Balu, félreértesz. A nyeregpozíció beállítása megy, a kérdés az SPD beállítása? Itt a cipõn lehet elõre-hátra, kifele-befele állítani a patentszemet, illetve kicsit tekerni is lehet, hogy a lábfej kifele, befele nézzen.
12 lépés a helyes stoplibeállitás érdekében
1.lépés: lábadon zoknival ülj le egy szék szélére. Próbáld megjegyezni, hogy hol legszélesebb a lábfejed. 2.lépés: ismételd meg az elsõ lépést, vagyis keresd meg ezeket a pontokat, de már bringás cipõvel a lábadon. 3.lépés: a belsõ oldalon lévõ bütyköt jelöld meg filctollal vagy hibajavitóval. (nem kell befesteni az egész csukát, csak egy pötty kell) 4.lépés: vedd le a cipõt és készülj fel a stoplik becsavarozására. Vedd figyelembe a lábujjad hosszúságát. Ha rövidnek tartod akkor a fölsõ, ha hosszúnak, akkor az alsó furatokat használd. 5.lépés: helyezd egy vonalba a stopli közepén az imbuszcsavarokat a talpon megjelölt pontal. Az oldalirányú elhelyezkedéshez a cipõ talpmintázatát ved figyelembe. 6.lépés: becsavarozás elõtt zsirozd be a csavarokat, és az órajárásával megegyezõ irányba húzd meg õket (a húzás és tépés két külön fogalom) 7.lépés: ne lepõdj meg ha a stoplik nem szimetrikusak. A jobb és bal oldalad sem teljesen egyforma. 8.lépés: ülj fel a bicajodra és lépj bele a pedálokba. Állitsd be a pedálok oldási erõsségét. Ne állitsd túl keményre, igy adhatsz magadnak egy kis esélyt a menekülésre. 9.lépés: a hajtókarokat a talajjal párhuzamosan tartva nézd meg, hogy a cipõn lévõ jelölés egybe van-e a pedál tengelyével. 10.lépés: a stopli keresztirányú helyeztét az egyenletes súlyelosztás elõre meghatározza. Bizonyosodj meg arról, hogy egyformán legyen elosztva a súlyod, és érezd, hogy talpad ivelt. 11.lépés. menj egy rövid bicajozásra, és figyeld meg, hogy mindig kényelmes legyen, és térdeid a pedálozás alatt egyenesen maradjanak. 12.lépés: ha ég a talpad a stoplik túl hátra kerültek, 2-3 mm-es lépésekkel hozd elõrébb. figyeld a mozgásod az elsõ néhány alkalomal, és ha kell, fokozatosan változtass a tökéletes érzésig. [FONT="][/FONT]