erõhatásra is elnyalódik.
Hogy tudhatnám kiszedni? És szérbarmolni nemakarom.
Másnem csavarkihajtóval szedjem ki ha más nemmarad?
#412
Írta 2012. október 12. - 17:17
régrõl emlékszem valami olyanra hogy az a forgáspont ami a monó felett van az valahogy a tányérral egyvonalba legyen..
onnan a sok kérdés hogy szétszedtem a gépet, aztán szóba került a terelõ+9es sor hátul kisebb 34-36os tányérral /38 van most/ vagy a dupla 24-36 outis sorral
azért kérdezem.
sx trail a váz amúgy
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#413
Írta 2012. szeptember 17. - 06:25
Link vagy foto.Sziasztok!
Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#414
Írta 2012. szeptember 16. - 23:28
~97es ktm turavaz, elvileg meg osztrakoknal gyartottak.
#415
Írta 2012. szeptember 10. - 15:25
Építenék ismét egy bringát magamnak.Két vázat néztem ki,egy Hercules és egy Rock Machine vázat.
Melyik a jobb választás?
Köszönöm!
#416
Írta 2012. augusztus 25. - 01:43
#417
Írta 2012. augusztus 25. - 00:44
Van egy régi acélvázas bringám. Lecsupaszítva, slick gumival használom aszfaltozni. Gondoltam meglepem valami friss színnel (magam? ), ebben szeretném tanácsotok kérni.
Homokszóratni, feketére szintereztetni tervezem, jó lenne valahol Szentendre környékén (természetesen el tudom vinni máshova is). Tudtok javasolni értelmes áron dolgozó embert? Nem sürgõs a meló, de jó lenne nem csiliárdokat fizetni. A bringa eredetileg kantifékes volt, bár pár éve át lett hekkelve vére. Ha már úgyis festve lesz fel lehetne rakni a "jó" oldalra két szemet a bovdenhez. Ezt hol csinálják meg vajon rendesen? Mire figyeljek a homokozás, festés kapcsán? Értelemszerûen teljesen szétszedtem, kipakoltam. A középsõ agy helyét pl. tömjem be én zoknival, vagy majd intézni a festõ?
Olvasgass itt, talán van hasznos infó: http://forum.bikemag...y-topicja-2381/
#418
Írta 2012. augusztus 24. - 21:47
Homokszóratni, feketére szintereztetni tervezem, jó lenne valahol Szentendre környékén (természetesen el tudom vinni máshova is). Tudtok javasolni értelmes áron dolgozó embert? Nem sürgõs a meló, de jó lenne nem csiliárdokat fizetni. A bringa eredetileg kantifékes volt, bár pár éve át lett hekkelve vére. Ha már úgyis festve lesz fel lehetne rakni a "jó" oldalra két szemet a bovdenhez. Ezt hol csinálják meg vajon rendesen? Mire figyeljek a homokozás, festés kapcsán? Értelemszerûen teljesen szétszedtem, kipakoltam. A középsõ agy helyét pl. tömjem be én zoknival, vagy majd intézni a festõ?
#419
Írta 2012. augusztus 21. - 20:20
pár hónapja az enyém 14-ért sem ment el, pedig az nem ennyire tré, csak láncfelkapás nyoma van.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#420
Írta 2012. augusztus 21. - 15:23
Sziasztok! Szeretnék egy olcsó, 16-17-es méretû cromo vagy egyéb minõségi acél MTB vázat. A festése mindegy, úgyis lefújom. Régebben a Matuztól boltoltuk az ilyeneket, de mostanában semmit sem hallok felõle, weblap halott, máshol meg nem látok ilyesmit. Van esetleg ilyenetek, vagy tippetek, hogy honnan lehetne ilyet szerezni?
Én is ilyesmire vadászok régóta, de alig van. Múlt héten néztem meg egy 16os cromo Magellan Cruxot, de túl sok volt a hibája, horpadások, 2mm-rel eltolt középcsapágyház ami tán ferde is volt, kissé csálé fékszemek. Sasolni kell az aprót és egybõl lecsapni ha van valami.