Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#2261
Írta 2010. október 16. - 20:59

alul vezetett bovdeneknel altalaban igy szokott lenni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2262
Írta 2010. október 16. - 19:56

#2263
Írta 2010. október 16. - 19:29

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2264
Írta 2010. október 16. - 19:27

Ami feltûnt, hogy a kar mozgásának kevesebb mint egyharmadát használja ki a váltó (és elég nehéz is a kis erõkar miatt). Ez így normális, vagy valamit elronthattam a bowdenhúzásnál?
(A hátsó, pozícionált karnál nincs ilyen probléma, ott megvan szépen az összes fokozat.)
#2265
Írta 2010. október 12. - 13:40

Így már én is jártam.A váltókanál speciel pont egyenes volt, a rugós rész volt megtekeredve.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2266
Írta 2010. október 12. - 13:15

De érted, hogy igazából nincs is igazad, mivel a váltókanál speciel pont egyenes volt, a rugós rész volt megtekeredve.
Hát igaz...
Most így utólag átgondolva, nem is értem hogy ha a váltókanál görbe az miért okoz ilyent (ebböl a szempontbol csak a felsõ görgõ számít), pedig nekem ugyanilyen problémám volt már 2 váltóval is, mindkettõnek görbe volt a kanala. Egyengettem, jobb is lett, de sosem lett tökéletes. Azt hittem azért nem mert nem lett hibátlanul egyenes, de lehet hogy más is ferde volt nálam is...
#2267
Írta 2010. október 12. - 10:56

Utálom, hogy mindig igazam van
De érted, hogy igazából nincs is igazad, mivel a váltókanál speciel pont egyenes volt, a rugós rész volt megtekeredve.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#2268
Írta 2010. október 11. - 22:29

Ha a váltókanál ferde kicsit az is pont ilyen tüneteket produkál.
Nos, nekem megoldódott a hátsóváltó gondom - a megoldás - a látszólag jó XT Shadow mégsem volt az, volt egy szinte észrevehetetlen csavarás a mechanikában. De semmi sem volt feltûnõen ferde, s a végén már én is a váltófülre gyanakodtam, de akárhogy mértem, totál egyenesnek tûnt. (Ezt nagyon könnyû ellenõrizni egy betekert csavar és egy rákötött cérna segítségével - a legkisebb ferdeségre ugyanis a felni már más és más távolságra kerül a csavartól.) Sajnálom, mert a váltó ezen hibáját kábé sehogy sem tudom megorvosolni - így maximum pótalkatrésznek lesz jó. Magamtól nem jöttem volna rá, mivel emlékeim szerint sohasem csaptam úgy oda, hogy gond legyen vele.
Utálom, hogy mindig igazam van

#2269
Írta 2010. október 11. - 21:33

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#2270
Írta 2010. október 10. - 19:28

Ha nem is lesz tökéletes, de a 9-as fogaskoszorú használható 8-as elsõ vagy hátsó váltóval.
nem
9-es fogaskeréksor használható-e 8-as váltóval:confused: Ha volt már ilyen kérdés akkor bocs:o
A látszólagos ellentmondás oka, hogy a 8-as váltókar nem lesz jó hozzá (nagyobbakat húz), de 9-es váltókarral a 8-as rendszerhez tervezett hátsó váltó simán mûködik a 9-es soron.
#2271
Írta 2010. október 10. - 18:10

#2272
Írta 2010. október 10. - 15:49

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2273
Írta 2010. október 10. - 14:38

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2274
Írta 2010. október 10. - 13:31

#2275
Írta 2010. október 08. - 20:30

#2276
Írta 2010. október 08. - 20:21

X.4 ahol kell ,már nem.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2277
Írta 2010. október 08. - 16:18


Ahonnét szoktam rendelni sehol nincs X4.Lehet még kapni vagy megszûnt?
#2278
Írta 2010. október 08. - 16:13

Sram jó döntés.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2279
Írta 2010. október 08. - 15:59

Sram X3-as váltóról valami vélemény?Sram markolat váltóval lenne használva.

#2280
Írta 2010. október 07. - 11:49

OFF "second wind" jelleggel.
lászt sensz
