Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#1941
Írta 2011. május 08. - 10:28
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1942
Írta 2011. május 08. - 09:19
Nem próbáltam, de a sram váltókon, a felfogató tengelyre seeger gyûrûvel rögzül a megakasztó szem, bontható.
Ha a két váltótest vastagsága egyezik, akár még jó is lehet. tengelycserével.
#1943
Írta 2011. május 08. - 09:09
Valami fotót csinálnál ? Úgy könnyebben megértenénk, melyik is "az a kis pöcök".
Róla van szó.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1944
Írta 2011. május 07. - 23:45
#1945
Írta 2011. május 07. - 16:40
Az a kérdésem, hogy ezt hogyan lehet valamilyen módon megtuningolni, anélkül, hogy azt a kis elemet újra beszerezném?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1946
Írta 2011. május 07. - 15:11
a valtonak ez persze mindegy mert az annyit mozdul amennyi bovdent a valtokar huz, csak a hajtomu es a valtokar legyen szinkronban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1947
Írta 2011. május 07. - 15:03
Elvileg más a hajtómûn a lánckerekek közti távolság és ezért.
Nagyon csodálkoznék...
#1948
Írta 2011. május 07. - 14:38
Miért is nem? Az elsõ átdobó áttételén is változtattak?
Elvileg más a hajtómûn a lánckerekek közti távolság és ezért.
#1949
Írta 2011. május 07. - 12:26
Dyna-Sys csak a sajátjaival lehet használni, tehát nem.
Miért is nem? Az elsõ átdobó áttételén is változtattak?
#1950
Írta 2011. május 07. - 12:09
Dyna-Sys csak a sajátjaival lehet használni, tehát nem.Üdv! Dyna-sys.es 10es 770es elsõ váltóról tud valaki véleményt mondani? Ez is még olyan mint a korábbi (2010-2009) alsóbilincses xt elsõváltók,hogy hamar elkezdenek kikotyogósodni? Ill ezt a váltót lehet használni 22-32-44 lánctányérokkal?
Köszi a választ!
#1951
Írta 2011. május 07. - 10:32
Köszi a választ!
#1952
Írta 2011. május 01. - 17:08
Az SLX elsõ váltóra azt írják,h 12 fog a max,amit elbír,de szerintetek elbírna 13 foggal is? Egy 27/40-es variáción gondolkodok.
Vagy a 29/42-es variációnál nem shimano elsõ váltót használnak?
18ot is elbír, tapasztalat. Jelenleg 14 nálam a különbség.
A sebesség mindent megold.
#1953
Írta 2011. május 01. - 11:58
Vagy a 29/42-es variációnál nem shimano elsõ váltót használnak?
#1954
Írta 2011. április 29. - 13:12
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1955
Írta 2011. április 29. - 10:04
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#1956
Írta 2011. április 28. - 23:00
na akkor az mitõl van, hogy próbálok belõni egy xt rendszert(kb 1 éves cucc, most van nálam karbantartódva barátilag) és az istennek nem tudom rendesen beállítani. vagy felfelé vált faszán vagy lefelé vagy lent vált fel is meg le is faszán vagy fent vált ugyan így fel-le faszán 3-4 fogaskeréken többin vagy le vagy fel nem fasza... végállítók rendben, alul belõve, bowden megfeszítve mégis olyan érzés van mintha vagy a váltókar nem húzna ugyan annyikat vagy a fogaskoszorú tányérjai között nem ugyan akkora lenne a köz...megõrülök tõle
Bowdenek?
#1957
Írta 2011. április 28. - 21:29
na akkor az mitõl van, hogy próbálok belõni egy xt rendszert(kb 1 éves cucc, most van nálam karbantartódva barátilag) és az istennek nem tudom rendesen beállítani. vagy felfelé vált faszán vagy lefelé vagy lent vált fel is meg le is faszán vagy fent vált ugyan így fel-le faszán 3-4 fogaskeréken többin vagy le vagy fel nem fasza... végállítók rendben, alul belõve, bowden megfeszítve mégis olyan érzés van mintha vagy a váltókar nem húzna ugyan annyikat vagy a fogaskoszorú tányérjai között nem ugyan akkora lenne a köz...megõrülök tõle
Ferde a váltófül vagy a váltó.
A sebesség mindent megold.
#1958
Írta 2011. április 28. - 20:52
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#1959
Írta 2011. április 28. - 16:14
ami lehet, hogy nem húztad meg megfelelõen a bowdent. orvoslás: a váltókaron kitekered a feszítõ csavart teljesen. leváltasz a legkisebbre, az elsõváltóba kötött bowdent kioldod, a váltót kézzel (optimális esetben csavarhúzóval, fával, bármi alkalmas dologgal) megfeszíted kifelé, és igy bekötöd a bowdent. igy megfeszítve megnézed milyen, majd ha nagyon megfeszítetted, akkor engedsz vissza az állítócsavarral a váltókarnál. ha az nem elég, akkor a bowdenbõl engedsz vissza. de általában annyira elég "kihúzni" a váltót kézzel/csavarhúzóval, hogy a belsõ terelõlemez "megnyomja" a láncot a középsõre. ha igy feszesnek tûnik a bekötött bowden, az jó lesz kb.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.