Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#6661
Írta 2005. augusztus 20. - 08:20
Szóval a hátsó váltók is úgy vannak megtervezve, hogy pl Alivio 8 sebességes, lx, xt 9 sebességes, vagy azt, hogy hány sebességet váltson, azt a váltókar dönti el? Tehát nekem van most acera fékváltókarom, és veszek monnyuk deore hátsó váltót, akkor az 8 sebességen rendesen fog mûködni?
#6662
Írta 2005. augusztus 08. - 17:12
#6663
Írta 2005. augusztus 08. - 15:05
hibátlan kütyü!
#6664
Írta 2005. augusztus 08. - 14:58
#6665
Írta 2005. augusztus 08. - 14:42
#6666
Írta 2005. augusztus 08. - 14:40
#6667
Írta 2005. augusztus 08. - 14:39
#6668
Írta 2005. augusztus 08. - 14:25
nekem a 92-es bca eclipsen 10 évig (jó nem terepeztem) volt meg a 200 gs váltó meg vmi biopaces (tán 300lx) hajtómû...és azért mentem vele...és ez messze nem egy csúcskategóriás szett volt ...láncot, fékbetétet, meg gumit cseréltem idönként aztán viszlát...Az biztos,hogy régebbi cuccok jobban meg voltak csinálva!Nekem 99-es XTR hátsó váltó,99-es LX váltókarok,99-es XT Agyak,99-es XT fogaskoszorú,XT elsõ váltó,és 96-es LX hajtómû!Az egész rendszer a mai napig állítgatás mentesen mûködik a legnagyobb rendben!!!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6669
Írta 2005. augusztus 08. - 14:13
nekem is XTR van csak nem tudom mikori
tegnap amúgy elhagytam a kanál egyik felét meg a görgõket csavarostul.. hát meg van csinálva csak nem bírja a DHzást.
vehettem új görgõket, a kanál másik fele meglett hálistennek
#6670
Írta 2005. augusztus 08. - 14:12
#6671
Írta 2005. augusztus 05. - 17:07
ez egy ikszcé versenyzõ arc. egymilliárd kilométerrel.így használja, a rali váltók se örök darabok. megértem, persze. egy pár kazi meghalt már nálam is, ki így, ki úgy.
csak azt szerettem volna mondani, hogy a régi mittomén elment 2x annyit, ua. terheléssel, jójójójójójójjó JÓ... nagyobb súllyal, ugyanazon körülmények között.
de nem méreteznek egy napi használatra szánt terepjáró autót se 1000 versenykilométerre. mert nem arra van.
de bicónál ez hiányzik egy kicsit, nem? ez a kimegyek a világból kat., aztán hazajövök 1 év mulva, s állítok picit a bowdenen. ez megszûnt az stx rckkel végleg.
pedig sokan vannak/unk akik inkább vinnének 200g-al többet, de ne kelljen már minidg izgulni...
ok.
saint.
ha eladom a fél vesém.
mondjuk, fogalmazzunk úgy, szeretnék egy lada nívát, bicóban.
:-)
.
#6672
Írta 2005. augusztus 05. - 16:51
egy idióta gép aki mindig csak erõbõl teker, nem áttételbõl az kevesebb mint fél év alatt is szétkeni a száját.
de nem csak shimanónak, mindennek.
illetve aki meg áttételbõl bringázik annak ápolással évet-többévet is kibírhat...
#6673
Írta 2005. augusztus 05. - 16:33
sõt!
ez csak olyan egyéni baromság. a kijelzõ meg... :-)
de az élettartam nem túl megnyerõ... láttam féléves xt kazit porrá kopva.
jó, biztos jópár grammal könnyebb, meg szebben is vált.
#6674
Írta 2005. augusztus 05. - 16:06
meg én aztat is szeretem a régi simanóknál, hogy olyan kis katonás kattanás modja hogy megtörtént a gang. s az ott van, pontosan. míg finom új símánókná' le kell nézni: "mivá'??"
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6675
Írta 2005. augusztus 05. - 15:51
markolatváltó utálat, mindig olyan a kezem tõle tyû nélkül, mintha kedv nélkül recsk@'ztam volna.
a simánót meg azé utálom mert- nekem- drága. meg nem tart má sokáig...mint a régi cuccaik /mondjuk fekete Lx el bezárólag/
így meg kell alkudnom, illetve meg kellett tanulni anno váltani /200GS korszak/
illetve mûköd/get/õ kombókat alkotni/sram lánc/racsni 7es,pöckölõs váltókarok- hogy enni is maradjon pénz.
meg én aztat is szeretem a régi simanóknál, hogy olyan kis katonás kattanás modja hogy megtörtént a gang. s az ott van, pontosan. míg finom új símánókná' le kell nézni: "mivá'??"
a markolatváltók meg áhh..olyan határozatlan nyálka jelleg.
meg olyan csúnya mikor ilyen ledörzsölt müanyagcafatok lógnak a sram váltókról. a símánót meg lecsiszolod+befested... mondjuk zõdre. :-)
#6676
Írta 2005. augusztus 05. - 11:57
#6677
Írta 2005. augusztus 05. - 11:57
#6678
Írta 2005. augusztus 05. - 11:57
mér lenne olyan?
mind1!
ezmárcsak flame.
én azt nem értem hogy azért mert a sram olcsó és jó, azért a shimano miért lesz rossz/rosszabb
egyedül az ár az amiben veri a sram.
cserébe a kinézet...
#6679
Írta 2005. augusztus 05. - 11:53
egészen más téma (viszont szvsz a Dual Control maratonozni SEM yó,legalábbis az LX,de nem hiszem,h lényegileg különbözne tõle az XT vagy az XTR:D )
no viszont itt a köv elõnye a markolatváltónak; nem tudod letörni:)
#6680
Írta 2005. augusztus 05. - 11:50
ehh,úgy írkáltok szegény markolatváltókról mintha nagy maraton guruk lennétek!!
a maga felhasználási területére tökéletes
ellenben a Dual Controllal,ami viszont arra sem yó,amire kitalálták... ráadásul idiótán is néz ki
maratonra az is jó:-D
meg cc-re is...
biztosan.
de ha már egyet is kéne ugrani, akkor heló'
mindössze 3 sebességet váltottam el
legalább úgy mint a markolatváltóval
csak azzal még majdnem pofára is estem.