Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#1821
Posted 2011. June 23. - 23:20

Ma hoztam haza egy barátom bringáját a boltból, hátul ugyanaz az XT Shadow váltója van mint nekem. A váltókanala kottára egyenes. Az én brigámon a zsír új váltó kanala is ferde volt kifelé, amire azt mondtátok mehetek így vele nyugodtan, nem okoz gondot. De nagyon bosszant, hogy újonnan ilyen..
#1822
Posted 2011. June 23. - 21:34

#1823
Posted 2011. June 23. - 17:21

Sziasztok,
Valaki próbált már "SRAM 2x10"-es elsõ tányért? Olyat amin elõl csak 2 tányér van ( 22-39 vagy 28-42-es változatban gyártják )Most nagyon ezt nyomják, X9-es sorozatban már nincs is olyan megoldásuk, hogy elöl 3 tányér lenne.. nem értem igazán, 20 sebesség elég ?
Eddig mindig 9 x 3-as vagy régebben 8 x 3-as biciklikkel tekertem.. ami azért akárhogy is számolom csak matekot nézve több mint a 2 x 10. (tudom nem így kell nézni feltétlenül)
Bõven elég még a 2×9 is, sõt, az 1×1 is.

#1824
Posted 2011. June 23. - 12:16

SzemetekEzt speciel nem, de ha valaki még egyszer azt mondja versenyen "papa" annak garantáltan szüksége lesz rá.

#1825
Posted 2011. June 23. - 06:49

Sziasztok,
Tudja valaki, hol lehet Cube AMS vázhoz váltófület szerezni?
Piros alu, a hátulján 123-as szám van...
Üdv,
molbar
Magyarországon próbálkozz a Cube kereskedõkkel, de elég borsos ára lesz, hétezer forint körül, ha jól emlékszem. Ha nem tudsz kiskereskedõt, akkor Velobike a forgalmazó, hozzájuk fordulj. Amúgy meg Cube topik.
#1826
Posted 2011. June 23. - 06:37

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1827
Posted 2011. June 22. - 23:21

Tudja valaki, hol lehet Cube AMS vázhoz váltófület szerezni?
Piros alu, a hátulján 123-as szám van...
Üdv,
molbar
#1828
Posted 2011. June 20. - 15:58

amugy van X9 tripla hajtomu [nem csak a kepeket kell nezni, hanem a leirast is mellette

Truvativ X9 10-Speed Crankset | SRAM
X-Glide 2X10 and 3X10 shifting technology, 26-39, 28-42 and 22-33-44 gearing
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1829
Posted 2011. June 20. - 15:45

Valaki próbált már "SRAM 2x10"-es elsõ tányért? Olyat amin elõl csak 2 tányér van ( 22-39 vagy 28-42-es változatban gyártják )Most nagyon ezt nyomják, X9-es sorozatban már nincs is olyan megoldásuk, hogy elöl 3 tányér lenne.. nem értem igazán, 20 sebesség elég ?
Eddig mindig 9 x 3-as vagy régebben 8 x 3-as biciklikkel tekertem.. ami azért akárhogy is számolom csak matekot nézve több mint a 2 x 10. (tudom nem így kell nézni feltétlenül)
#1830
Posted 2011. June 19. - 20:55

Ha jól tudom, akkor ez csak három tányéros hajtómû esetén probléma.
Valószínû, hogy így van.
A sebesség mindent megold.
#1831
Posted 2011. June 19. - 20:50

A monti váltókar nem kezeli jól az outi elsõváltót.
Ha jól tudom, akkor ez csak három tányéros hajtómû esetén probléma.
#1832
Posted 2011. June 19. - 20:04

#1833
Posted 2011. June 19. - 19:55

Az országúti elsõ és hátsó váltókat elméletileg lehet használni bármilyen váltókarral, ha a fokozatok stimmelnek? Tehát például montis váltókar is tudja mûködtetni az országúti váltókat megfelelõen?
Igen. A váltó egy nagyon buta szerkezet, az emberek kicsit túlértékelik (ezért tesznek mindig magasabb kategóriás váltót a bringákra)
#1834
Posted 2011. June 19. - 19:24

#1835
Posted 2011. June 19. - 12:42

Az kellemetlen! De ha kopás, akkor minden esetben csinálná? Vagy nem feltétlen?
Nem feltétlen.
A sebesség mindent megold.
#1836
Posted 2011. June 19. - 12:37

#1837
Posted 2011. June 19. - 12:22

Ha csak koszolódás, kenés gondja van akkor igen. De ha kopás akkor nem, nincs hozzá semmilyen alkatrész.Köszi! Megnézem a fület! Ha a váltókarral van gond, javítható?
A sebesség mindent megold.
#1838
Posted 2011. June 19. - 12:10

#1839
Posted 2011. June 19. - 12:05

Két dolgot tudok elképzelni, az egyik hogy rossz a váltókar a másik hogy ferde a váltótartófül.9-es. 12-23 fogú.
A sebesség mindent megold.
#1840
Posted 2011. June 19. - 11:54
