A sunrace oldalán azt írják, hogy 8-as és 9-es. Webshopokban is azt találtam csak.
igen, ezeket én is láttam.
Microshift SL - M10 lesz a Te thumbied
köszi, 100 dollár??
A sunrace oldalán azt írják, hogy 8-as és 9-es. Webshopokban is azt találtam csak.
igen, ezeket én is láttam.
Microshift SL - M10 lesz a Te thumbied
köszi, 100 dollár??
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A sunrace oldalán azt írják, hogy 8-as és 9-es. Webshopokban is azt találtam csak.
http://www.sunrace.c...l/m90?sku=SLM96
Off: felnire vigyázni! Néha végigfújok egy kis féktisztítót a fékfelületen és rongyival szárazra csutakolom az egész felni oldalfalat.
Utána "nemfékezhirtelen". Mikor először kipróbáltam, sikerült fejreállnom országúti patkóval. Szerencsére ennek már több, mint egy éve. Amúgy is túl digitális a campa első generációs kétforgáspontos dizájnja.. (a 2007-ig gyártott forma)
Ha lóg vagy nincs beállítva a k.csapágy, azon semmi pénz nem fog segíteni.
Ami érdekes volt a gyártónál, hogy ha rádobtam volna még kb. 300 eur-t, akkor szinte minden XT, a láncot és a kazettát kivéve, illetve nem Shimano, hanem magura fékek vannak rajta. A felni és kormánycsapágy ugyan az. A követekző bringa, ami szintén full XT, és már jobb a kormány csapágy és a felni is már 1500 EUR.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen az én trekkingem is XT hátsó váltóval és első átdobóval van szerelve, többi deore. Sajnos abban az érkategóriában nem nagyon lehet más bringát kapni, pedig nem is olcsón vettem. Szívesebben vennék olyan bringát, ahol kevesebbet költük a váltóra,váltókarra. Helyette a kormánycsapágy, a fékek, és felni lenne jobb minőségű. 700EUR-ért vettem a bringát, és 500 km városi közlekedés után, már rázkódik a bringa eleje fékezésnél. 1500-2000 EUR-ért nem akarok bringát venni, pláne nem trekking bicajt.
Ami érdekes volt a gyártónál, hogy ha rádobtam volna még kb. 300 eur-t, akkor szinte minden XT, a láncot és a kazettát kivéve, illetve nem Shimano, hanem magura fékek vannak rajta. A felni és kormánycsapágy ugyan az. A követekző bringa, ami szintén full XT, és már jobb a kormány csapágy és a felni is már 1500 EUR.
nem. rábasznak egy xt váltót, acera, alivio, átdobó, váltókar, sor, hmű kevert rendszerrel, mivel a pór vevő úgyis a háccsóváltót nézi elsőnek, akkor azt el lehet adni mint xt-s bringa.
azért a történeti hűség kedvéért mostanság inkább deore-al mixelik az xt-t, mert 10-es rendszerek, 9-esben keverik az alivio, acera. altus alkatrészeket.
Igen az én trekkingem is XT hátsó váltóval és első átdobóval van szerelve, többi deore. Sajnos abban az érkategóriában nem nagyon lehet más bringát kapni, pedig nem is olcsón vettem. Szívesebben vennék olyan bringát, ahol kevesebbet költük a váltóra,váltókarra. Helyette a kormánycsapágy, a fékek, és felni lenne jobb minőségű. 700EUR-ért vettem a bringát, és 500 km városi közlekedés után, már rázkódik a bringa eleje fékezésnél. 1500-2000 EUR-ért nem akarok bringát venni, pláne nem trekking bicajt.
Edited by munbike, 2015. July 10. - 14:53.
http://bikemag.hu/ma...netebol#respond
Fenti cikkben szerepel egy megjegyzés:
"Manapság pedig egy „ikszté” hátsóváltó felszerelésével adják el tucatszám nyugati hipermarketekben az Aliviós gépeket… mennyit változott a világ!"
Mit értenek ez alatt? Az XT váltók valójában Alivio-k? Nekem pl. ez a típus van: Deore XT RD-T780
nem. rábasznak egy xt váltót, acera, alivio, átdobó, váltókar, sor, hmű kevert rendszerrel, mivel a pór vevő úgyis a háccsóváltót nézi elsőnek, akkor azt el lehet adni mint xt-s bringa.
azért a történeti hűség kedvéért mostanság inkább deore-al mixelik az xt-t, mert 10-es rendszerek, 9-esben keverik az alivio, acera. altus alkatrészeket.
http://bikemag.hu/ma...netebol#respond
Fenti cikkben szerepel egy megjegyzés:
"Manapság pedig egy „ikszté” hátsóváltó felszerelésével adják el tucatszám nyugati hipermarketekben az Aliviós gépeket… mennyit változott a világ!"
Mit értenek ez alatt? Az XT váltók valójában Alivio-k? Nekem pl. ez a típus van: Deore XT RD-T780
Edited by munbike, 2015. July 10. - 10:22.
Köszönöm Mindenkinek!
Nem kapkodom el. Van aki próbálta itt hosszabb távon egyébként? (Legalább majd én itt leszek
)
1x11-es rendszer véleményeket csak Sram vonalon tudtam olvasni, ott nagyon senki nem panaszkodott komolyabb kopásra (fórumok, nem hivatalos tesztek). A lánc vonala valóban "érdekes" ott is de ennek ellenére nagyon csendes rendszernek írják. Közben a 34/11-40 áttétel arányokat is megnéztem, ott tudnék minden egyes lánckereket kihasználni kis tartalékkal ha lesújtana a kalapácsos ember.
Lehet alapból csendes, de egy saras versenyen megelőzött egy tag ilyen rendszerrel, hátul a nagy lánckeréken volt, az a hang amit produkált az leírhatatlan, nehéz elhinni, nem ment ott gallyra valami a végére.
Edited by gaboca1, 2015. June 28. - 19:38.
Köszönöm Mindenkinek!
Nem kapkodom el. Van aki próbálta itt hosszabb távon egyébként? (Legalább majd én itt leszek )
1x11-es rendszer véleményeket csak Sram vonalon tudtam olvasni, ott nagyon senki nem panaszkodott komolyabb kopásra (fórumok, nem hivatalos tesztek). A lánc vonala valóban "érdekes" ott is de ennek ellenére nagyon csendes rendszernek írják. Közben a 34/11-40 áttétel arányokat is megnéztem, ott tudnék minden egyes lánckereket kihasználni kis tartalékkal ha lesújtana a kalapácsos ember.
Szerintem ne kapkodj!
1x11-nél olyan szinten keresztbe fut a lánc, hogy fájdalom. Persze a profiknak mindegy, új lánc, új sor, új tányérok ha kell, de nekünk az péz.
Nem nagyon láttam postot itt a 2016-os XT, különösen az 1x11-es váltásról. Csak én vagyok rákattanva?
Lehet, szerintem egyszerűen ronda az új 11-es XT/XTR hajtás A fekete 3x10-es XT viszont egyszerűen esztétikus. Az x10-es XTR se jön be, a 10-es SLX-nek a hajtókarja viszont nagyon.
Szerintem ne kapkodj!
1x11-nél olyan szinten keresztbe fut a lánc, hogy fájdalom. Persze a profiknak mindegy, új lánc, új sor, új tányérok ha kell, de nekünk az péz.
Még nem tudom melyik lesz....
Átszaladtam a másik topicon is, köszi.
Én is készítettem egy táblázatot, itt a 30 és 32-es tányérral a 1x11-es kiosztás arányai. Még nem tudom melyik lesz....
Nekem van pár dolog, amiért amíg csak lehet maradok a mostani 10s szetten:
Nagyon nem jön be a kéttányéros hajtómű fogkiosztása. A jelenlegi 38/24-el nagyon boldog vagyok, ott meg csak 10 fog távolságú tányérpárok vannak. Nem tudom, lehet-e majd mókolni, de gyanítom nem, vagy legalábbis nem lesz olyan a váltás, mint a gyári párokkal.
Valahol olvastam, nem megy majd együtt az XT sor az XTR váltóval. Pedig az nagy jóság most...
Szóval 14 fog távolságú hm tányérok, 11-36-os sorral kéne, ez így inkább a marketingesek ötlete, mint a bringásoké.
Nem nagyon láttam postot itt a 2016-os XT, különösen az 1x11-es váltásról. Csak én vagyok rákattanva?
Itt már vannak árak, ha jól számolom nagyjából 340 Euró az átalakítás ha mindent vesz az ember (hajtókar, váltó, váltókar, lánc, sor):
https://www.bike-com...himano-XT-2016/
Azt hiszem én ki fogom próbálni hamarosan, XT szinten a Shimano olyan nagyot nem hibázhat, jelenleg is a 2x10-est használom és jó.