Szerintetek dual control fékváltókar milyen lehet lejtõzésre meg ilyenekre?
Normál cross-country használat során merevfarú vázzal, én egyetlen esetre emlékszem csak, hogy a terepviszonyok miatt fékezés közben véletlenül váltottam volna... Ez egy év alatt nem rossz.
Ami nekem nagyon tetszik, hogy mikor már teljesen hozzászoksz, akkor jó vele igazán jönni lefelé. Van egy hosszú technikás lefelé nálunk, aminek az alja elnyúlik, ellaposodik, és olyan 60ra felgyorsulsz, de a vége elõtt van egy patakmeder, amibe ugymond "belezakkansz", aztán a másik oldalon lendületbõl ki lehet tekerni. K jó érzés, döngetsz lefelé, már befelé tartasz a patakba, és fékezés közben kattintasz 2t, és lendületbõl ki tudsz menni a túloldalon. Ez egy kiragadott példa, de itt szemmel látható különbség jelentkezik a túloldalra a mögöttem jövõkkel szemben, akiknek "hagyományos" váltórendszerek valamelyike van. De ez cc tapasztalat, biztos nem egyezik meg egy fully-s tapasztalataival. Én nagyon meg vagyok elégedve lejtõn a rendszerrel...