Sztem Gabóca azon akadt fel, hogy mindig be kell állítani.
Az új váltópapucs lehet akár egyenes is, de nem szükségszerű, hogy a vázra szerelve pontosan párhuzamos a kerék síkjával. Szóval ellenőrizni mostantól én is fogom, ha újat szerelek fel. Talán nem árulok el titkot, a múltkor bemutatott két szerszám egyike Gabócáé. Na őt ismerve naponta fogja állítani.
Én Isten kiválasztott emberei közé tartozhatom, csúnyán letépett hátsóváltó-papucs kombináció után felcsavaroztam az új papucsot oszt csókolom, működik, sőt kiválasztottságom baráti körömre is kisugárzik mert hasonló probléma esetén náluk is csak fel lett csavarozva és működik.
Amúgy meg saját maga ellen beszél, érdemes tartalék váltófület vinni hosszabb túrákhoz, ez igaz, akkor viszont a vázra szigszalagozak fel egy egyengető szerszámot is mert ugye az újat mindenképpen be kell állítani, esetleg a hátamra meg gumi pókozzak fel egy szerelő állványt mert abban lehet csak igazán precízen...?
Az utolsó hozzászólásában pediglen ezt írja ,,Bőven van tolerancia, ha egy kicsit eláll, attól még ugyanúgy működni fog a váltás, csak a váltót másképp kell beállítani".
Értem én, hogy szeret mindent túlbonyolítani a végtelenségig, de nem kéne ezt terjeszteni mint tényt. Úgy előttem van a kép amint az összeszerelő üzemben egy polgár csak a frissen felszerelt papucsokat egyengeti lézeres mérő állványban, azután a boltban eladás előtt a szerelő még egyszer leszereli és le leellenőrzi mert a szállítás közben hátha...
Nem kétséges naponta fogom ellenőrizni mielőtt kimegyek tekerni pont erre van időm és affinitásom!