34-11=23
jajj, tényleg
nem.
azt adja meg, hogy hány fog különbséget tud átváltani a fogaskoszorún.
vagyis a 33T kapacitású max. 11-34est tud átvinni.
Oh! Köszi, értem. De tulajdonképp annál nagyobb nincs is, nem? Akkor mi értelme egyes váltóknál a 45T értéknek?
A sebesség mindent megold.
Üdv!
A hátsó váltók leírásánál a Total capacity jól sejtem hogy a legnagyobb elsõ lánctányér mérete? Tehát pl ha egy rövid kanalas váltónál ez 33T akkor azt nem lehetne használni normál elsõ váltós gépen? (mivel ott 42T a nagytányér)
RAUH-Welt
B E G R I F F
Ride everywhere.
.
sajna a 08-as Anthemre sem megy fel a felsõ bilincses mert ott van a himbakart tartó dudor ha 3mm-el feljebb kezdõdne akkor már jó lenne.
simán ráraktuk a furatraSok vázon az üléscsõt tartó csövön is vannak furatok (kulacsnak pl) amik miatt nem lehet felsõ bilincsest felszerelni rá.
Én ezt nem mondanám szarul tervezett váznak. De a 2 váltó teljesítménye szinte azonos szóval sztem teljesen mind1. Persze cáfoljatok meg ha nem így van.
szarul tervezett vázaknál, tegyük gyorsan hozzá
Mert a felsõbilincses elsõ váltó bilincse pont a kulacstartó szem alsó furatához esik. Ezért nem tudod rendesen összehúzni a bilincset. Nekem pont ez volt az idei tfs merida-val.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Miért ne lehetne?
Erre én is kíváncsi lennék, hogy a felsõbilincses miért jobb, mert eddig csak szóbeszédbõl hallottam, de az okát nem tudom.
Valaki el tudná magyarázni?
Sok vázon az üléscsõt tartó csövön is vannak furatok (kulacsnak pl) amik miatt nem lehet felsõ bilincsest felszerelni rá.
Erre én is kíváncsi lennék, hogy a felsõbilincses miért jobb, mert eddig csak szóbeszédbõl hallottam, de az okát nem tudom.
Valaki el tudná magyarázni?
A sebesség mindent megold.
A felsõbilincses a jobb, az alsó a könnyebb.