Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#6661
Írta 2005. augusztus 21. - 20:45

al01: dehogynem marketing! (fényképezõkre gondolok)
persze nem minden területen hülyeség, félprofiknak pl biztos jól jön, de amikor egy kompakt gép, akkora objektívvel mint a kisujjam tud 6 mpxet, az kicsi sok... és felesleges, mert nem lesz jobb a kép, az objektív (és a ccd) mérete miatt
on
8as cuccokból lehet venni jót. pl sram gyárt x.7 váltókart, hozzá vehetsz akár x.0át is
fogsorból neccesebb a dolog, de én jól elvagyok a sorával, ezzel is vált gyönyörûen.
#6662
Írta 2005. augusztus 21. - 20:40

Mondj egy peldat a vilagon ami nem igy valtozott a piacgazdasag es az elmult evek hatasara. Egy peldat. Autoipar? Kilove. Szamitastechnika? Kilove. Szorakoztato elektronika? Kilove. Ruhazat? Kilove. Csak mondj egy olyan agazatot ahol barki is azt akarja, hogy Te ne cserelj rendszeresen valamit.
Es mondok neked nehany vicces dolgot. Vegyel A energia osztalyu hutot mert azt kevesebb aramot eszik, mint a B osztalyu es csak 25-35e forintal dragabb. Van ertelme? Hany ev plusz aram koltsegere elegendo a ketto kozotti arkulonbseg? Vagy hasznalj calgont, mert megrohad a futoszal. Csak azt nem teszik hozza, hogy 10-15 ev alatt. Lehet szamolni mennyit koltesz calgonra addig es hogy abbol vajon tudnal venni akkor akar egy uj mosogepet is.
ON
Felreertes ne essek. En nem azt mondom, hogy ez igy jol van, csak azt, hogy nem ujdonsag. Egyszer elerte ezt az agazatot is.
Meglátásom szerint kicsit eszetlenné vált a bringás cuccok mûfaja, szó nincs már tartósságról, csak divatról, nyereségrõl
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6663
Írta 2005. augusztus 21. - 20:35

Es nem az a baj, hogy 9-es illetve mar 10-es koszoru is van, hanem az, hogy csak az also kategoriaban van 8-as vagy 7-es. Na ez a baj. Mert szerintem sokan szivesen vennenek LX vagy felette 6-7-8-as valtorendszert, de csak tourneyt vagy acerat tudnak, 6-bol meg talan teszkobajk sis-t. Na ez a gond, nem a fejlodes.
OFF
A fenykepezogepeknel a megapixelek hajhaszasa azert nem csak idiota marketing fogas. De ha Te igy gondolod, akkor legy oly kedves es hivass mar elo egy A5-os meretu fotot 1mpx-bol es 4mpx-bol is. 8-10mpx-bol pedig akar posztert csinaltatok a falra. Akinek erre van szuksege miert ne tehesse meg?
ON
És nem használom ki, hogy két fogaskerék között nem 3 fog, hanem csak 2 vagy 1 fog különbség van, mert úgyis csak akkor váltok, ha komolyabb útviszony-változás van, akkor meg... és ez egy idõ után le is fog állni sztem, mint a digitális fényképezõgépeknél a megapixel-hajhászás. Amúgyis csak azért csináják hogy megvedd...
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6664
Írta 2005. augusztus 21. - 19:52

Pörgetni kell a bizniszt, új csilivili dolgokat nyomatni, hogy vegye a nép...
Sokkal inkább herót dolognak tartom, és nem is teljesen értem, hogy ettõl még miért kell leállni pl a 7-es cuccok gyártásáról..? Persze, lehet még találni, de nem igazán minõségieket...
Meglátásom szerint kicsit eszetlenné vált a bringás cuccok mûfaja, szó nincs már tartósságról, csak divatról, nyereségrõl

#6665
Írta 2005. augusztus 21. - 15:23

#6666
Írta 2005. augusztus 21. - 01:49

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6667
Írta 2005. augusztus 20. - 17:01

#6668
Írta 2005. augusztus 20. - 14:52

mert a 8as és 9es koszorú szélessége megegyezik.
a váltó ugyanannyit mozog, csak több fokozatban.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6669
Írta 2005. augusztus 20. - 14:47

a váltó ugyanannyit mozog, csak több fokozatban.
szertem meg csak félig agyváltó. pontosabban g boxx, az lenne jó ha elterjedne. már csak a súlypont miatt is
#6670
Írta 2005. augusztus 20. - 14:45

nem teljesen mindegy, mert sokkal többet nem tud, csak kevesebbet. mondjuk egy régi 7sebességes Stx-RC vagy alivio váltó nem tudná kezelni a 9es sort.
de fordítva nem gond, egy uj lx, xt, stb váltó simán elszaladgálna a 6sebességes fogaskeréksoron is. csak az már pazarlás kategória.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6671
Írta 2005. augusztus 20. - 14:43

az agyváltóban van a jövö, csak azok meg egyelöre még nagyok és nehezek.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6672
Írta 2005. augusztus 20. - 14:26

Yihááá

(közben meg a 7-es, 8-as is bõven elég volt...)
#6673
Írta 2005. augusztus 20. - 14:03

de fordítva nem gond, egy uj lx, xt, stb váltó simán elszaladgálna a 6sebességes fogaskeréksoron is. csak az már pazarlás kategória.

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6674
Írta 2005. augusztus 20. - 13:34

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6675
Írta 2005. augusztus 20. - 13:18

(tudom, hogy tudod, de kotekedni joooo :-) )
ugyan ritkán van róla szó
, de igen: a váltókar dönti el, hogy hául hány sebességed van. bár arról megoszlanak a vélemények, hogy a 7-es lánc elfér-e a 9-es váltóban.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6676
Írta 2005. augusztus 20. - 09:53

#6677
Írta 2005. augusztus 20. - 09:08


#6678
Írta 2005. augusztus 20. - 08:20

Szóval a hátsó váltók is úgy vannak megtervezve, hogy pl Alivio 8 sebességes, lx, xt 9 sebességes, vagy azt, hogy hány sebességet váltson, azt a váltókar dönti el? Tehát nekem van most acera fékváltókarom, és veszek monnyuk deore hátsó váltót, akkor az 8 sebességen rendesen fog mûködni?
#6679
Írta 2005. augusztus 08. - 17:12

#6680
Írta 2005. augusztus 08. - 15:05

hibátlan kütyü!