egy kollegám már kb egy hónapja használja napi szinten melóba járásra a 11-es Alfine szettet
majd mondom neki, ha tud rá idõt szakitani irhatna róla pár sort.
OK, köszi. Kettõnket biztos érdekel, de gondolom mást is.
egy kollegám már kb egy hónapja használja napi szinten melóba járásra a 11-es Alfine szettet
majd mondom neki, ha tud rá idõt szakitani irhatna róla pár sort.
egy kollegám már kb egy hónapja használja napi szinten melóba járásra a 11-es Alfine szettetVan valakinek talasztalata az új 11 sebességes Alfine-al?
Csak ilyen épphogy kipróbálós teszteket sikerült gugliznom. Ezekben viszont mindenki hasra van esve tõle.
Megfordult a fejemben, hogy esetleg jó lenne MTB-be, nem versenyzek és nem vagyok súlymániás, viszont törtem már le hátsó váltót, meg szakítottam el láncot, ezért szimpatikus...
Rohloff Speedhub is tetszik és azt dícsérik nagyon de a Shimano feleannyiba kerül, és a 400% körüli áttételtartomány elég lenne.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Van valakinek talasztalata az új 11 sebességes Alfine-al?
Csak ilyen épphogy kipróbálós teszteket sikerült gugliznom. Ezekben viszont mindenki hasra van esve tõle.
Megfordult a fejemben, hogy esetleg jó lenne MTB-be, nem versenyzek és nem vagyok súlymániás, viszont törtem már le hátsó váltót, meg szakítottam el láncot, ezért szimpatikus...
Rohloff Speedhub is tetszik és azt dícsérik nagyon de a Shimano feleannyiba kerül, és a 400% körüli áttételtartomány elég lenne.
Az hiszem 760-as még a sima rapid fire volt,
A sebesség mindent megold.
Nekem lefelé jelentett gondot. Felfelé annyival nem volt érzékenyebb, mint az xt, hogy kettõt váltsak.
Milyen xt-t használtál az xtr elõtt?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Fordítva, XTR-el felfelé sokkal könnyebb mint XT vel, én tavasszal váltottam és eleinte elõfordult több áttétel váltása felfelé annyira könnyen kapcsol, lefelé kioldási erõben nincs nagy különbség, de XTR- nél tudsz kettesével váltani le.
A sebesség mindent megold.
Igen, érezhetõ. Pl ha átülsz egy slx-es bringáról egy xt-vel szereltre akkor elsõre kettõt fogsz váltani. Az xtr és az xt között már nincs ennyi különbség felfelé váltásban, a lefelében viszont van, mert ott az xtr-rel fogsz kettõt váltani ha átülsz xt-rõl. De az elsõ használat után simán megszokod bármelyiket, csak akkor zavaró ha átülsz az egyik bringáról a másikra.
És érezhetõ is a különbség, vagy csak elméletben létezik? Ehhez képest az XTR? (Éppen tervezgetem a jövõ évi gépet...)
A sebesség mindent megold.
Felfelé gyorsabban vált, érzékenyebb a kar.
Az XT váltókar hamarabb old ki, mint az SLX? Vagy egyéb érdemi különbség van köztük?
A sebesség mindent megold.