Szisztok!
Slx váltóhoz keresek egy csavart, ami tartja az alsó takaró műanyagot. Vagy le tudná mérni nekem valaki, hogy pontosan mekkorát kell vennem?
btw hol tudnék venni ilyet?
Szisztok!
Slx váltóhoz keresek egy csavart, ami tartja az alsó takaró műanyagot. Vagy le tudná mérni nekem valaki, hogy pontosan mekkorát kell vennem?
btw hol tudnék venni ilyet?
Nem értem, miért ne lenne?
(Értelme persze itt sincs)
2x10-nél azt olvasom nincs keresztbeváltás.
Köszi srácok a hozzászólásokat!
Szerencsére megoldódott a dolog.
Gyakorlatilag mindkét tányéron simán végig tudom váltani a sort és csak az utolsó fogaskerekeknél van minimális (de tényleg csak éphogy) súrlódás az elsőváltó kerete és a lánc között.
A megoldás annyira pitiáner volt, hogy inkább le se írom... annyit mondhatok : nem a technikán múlt
Kíváncsiak vagyunk rá.
Köszi srácok a hozzászólásokat!
Szerencsére megoldódott a dolog.
Gyakorlatilag mindkét tányéron simán végig tudom váltani a sort és csak az utolsó fogaskerekeknél van minimális (de tényleg csak éphogy) súrlódás az elsőváltó kerete és a lánc között.
A megoldás annyira pitiáner volt, hogy inkább le se írom... annyit mondhatok : nem a technikán múlt
Sziasztok!
Van valami trükkje a 2x10 beállításának első váltónál?
Nem ma kezdtem az ipart, de sehogy sem tudom beálllítani az első váltót.
Szuperül, gyorsan, pontosan vált... de kicsi és nagy tányéron is beleér a lánc. Jelenleg azt tudtam belőle kihozni, hogy kicsin a sor első három nagy fogaskerekénél nagy tányéron a sor első három kis fogaskerekénél súrlódik a lánc az első váltó keretéhez.
A rendszer nem gányolt, minden 2x10-hez való SRAM x.9 első-hátsó váltó és x.7 váltókar x.0 hajtómű 28/42 vel.
Tippeket, válaszokta előre is köszi!
A Sramnál nem úgy van az első váltóból másmilyen kell eltérő méretű lánctányérhoz, én lecseréltem az X7-est XTR-re, ennél nútos a csavar furata (direkt mount) így lehet állítani kisebb nagyobb tányérhoz, az X7-esen fix a furat ott nagyobb tányérnál kell az első váltót is cserélni ha jól sejtem.
Sziasztok!
Van valami trükkje a 2x10 beállításának első váltónál?
Nem ma kezdtem az ipart, de sehogy sem tudom beálllítani az első váltót.
Szuperül, gyorsan, pontosan vált... de kicsi és nagy tányéron is beleér a lánc. Jelenleg azt tudtam belőle kihozni, hogy kicsin a sor első három nagy fogaskerekénél nagy tányéron a sor első három kis fogaskerekénél súrlódik a lánc az első váltó keretéhez.
A rendszer nem gányolt, minden 2x10-hez való SRAM x.9 első-hátsó váltó és x.7 váltókar x.0 hajtómű 28/42 vel.
Tippeket, válaszokta előre is köszi!
A váltó jó szögben és magasságban áll a lánctányérokhoz képest? Ezt a felfogatásnál lehet állítani, bilincs, direct mount, stb. Itt még esetleg kis csalás is beleférhet, a szöggel lehet játszani, de ne kérdezd melyik irányban.
Szerintem, ha "keresztben" csak az utolsó 3 fogaskeréken súrlódik a lánc a váltó lemezeinek, és a vonalba eső másik 7 fogaskeréken nem jó, számomra elfogadhatónak hangzik. Bár sosem volt 2x10-es rendszerem, nem tudom ott hogyan lehet értelmezni a keresztbeváltás fogalmát, de nekem keresztbeváltásnak tűnik ha az első 5-6-nál beljebb mész a lánccal.
freddyke módosította - 2014. május 12. - 20:33
Sziasztok!
Van valami trükkje a 2x10 beállításának első váltónál?
Nem ma kezdtem az ipart, de sehogy sem tudom beálllítani az első váltót.
Szuperül, gyorsan, pontosan vált... de kicsi és nagy tányéron is beleér a lánc. Jelenleg azt tudtam belőle kihozni, hogy kicsin a sor első három nagy fogaskerekénél nagy tányéron a sor első három kis fogaskerekénél súrlódik a lánc az első váltó keretéhez.
A rendszer nem gányolt, minden 2x10-hez való SRAM x.9 első-hátsó váltó és x.7 váltókar x.0 hajtómű 28/42 vel.
Tippeket, válaszokta előre is köszi!
Nem kérdés, csak onnan, egészen biztosan van raktáron (meg is néztem, van)!
gaboca féle linken meg is találod.
Köszönöm Urak!
Többen a Gyári oldalt javasolják,mert az Német és ,ha van raktáron Pikk-pakk itt van!
Szevasztok!
Váltópapucsot keresek az alábbi vázhoz:
Grand Canyon CF pro 2010a papucson No. 16 szám van.Valaki tud-e külföldi oldalt,ahonnan tudék rendelni?Köszi!
Ez is segíthet: https://www.canyon.c...chaltaugen.html
Szevasztok!
Váltópapucsot keresek az alábbi vázhoz:
Grand Canyon CF pro 2010a papucson No. 16 szám van.Valaki tud-e külföldi oldalt,ahonnan tudék rendelni?Köszi!
Itt van néhány, elég jó áron. Valamelyik csak jó lesz ! http://www.bike-disc...is/q-schaltauge
Szevasztok!
Váltópapucsot keresek az alábbi vázhoz:
Grand Canyon CF pro 2010a papucson No. 16 szám van.Valaki tud-e külföldi oldalt,ahonnan tudék rendelni?Köszi!
http://wheelsmfg.com...earch For Model
Szevasztok!
Váltópapucsot keresek az alábbi vázhoz:
Grand Canyon CF pro 2010a papucson No. 16 szám van.Valaki tud-e külföldi oldalt,ahonnan tudék rendelni?Köszi!
canyon.com esetleg ?
Szevasztok!
Váltópapucsot keresek az alábbi vázhoz:
Ez engem is érdekelne! Sztem mostanra minimum 10 éves a váltókarom... Minden évvel egyre tapadósabbá vált a gumi, és még működik, csak nagyon randán néz ki
SRAM X.0 9 sebességes markolatváltóhoz csak gumit tudja valaki hol kapok? Persze nem új váltó áron.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Sziasztok. Nexus 7 sebis váltókarral kompatibilis váltókart szeretnék venni, ami ugyan akkorát húz, mint a nexus. Ha lehet, akkor hüvelyk+mutatóujjast szeretnék. Tudtok ilyet mondani?
scick módosította - 2014. május 08. - 14:26
Ha tényleg csak az a célod, amit leírtál, akkor semmit nem kell cserélned.
Igaz, értelme sincs sok, a kéttányéros hajtás nem azért jó, mert nincs kistányér, hanem mert kisebb a (hajtómű) fokozatok közötti átfedés. Épp ezért nem is a kistányért szokták elhagyni, hanem inkább a középsőt. Tipikus a 12-14 fog különbség (vs. 10), a 2s elsőváltók is általában ennyit tudnak.
A 2/3s váltókarok húzása fokozatonként pontosan ugyanannyi, tehát nyugodtan használhatod a régit, az első váltón kell határolni a megfelelő tartományt. Kérdés persze, hogy milyen tányérokat szeretnél, a 3s első váltók három tányérhoz illeszkedő kalickával vannak szerelve, ezzel nehéz (nekem nem is sikerült) csendben-rendben működő váltást összehozni. Tehát, ha "valódi" kéttányéros hajtást szeretnél, 38/24, 38/26, 40/28 tányérokkal, akkor szerencsés váltót cserélni, de maradhat a régi hajtómű. Ha tetszik a dolog, s adsz a szépségre, akkor cserélj hajtóművet (szerintem) jobban is működik vele, és még akkor is jók a régi váltókarjaid.
(Amúgy nem csak párban lehet váltókart venni, lehet rossz helyen nézted.)
Köszi a kimerítő választ.
40/28-ban gondolkozom.
Igazából mindegy, hogy melyik tányért szokták elhagyni ennél a rendszernél...én spec kistányérra sosem váltok. Éppen ezért számomra felesleges. Persze nem utolsó szempont, hogy tetszik is a két tányéros hajtómű...már régen is azon filóztam miért nincs ilyen. Erre tessék