Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2201
Írta 2010. december 07. - 11:32
keresek - jó áron (6-7e Ft) XT elsõ váltót, az FD-M771 típusút. Ha tudtok, írjatok.
Köszi szépen.
#2202
Írta 2010. december 02. - 21:50
Mégegyszer köszi a gyors választ!
#2203
Írta 2010. december 02. - 21:40
A sebesség mindent megold.
#2204
Írta 2010. december 02. - 21:16
Azért gondoltam problémának, mert ha már kenünk meg könnyítünk minden forgó részt, akkor pont itt vesszen el a hajtáshatékonyság?
#2206
Írta 2010. december 02. - 19:59
Normális.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2207
Írta 2010. december 02. - 19:13
Az XT hátsó váltóm görgõiben nem egyforma a csapágyazás. Ebbõl kifolyólag(?) a felsõ görgõ sokkal nehezebben jár. Szétszedtem kipucolni, de összerakás után is nehézkesen forog. Van rá valami megoldás, vagy csere érett a dolog?
#2208
Írta 2010. december 01. - 16:32
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2210
Írta 2010. december 01. - 16:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2211
Írta 2010. december 01. - 08:45
Országúton alap - vannak az indexelt fokozatok, általában kettõ, s lehet "trimmelni", amikor leváltás helyett a kalitka félállást megy csak le, így elkerülhetõ a keresztbeváltásnál a zörgõ lánc.
ezt én értem és tudom. viszont a kérdésedbõl csak annyi derült ki, hogy rapidfire kar. az "országúti rendszerekhez hasonlóan félfokozatot" kifejezésbõl arra következtettem, hogy olyan rapidfire karod van, ami fitness bicajokra való, ott van ilyen fél fokozat. egyébként igen, úgy célszerû beállítani, mint három lánckerék esetében, nyilván leszabályozva a harmadik kapcsolhatóságát. (feltételezve, hogy a háromból a legnagyobb hiányzik.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2212
Írta 2010. november 30. - 19:51
Ugyanúgy kell beállítani, mint a három lánckeréknél, csak itt nincs harmadik.
A sebesség mindent megold.
#2213
Írta 2010. november 30. - 19:36
elsõ kérdés: igen
második: nem értem. milyen fél fokozat? fitness rapidfire-od van?
Országúton alap - vannak az indexelt fokozatok, általában kettõ, s lehet "trimmelni", amikor leváltás helyett a kalitka félállást megy csak le, így elkerülhetõ a keresztbeváltásnál a zörgõ lánc.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2215
Írta 2010. november 30. - 10:47
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2216
Írta 2010. november 24. - 17:45
#2217
Írta 2010. november 24. - 15:54
#2218
Írta 2010. november 24. - 13:03
#2219
Írta 2010. november 23. - 19:51
de nemhivatalosan azt mondták, hogy bírja
namost érted
szeretnél béta tesztelõ lenni 118 ezer forintos agyváltóval?
már a régi agyváltóknak is 100-120kg körül volt a terhelhetõsége (postásbicikli tenderen foglalkoztunk vele anno) szóval gyengébb tuti nem lett.
én magamnak kipróbálnám az szent, de nem szeretnék erre biztatni senkit
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2220
Írta 2010. november 23. - 13:45
egy kollegám már kb egy hónapja használja napi szinten melóba járásra a 11-es Alfine szettet
majd mondom neki, ha tud rá idõt szakitani irhatna róla pár sort.
Rob köszönjük szépen elõre is és, ha esetleg itt a Magon meg tudna jelenni egy hosszabb cikk formájában az még nagyobb öröm lenne számomra.
Egyébként mi a Shimano hozzáállása azzal kapcsolatban, hogy egy álltaluk inkább aszfaltra-túrára ajánlott alkatrészt, terepes felhasználásra használ a júzer. Nem versenyzésre gondoltam, mert épeszû ember nem ilyen+ súllyal versenyez, hanem terep túra+ 1-2 maraton természetesen a dögsorban csak a feeling kedvéért stb. stb.. Szóval esetleges garanciális hozzáállás érdekelne. Már csak azért is merült fel a kérdés, mert a beharangozó során a Rohloff ellenfeleként hozzák és mint ismerjük a Rohloff bírja az ilyen jellegû igénybevételt. Ha tudsz ezzel kapcsolatban mondani valamit azt elõre is köszönjük.