a valto vegallasait allitod veluk
az egyiknel van egy H a masiknal egy L betu
a H a kicsi fogaskerek, a L a nagy
addig kell oket betekerni, hogy ne essen le a lanc ha csak szepen tekered, es ne is ugraljon le roluk
kilazitod a bovdent teljesen, hogy ne fogja a csavar. elkezded tekerni a bringat, ilyenkor leugrik a lanc a legkisebbre. ha nem esik be a fogsor es a vaz koze a lanc, es nem is akar mindenaron felmaszni a masodikra, akkor pont jo. ha fel akar maszni, akkor lazitasz a H csavaron, ha leesik a lanc, akkor beljebb tekersz rajta.
aztan bekotod a bovdent ugy hogy ne feszuljon tul, de nem is legyen laza. akkor felvaltasz a legnagyobb kerekre, es megnezed hogy ott is jol megy e.
Ismet, ha nem maszik fel a leegnagyobb fokozatba, akkor lazitani kell a L csavaron, ha tulmegy [beesik a lanc a kullok es a fogsor koze] akkor fesziteni rajta
kb igy
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.RAUH-Welt
B E G R I F F