Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#6701
Írta 2005. augusztus 05. - 11:45

nemtom mi ebben a nagy kaland
#6702
Írta 2005. augusztus 05. - 11:45

Van viszont X9 és X0 pöci.Ami erõsen godlike;)
Ja további falme
Hayes jó

#6703
Írta 2005. augusztus 05. - 11:44

hát ennél tuti nem jobb..
mutass egy 9es sram rendszert ami kompatibilis egy 8as sorral:_)
mentem vele, váltott ugyanilyen szépen, igaz nem esett kézre a váltókar.
markolatváltó meg igen, duálkontroll kategória.
miért van egyre több sram? mert levitték az árát mindennek és fillérekért adják.
azért.
#6704
Írta 2005. augusztus 05. - 11:44

Ki kell próbálni,és kész!
Magyaráz6om itt órákig,amíg nem mész vele addig nem érzel rá az ízére és nem dobod L a Shimanot!
pontosan! vajon miért van egyre több sram? mert egyre többen próbálják ki...

#6705
Írta 2005. augusztus 05. - 11:43

szerinted viccbõl van shimano fékrendszerem?
#6706
Írta 2005. augusztus 05. - 11:42

miért müködik jobban egy kotyogó váltó?
ezt nem értem
meg miért va csilliószor több elõnye
ezt sem látom
nem sikerült meggyõzni.
meg kb úgy néznek ki mintha a shimanókról leszednék csak a burkolatot, és ott maradna a váz.
és kész is a sram
Ki kell próbálni,és kész!
Magyaráz6om itt órákig,amíg nem mész vele addig nem érzel rá az ízére és nem dobod L a Shimanot!

Markolatváltó az olyan téma,h megint csak tapasztalat kell hozzá,elsõnek én is idegenkedtem már a gondolatától is,aztán 2 éve nyáron 1 hetet mentünk ilyen kerókkal családdal,és akkor ráyöttem,h yéé túrázni sokkal yobb,mint a pöci,kényelmesebb és gyorsabb.Aztán gondoltam,mivel olcsóbb,felrakom a CC gépre,azóta le nem venném mert maratonozni sokkal ideálisabb mint akármi más.
Lejtõzni tényleg nem zsír,de mindent a maga területén kell értékelni ugyebár!
keresztbeváltás meg nincs shimanónál.
#6707
Írta 2005. augusztus 05. - 11:42


thez: nem akar senki meggyõzni, nekem elég, ha tudom, hogy jobb...
de a kotyogást ugy értsd, hogy kb 0,1mm
nem veszélyes, de érezhetõ. fél éve nem lett roszabb.
jobban vált minden shimanonál, amit próbáltam, tovább megtartja a váltásteljesítményt, mint minden shimano, ami volt nekem, és olcsóbb minden jó shimanonál (xtr)
kell még valami? majd próbáld ki
#6708
Írta 2005. augusztus 05. - 11:42

markolatváltó megy egy gigamega idiótaság
pont annyira mint a dualcontrol fékváltókar
használhatatlan
#6709
Írta 2005. augusztus 05. - 11:40

de váltásilag még midnig nem volt meggyõzõ érv...
hogy jobb lenne az azonos kategóriás másik márkánál....
mind1.
markolatváltó:-D
#6710
Írta 2005. augusztus 05. - 11:39

sramnak még az is az elõnye h megadja a választás le7õségét,h milyen váltókarral szeretnéd használni
Shimano meg? vagy fékváltókar,vagy régi...
ráadásul a markolatváltós Sramoknál további választási lehetõség h Shorty v Long ill. h az eváltó "mennyire" legyen pozícionált,azaz ténylegesen 3x9 fokozatot kap az,aki szeret keresztbeváltani,mert nem fog beleérni a terelõbe a lánc sehogy.
tjah és még átmérõ szerinti változat is van ha yól Mléxem...
#6711
Írta 2005. augusztus 05. - 11:38

dehát õ honnan tudná
csak ezerszer volt bajnok cc, maraton versenyeken
#6712
Írta 2005. augusztus 05. - 11:38

ez olyan kb mint most a megújult Wellgo reklámkampánya....miért müködik jobban egy kotyogó váltó?
ezt nem értem
meg miért va csilliószor több elõnye
ezt sem látom
nem sikerült meggyõzni.
meg kb úgy néznek ki mintha a shimanókról leszednék csak a burkolatot, és ott maradna a váz.
és kész is a sram
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6713
Írta 2005. augusztus 05. - 11:36

Az enyém nem kotyog, ha egyszer beállítod nincs vele baj, a sár nem hatja meg.
Úgy váltottam vele hogy el volt tömõdve és levelek meg kis faágak voltak közötte.
Szép, és hogy kinek mi a szép az tök mindegy.
Kint olcsóbb, itthon kurva drága.
Ha meg egy olyan ember tapasztalata kell ami sokat vált és terheli is, kérdezzétek meg a Janit.
Õ azt mondta hogy szponzorálás elõtt is sramot használt és ha nem szponzorálnák akkor is sram váltórendszert használna!És hozzáteszem váltórendszert.
Szerintem minden más sram cucc kurva szar;)
#6714
Írta 2005. augusztus 05. - 11:36

Avid rollamajignekem pl van bowdenkunkortalanítóm
avid is árul
nem hülyeség

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6715
Írta 2005. augusztus 05. - 11:33


(ami ugye CSÚNYA)
#6716
Írta 2005. augusztus 05. - 11:32

ezt nem értem
meg miért va csilliószor több elõnye
ezt sem látom
nem sikerült meggyõzni.
meg kb úgy néznek ki mintha a shimanókról leszednék csak a burkolatot, és ott maradna a váz.
és kész is a sram
#6717
Írta 2005. augusztus 05. - 11:32

kb ez az igazne válts
ez egy halott vita
van aki opelt vesz, van aki wagent:D
de az én tapasztalatom szerint mivel mind 2 van...a sram terhelés alatt könnyebben vált, és az xt kb 10bõl 3x nem teljesen pontos, a sram 1x ...de mondom ez abszólut az én személyes tapasztalatom...részemrõl ennyi...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6718
Írta 2005. augusztus 05. - 11:31

ebbõl a szempontból jobb is a fordított mech mert segít mászni
#6719
Írta 2005. augusztus 05. - 11:30

tessék tehát kikotyogósodik
alivióm nem tette
a sora meg a deore meg nem épp egy kategória a x.9-el, lévén az felsõbb kategóriás, csak mivel olcsó a sram ezért hajlamosak egyesek 2-3 szinttel lejjebb levõ másik márkabelivel összehasonlítani.
nem, sajna gyárilag kotyog

lehet, hogy nem éppen deore szint, de árban igen. engem nem érdekel, hogy milyen szint, ha ugyan annyiba kerül...
#6720
Írta 2005. augusztus 05. - 11:29


én azt mondanám rosszabbnak 1 váltó szempontjából ha lejtõzgetnek vele mert akkor kell a feszesebb lánc,kinyúlik a rugó,meg az állandó rázástól kikotyogósodik,no meg nem mindig yön össze ilyen terepen a megfelelõ váltás
túra talán csak annyi,h gyorsabban kopik a váltókar (?)