Támogatom!! Hozd el, és valahol félúton talizunk, Te hozod a szerszámot én meg viszem a rottyant papucsos vázat kerekestől.
Ebben neked mi a jó?? Nemtom, csak azt, h nekem mi!
Hozzá járulok kipróbálhatod a szerszámot!
Támogatom!! Hozd el, és valahol félúton talizunk, Te hozod a szerszámot én meg viszem a rottyant papucsos vázat kerekestől.
Ebben neked mi a jó?? Nemtom, csak azt, h nekem mi!
Hozzá járulok kipróbálhatod a szerszámot!
Nem vicc vót, tényleg én viszem a szerszámot.:-)
Miért, én talán vicceltem????
Ridley Noah Fast
Nem vicc vót, tényleg én viszem a szerszámot.:-)Támogatom!! Hozd el, és valahol félúton talizunk, Te hozod a szerszámot én meg viszem a rottyant papucsos vázat kerekestől.
Ebben neked mi a jó?? Nemtom, csak azt, h nekem mi!
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Biztos? Mi van, ha ma elhozom és nem adom oda Neki? ☺
Támogatom!! Hozd el, és valahol félúton talizunk, Te hozod a szerszámot én meg viszem a rottyant papucsos vázat kerekestől. Ebben neked mi a jó?? Nemtom, csak azt, h nekem mi!
Ridley Noah Fast
Nálam mindig van, fel van kötegelve a nyereg aljára eddig 3x jött jól
és eddig1x állítottam nem tudom hány bringán.
..de Ti hegyen-völgyön zakatoltok! Én outival 9,5-bar-al igyekszem a lehető legjobb minőségű utakat keresni, és azért valljuk be, ott kisebb az esélye ennek a "balesetnek". A kivételek meg, közhelyesen, de erősítik a szabályt.
Ridley Noah Fast
Biztos? Mi van, ha ma elhozom és nem adom oda Neki? ☺Sztem Gabóca azon akadt fel, hogy mindig be kell állítani.
Az új váltópapucs lehet akár egyenes is, de nem szükségszerű, hogy a vázra szerelve pontosan párhuzamos a kerék síkjával. Szóval ellenőrizni mostantól én is fogom, ha újat szerelek fel. Talán nem árulok el titkot, a múltkor bemutatott két szerszám egyike Gabócáé. Na őt ismerve naponta fogja állítani.![]()
![]()
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Nem feltétlen kell ahhoz tempó, hogy leszakadjon. Hárommal kolbászolsz a zavarosban, felkap egy fadarabot, reccsen a papucs. Volt már ilyenem, nyilván nem volt nálam papucs, de szerencsére nem voltam messze itthonról, s nagyrészt gurulós rész volt csak.
Nálam mindig van, fel van kötegelve a nyereg aljára eddig 3x jött jól és eddig1x állítottam nem tudom hány bringán.
zeezoltano módosította - 2014. június 09. - 12:39
Sztem Gabóca azon akadt fel, hogy mindig be kell állítani.
Az új váltópapucs lehet akár egyenes is, de nem szükségszerű, hogy a vázra szerelve pontosan párhuzamos a kerék síkjával. Szóval ellenőrizni mostantól én is fogom, ha újat szerelek fel. Talán nem árulok el titkot, a múltkor bemutatott két szerszám egyike Gabócáé. Na őt ismerve naponta fogja állítani.
![]()
![]()
Én Isten kiválasztott emberei közé tartozhatom, csúnyán letépett hátsóváltó-papucs kombináció után felcsavaroztam az új papucsot oszt csókolom, működik, sőt kiválasztottságom baráti körömre is kisugárzik mert hasonló probléma esetén náluk is csak fel lett csavarozva és működik.
Amúgy meg saját maga ellen beszél, érdemes tartalék váltófület vinni hosszabb túrákhoz, ez igaz, akkor viszont a vázra szigszalagozak fel egy egyengető szerszámot is mert ugye az újat mindenképpen be kell állítani, esetleg a hátamra meg gumi pókozzak fel egy szerelő állványt mert abban lehet csak igazán precízen...?
Az utolsó hozzászólásában pediglen ezt írja ,,Bőven van tolerancia, ha egy kicsit eláll, attól még ugyanúgy működni fog a váltás, csak a váltót másképp kell beállítani".
Értem én, hogy szeret mindent túlbonyolítani a végtelenségig, de nem kéne ezt terjeszteni mint tényt. Úgy előttem van a kép amint az összeszerelő üzemben egy polgár csak a frissen felszerelt papucsokat egyengeti lézeres mérő állványban, azután a boltban eladás előtt a szerelő még egyszer leszereli és le leellenőrzi mert a szállítás közben hátha...
Nem kétséges naponta fogom ellenőrizni mielőtt kimegyek tekerni pont erre van időm és affinitásom!
Sztem Gabóca azon akadt fel, hogy mindig be kell állítani.
Az új váltópapucs lehet akár egyenes is, de nem szükségszerű, hogy a vázra szerelve pontosan párhuzamos a kerék síkjával. Szóval ellenőrizni mostantól én is fogom, ha újat szerelek fel. Talán nem árulok el titkot, a múltkor bemutatott két szerszám egyike Gabócáé. Na őt ismerve naponta fogja állítani.
![]()
![]()
Szerintem elég egyszer beállítani és utána csak baj gyanúja esetén. Rá lehet nézni bizonyos időközönként is. Bőven van tolerancia, ha egy kicsit eláll, attól még ugyanúgy működni fog a váltás, csak a váltót másképp kell beállítani.
Sztem Gabóca azon akadt fel, hogy mindig be kell állítani.
Az új váltópapucs lehet akár egyenes is, de nem szükségszerű, hogy a vázra szerelve pontosan párhuzamos a kerék síkjával. Szóval ellenőrizni mostantól én is fogom, ha újat szerelek fel. Talán nem árulok el titkot, a múltkor bemutatott két szerszám egyike Gabócáé. Na őt ismerve naponta fogja állítani.
Több helyen olvastam és személyes tapasztalat is. Az új váltópapucs nem egyenes. Állítottam már be új váltópapucsot, volt mit rajta állítani. Szerintem a bringától is függ, képtelenség olyat gyártani, ami minden bringán ugyanúgy fog állni.
Egyébként nem hülyeség tartalék váltópapucsot vinni, főleg hosszú útra.
Áruld már el ezt hol hallottad, mármint az új váltó papucs beállítását?
Több helyen olvastam és személyes tapasztalat is. Az új váltópapucs nem egyenes. Állítottam már be új váltópapucsot, volt mit rajta állítani. Szerintem a bringától is függ, képtelenség olyat gyártani, ami minden bringán ugyanúgy fog állni.
Egyébként nem hülyeség tartalék váltópapucsot vinni, főleg hosszú útra.
Nem feltétlen kell ahhoz tempó, hogy leszakadjon. Hárommal kolbászolsz a zavarosban, felkap egy fadarabot, reccsen a papucs. Volt már ilyenem, nyilván nem volt nálam papucs, de szerencsére nem voltam messze itthonról, s nagyrészt gurulós rész volt csak.
..ha nekem egy húzósabb tempónál leszakadna a váltó, gondolom nem sok értelme lenne már a cserének. Pontosabban mást is cserélnem kellene, konkrétan kereket is.
Áruld már el ezt hol hallottad, mármint az új váltó papucs beállítását?
...látok benne rációt
Ridley Noah Fast
Sziasztok!
Nagy port kavart a SRAM 1x11-es rendszere az elmúlt évben. Pláne az ára. Nekem már régóta 1x8-as váltóm van, kérdés az, hogy valaki használ 1x9 vagy 1x10 rendszert? Van valamilyen tapasztalatotok, vagy hülyeség az egész ? Természetesen hegyi kerékpárban vagyok érdekelt.
A váltópapucsot új korában is be kell állítani. Az alu rideg, ha repedezett lehet már nem fog sokáig tartani. Én mindenképp tartanék magamnál tartalékot.
Áruld már el ezt hol hallottad, mármint az új váltó papucs beállítását?
gaboca1 módosította - 2014. június 08. - 13:10
simon,
épp most volt róla szó a szerszámos topikban (mármint a beállításról), pont így, ahogy leírod.
Mindenképp, még sértetlen papucshoz is kell tartalék, ha leszakad valahol a váltód két perc kicserélni.
..ha nekem egy húzósabb tempónál leszakadna a váltó, gondolom nem sok értelme lenne már a cserének. Pontosabban mást is cserélnem kellene, konkrétan kereket is.
Ridley Noah Fast
simon,
épp most volt róla szó a szerszámos topikban (mármint a beállításról), pont így, ahogy leírod.
Mindenképp, még sértetlen papucshoz is kell tartalék, ha leszakad valahol a váltód két perc kicserélni.
A váltópapucsot új korában is be kell állítani.
Én mindenképp tartanék magamnál tartalékot.
Ezt nem tudtam, h be kell állítani, majd informálódom. Azt hiszem valami rémlik, h a váltó helyére valami rudat csavaroznak be, és annak a végén pedig tapintó amit körbevezetnek a felnin??? Most elképzelhető, h ostobaságot írtam.
Tartalékot meg hordanék, ha 1xű lenne hozzájutnom. Pont ezért megy a tallabille, h használjam-e a régi balesetest míg nem sikerül valami furmánnyal beszerezni 1 újat.
Ridley Noah Fast
Sziasztok!!
Szerintetek mennyire biztonságos egy picit görbült, majd visszahajlított váltópapucs használata? Sajnos pici repedések, megnyúlások a deformálódás helyén látszódnak. Ennek ellenére masszívnak tűnik.
THX!!
A váltópapucsot új korában is be kell állítani. Az alu rideg, ha repedezett lehet már nem fog sokáig tartani. Én mindenképp tartanék magamnál tartalékot.
Sziasztok!!
Szerintetek mennyire biztonságos egy picit görbült, majd visszahajlított váltópapucs használata? Sajnos pici repedések, megnyúlások a deformálódás helyén látszódnak. Ennek ellenére masszívnak tűnik.
THX!!
Ridley Noah Fast