Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5761
Írta 2006. augusztus 16. - 18:05

#5762
Írta 2006. augusztus 16. - 17:51

a hátsóváltóm nekem is rakoncátlankodik..fõleg a nagyobb fogaskerekek felé...meg szinte naponta kell állítanom rajta pedig ezidõ alatt nemhiszem h anyit nyúlna a bovden..lövésem sincs mibaja lehet...1-2es fokozatban meg a váltókanál szószerint mozog/rezeg ideoda...gondoltam h elvan hajolva esetleg a váltótartófül...ez télen maj kiderül a vázam úgyis csere érett...
Esetleg rollamagic! Számomra hatalmas elõrelépést jelentett egy xt váltónál alkalmazva.
#5763
Írta 2006. augusztus 16. - 17:13

#5764
Írta 2006. augusztus 15. - 15:36

#5765
Írta 2006. augusztus 14. - 23:26

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5766
Írta 2006. augusztus 14. - 22:41

bar mondjuk ott indul a dolog, hogy vidd szepen vissza a szervizbe, es mondd meg, hogy ne hamukaljanak, ennyi zsir uj cuccnak mellebeszeles nelkul tokeletesen mukodnie kell. ennyi. es addig ne hozd el, amig nem mukodik ugy, ahogy akarod. fizettel erte, csinaljanak rendes munkat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5767
Írta 2006. augusztus 14. - 22:32

#5768
Írta 2006. augusztus 14. - 22:27


RAUH-Welt
B E G R I F F
#5769
Írta 2006. augusztus 14. - 21:11

#5770
Írta 2006. augusztus 14. - 20:53

elsõ kérdésedre nehéz igy válaszolni, utána kell állítani, egy szerelõnek 1 perc.
de ha a kicsi felé nem nagyon teszi, akkor szvsz tul van feszítve a bovden, a váltókarnál a csavarnál engedj egy fél fordulatot, aztán ha nem jobb, akkor megint egy felet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5771
Írta 2006. augusztus 14. - 20:34

Az xtr hátsóváltóm elkezdett rakoncátlankodni. Lefelé váltásnál egy kicsit gondolkodik, és ha még nyomom is neki egy kicsit, akkor jó nagyot csattanva vált le.Sõt a legkisebb fogaskerékre néha nem is akar leváltani, csak kerreg.Felfelé szépen, szinte észrevétlenül vált. A szerelõ amikor felrakta azt mondta, hogy mivel kapott új bovdent is, az még nyúlni fog, majd rá kell feszíteni a váltókarnál. Hiába feszítek rajta, úgy még rosszabb, mint ha laza a bovden. Segítséget kérek, szerintetek hogyan állítsam be?
Más. A váltó kanál felsõ része, ha rázósabb terepen megyeg és csapódik a lánc, akkor beleüt a láncvillába alulról. Hosszú lenne a láncom? Szedjek ki belõle, vagy ez nem attól van? Elõre is köszi a segítséget.
#5772
Írta 2006. augusztus 11. - 10:24

#5773
Írta 2006. augusztus 09. - 14:24

Az általad feldobott probléma nálam továbbra is létezik, egyenes váltófül ellenére is. Bár ennek ellenére hibátlanul mûködik a szerkezet.Jelentés:
Na lecseréltem a váltófület és így az X9-em teljesen jól áll. Tehát az volt a hibás, csak akkor derült ki, mennyire is ferde, amikor leszedtem. Rendesen utána kellett állítanom.
De minden jó, ha a vége jó!
#5774
Írta 2006. augusztus 09. - 13:59

Na lecseréltem a váltófület és így az X9-em teljesen jól áll. Tehát az volt a hibás, csak akkor derült ki, mennyire is ferde, amikor leszedtem. Rendesen utána kellett állítanom.
De minden jó, ha a vége jó!

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5775
Írta 2006. augusztus 08. - 22:58

de szépnek szép az a váltó, az már tuti..
#5776
Írta 2006. augusztus 08. - 22:53

Jobb, mert a V-Driveon 7075/T6 tányérok vannak, deore-n meg nem....
jobb az fsa tanyer, mint a shimano amugy? nem valami highend cucc, asszem v-driveon volt. a shimano pedig oem deore alu. kozepsorol van szo
#5777
Írta 2006. augusztus 08. - 22:12


jobb az fsa tanyer, mint a shimano amugy? nem valami highend cucc, asszem v-driveon volt. a shimano pedig oem deore alu. kozepsorol van szo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5778
Írta 2006. augusztus 08. - 21:09

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5779
Írta 2006. augusztus 08. - 18:27

Ha a lemezes az E-típust jelenti, akkor azt jelenti, hogy ez a váltó nem a nyeregvázcsõre biliccsel, hanem a monoblokk alá lemezzel rögzül. Ennek akkor van használati értéke, ha pl össztelós vázad van, vagy olyan kialakítású, ami nem teszi lehetõvé hagyományos elsõváltó felszerelését. (pl hajlított csövû vázak).
Ezek a váltók ugyanoda rögzülnek mint a láncterelõk.
Igen,hajlított csövû azon a helyen ahová a bilincses e.váltó kerülne,és össztelós is(caprine treat).Ezért gondolom a bilincses váltó kizárva.Tudtok olyan helyet pesten ahol tudnék ilyen lemezes e. váltót venni?Milyen áron adják?köszi
#5780
Írta 2006. augusztus 08. - 17:48

Ezek a váltók ugyanoda rögzülnek mint a láncterelõk.