Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5421
Írta 2007. január 17. - 14:08

bocs, ha láma vagyok...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5422
Írta 2007. január 17. - 13:59

És mindegyik multi-release-es, ami azt jelenti, hogy a kisebb karral többet is tudsz váltani a kisebb fogszámú lánckerekek felé top normalos hátsóváltóval használva.
Nekem személy szerint XTR elsõváltóból erõsebbnek tûnik a TopSwinges verzió, és persze sártûrõbb is...
E Typ-ot azért nem használnék, mert a mai integrált tengelyes hajtómûcsapágyak alu testtel készülnek, és ha az FC32-es kulcsot használod hozzá, akkor nem tudod olyan erõvel meghúzni az elnyalódás nélkül, hogy elõbb-utóbb ne forduljon el...
#5423
Írta 2007. január 17. - 13:33

nekem XT volt E-type, de annál jobban semmit nem utáltam......senki nem tudta normálisan beállítani - értsd mûködõképesre-Akkor nincs más lehetõség, mint XTR Top-Swing, mert sokkal szélesebbek a csapjai, jobban átfolyik rajta a sár. Esetleg az E-type os XTR-t kellene megnézned.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5424
Írta 2007. január 17. - 13:27

Egyébként tökmindegy, az új megoldás annyi, hogy a váltókar a bovden feszítésekor egyszerre 3-4 fokozatnyit tud behúzni, és engedni is tud (asszem) 2 fokozatot. Eddig csak egyet tudtak lazítani- ennyi az ûjítás.
Az új LX is 2 way release, mint az xtr.
kösszi na pont erre voltam kiváncsi. amugy meg deore váltom hagyományos rugó állású azaz alapbol lefele a legkisebb kerék felé huz...
#5425
Írta 2007. január 17. - 12:59

#5426
Írta 2007. január 17. - 12:49

de csak topswing fer el a vazon...
tudom, hogy ez kb a legrosszabb rendszer, de sajna nincs valasztasi lehetosegem.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5427
Írta 2007. január 17. - 12:48

a hagyományos felsõ bilincses STX-RC-m is gond nélkül viselte a tavalyi dagonyázásokat.
Egy szavazat a down swing mellett.
Race, no Rest!
#5428
Írta 2007. január 17. - 12:40

topswinges elsovaltom van. Deore. ha kicsit nagyobb a sar, mint szeretne, akkor szenved, de nem valt. veszek valami jobbat. megeri XTR-t venni? penz nem szamit alapon.
hogy mi a különbség teljesítményben pl. egy XT és egy XTR között az nem tudom (XT-m nem volt még), de az biztos, hogy olyan még nem fordult elõ, hogy az XTR ne váltott volna gyorsan és tökéletesen pontosan. Tavaly kapott nem kevés sarat, de gyakorlatilag semmi változás nem volt a teljesítményében, terhelés alatt, nyakig sárosan is hibátlan volt.
1 szavazat az XTR mellett.

#5429
Írta 2007. január 17. - 12:36

azt meg tudnátok nekem mondani h ha most a deore 9es váltomhoz vennék egy uj lx jobbos kart ami rapidfire plusos akkor én is fogok tudni olyat h egyszerre 2öt leváltani pl.
Attól függ melyik irányba vált le. Kisebb lánckerékre, vagy kisebb áttételbe? Ez a váltótól függ, merre feszíti a rugója- a kisebb, vagy nagyobb áttételek felé.
Egyébként tökmindegy, az új megoldás annyi, hogy a váltókar a bovden feszítésekor egyszerre 3-4 fokozatnyit tud behúzni, és engedni is tud (asszem) 2 fokozatot. Eddig csak egyet tudtak lazítani- ennyi az ûjítás.
Az új LX is 2 way release, mint az xtr.
No, majd jönnek az igazi szakértõk, és kijavítják.
Race, no Rest!
#5430
Írta 2007. január 17. - 11:49

uj rapidfire karoknal mi a kulonbseg LX es XT kozott? abbol asszem nem veszek XTR-t.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5431
Írta 2007. január 17. - 02:48

2-t egyszerre le.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5432
Írta 2007. január 17. - 00:19

#5433
Írta 2007. január 17. - 00:16

#5434
Írta 2007. január 17. - 00:13

vagy nem jol értettem:chin: világositsatok már fel h mi értelme van...
annyi értelme van csak ennek az uj találmánynak h egy kart lehet huzni is meg nyomni is igy le ill felváltani is vele?
#5435
Írta 2007. január 16. - 10:30

Tetszik, hogy a hátsó váltónak eltûnt az alap kotyogása. Ha minden jól megy holnap újra megvizsgálom. Bringával jársz munkába? Mert a váltás mellett fékek is érdekelnem ám!Hali! Igen, mindegyikben van csapágyazás, és jóval könnyebb a váltás vele, mint a 952-vel (XTR bowdenezéssel, és hátsó váltóval vizsgálva). Én pont azért tértem át az új XTR DC karokra, mert túl könnyû a váltás, és néha sikerül többet váltani a kelleténél....

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5436
Írta 2007. január 16. - 10:27

Hali!Az SL-M970 érdekel az SL-M952-hez képest. Állványon próbáltam, de bringán még nem. A robbantott ábrát meg nem tették fel a honlapra.
Igen, mindegyikben van csapágyazás, és jóval könnyebb a váltás vele, mint a 952-vel (XTR bowdenezéssel, és hátsó váltóval vizsgálva). Én pont azért tértem át az új XTR DC karokra, mert túl könnyû a váltás, és néha sikerül többet váltani a kelleténél....
#5437
Írta 2007. január 16. - 10:16

Az európai és a nemzetközi oldalra meg nem tették ki. Németül nem tudok, így nem is erõltettem a keresést. Az alsó kar annyira lötyögött, mint egy LX, amiben nincs csapágy. A 952-est meg sem lehetett mozdítani. Meg az új laposabb is.Itt a robbantott ábra:
http://new.paul-lang.../SL/SL-M970.pdf
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5438
Írta 2007. január 16. - 09:47

Hali!Sziasztok Guruk, némi tanácsért jöttem.
OX versenyekre, és edzõgépnek keresek váltórendszert. Jelenleg 7s LX van rajta, de a fékváltókarok elég nemtecc.
Mit ajánlotok? Van tippem, de nem akarok senkit befolyásolni.
Elsõ szempont, hogy bírjon legalább 1 év kemény használatot, ne kelljen cserélni. És 8 spd kell, ebbõl nem engedek.
Eddig Rapidfire-el váltottam, de szívesen kipróbálnám a markolatváltót- tehát mindegy melyik márka.
Olcsó legyen!
Ha komolyan érdekel, akkor tudok neked szerezni még STM567-es 97-es lx-et, de csak komplett fékváltókarként....vadiújat.
#5439
Írta 2007. január 16. - 09:31

http://new.paul-lang.../SL/SL-M970.pdf
De ebbõl nem derül ki hogy milyen is. Az tuti hogy van benne csapágyazás, legalább annyi, mint elõdeiben, és finomabban vált, mint a mostani DC XTR-em, de mondom ez nagyban függ a bowdenezéstõl is. Nagy változtatás, mûködésre nem történt, (az egy dolog hogy a kioldás kétirányú, de ez mûszakilag tök egyszerû megoldás. Nem is tudom miért csak most találták ki!) csak miniatürizáltak, ill, más anyagokat használtak.
#5440
Írta 2007. január 16. - 01:13

Az SL-M970 érdekel az SL-M952-hez képest. Állványon próbáltam, de bringán még nem. A robbantott ábrát meg nem tették fel a honlapra.Melyik karra vagy kíváncsi a 3-ból? Egyébként sztem mind3ban van. Az hogy jobbnak érzed e, az nyagban függ a bowdenektõl, és a váltóktól is. Amit próbáltam már (rapidfire, tárcsás DC) az finomabban, könnyedebben váltott, mint a mostanim. Fõleg az új elsõ váltóvall, bár ez nem a kar érdeme.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]