Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#5421
Posted 2007. January 17. - 00:19
#5422
Posted 2007. January 17. - 00:16
#5423
Posted 2007. January 17. - 00:13
vagy nem jol értettem:chin: világositsatok már fel h mi értelme van...
annyi értelme van csak ennek az uj találmánynak h egy kart lehet huzni is meg nyomni is igy le ill felváltani is vele?
#5424
Posted 2007. January 16. - 10:30
Tetszik, hogy a hátsó váltónak eltûnt az alap kotyogása. Ha minden jól megy holnap újra megvizsgálom. Bringával jársz munkába? Mert a váltás mellett fékek is érdekelnem ám!Hali! Igen, mindegyikben van csapágyazás, és jóval könnyebb a váltás vele, mint a 952-vel (XTR bowdenezéssel, és hátsó váltóval vizsgálva). Én pont azért tértem át az új XTR DC karokra, mert túl könnyû a váltás, és néha sikerül többet váltani a kelleténél....
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5425
Posted 2007. January 16. - 10:27
Hali!Az SL-M970 érdekel az SL-M952-hez képest. Állványon próbáltam, de bringán még nem. A robbantott ábrát meg nem tették fel a honlapra.
Igen, mindegyikben van csapágyazás, és jóval könnyebb a váltás vele, mint a 952-vel (XTR bowdenezéssel, és hátsó váltóval vizsgálva). Én pont azért tértem át az új XTR DC karokra, mert túl könnyû a váltás, és néha sikerül többet váltani a kelleténél....
#5426
Posted 2007. January 16. - 10:16
Az európai és a nemzetközi oldalra meg nem tették ki. Németül nem tudok, így nem is erõltettem a keresést. Az alsó kar annyira lötyögött, mint egy LX, amiben nincs csapágy. A 952-est meg sem lehetett mozdítani. Meg az új laposabb is.Itt a robbantott ábra:
http://new.paul-lang.../SL/SL-M970.pdf
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5427
Posted 2007. January 16. - 09:47
Hali!Sziasztok Guruk, némi tanácsért jöttem.
OX versenyekre, és edzõgépnek keresek váltórendszert. Jelenleg 7s LX van rajta, de a fékváltókarok elég nemtecc.
Mit ajánlotok? Van tippem, de nem akarok senkit befolyásolni.
Elsõ szempont, hogy bírjon legalább 1 év kemény használatot, ne kelljen cserélni. És 8 spd kell, ebbõl nem engedek.
Eddig Rapidfire-el váltottam, de szívesen kipróbálnám a markolatváltót- tehát mindegy melyik márka.
Olcsó legyen!
Ha komolyan érdekel, akkor tudok neked szerezni még STM567-es 97-es lx-et, de csak komplett fékváltókarként....vadiújat.
#5428
Posted 2007. January 16. - 09:31
http://new.paul-lang.../SL/SL-M970.pdf
De ebbõl nem derül ki hogy milyen is. Az tuti hogy van benne csapágyazás, legalább annyi, mint elõdeiben, és finomabban vált, mint a mostani DC XTR-em, de mondom ez nagyban függ a bowdenezéstõl is. Nagy változtatás, mûködésre nem történt, (az egy dolog hogy a kioldás kétirányú, de ez mûszakilag tök egyszerû megoldás. Nem is tudom miért csak most találták ki!) csak miniatürizáltak, ill, más anyagokat használtak.
#5429
Posted 2007. January 16. - 01:13
Az SL-M970 érdekel az SL-M952-hez képest. Állványon próbáltam, de bringán még nem. A robbantott ábrát meg nem tették fel a honlapra.Melyik karra vagy kíváncsi a 3-ból? Egyébként sztem mind3ban van. Az hogy jobbnak érzed e, az nyagban függ a bowdenektõl, és a váltóktól is. Amit próbáltam már (rapidfire, tárcsás DC) az finomabban, könnyedebben váltott, mint a mostanim. Fõleg az új elsõ váltóvall, bár ez nem a kar érdeme.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5430
Posted 2007. January 16. - 01:07
OX versenyekre, és edzõgépnek keresek váltórendszert. Jelenleg 7s LX van rajta, de a fékváltókarok elég nemtecc.
Mit ajánlotok? Van tippem, de nem akarok senkit befolyásolni.
Elsõ szempont, hogy bírjon legalább 1 év kemény használatot, ne kelljen cserélni. És 8 spd kell, ebbõl nem engedek.
Eddig Rapidfire-el váltottam, de szívesen kipróbálnám a markolatváltót- tehát mindegy melyik márka.
Olcsó legyen!
Race, no Rest!
#5431
Posted 2007. January 15. - 10:06
#5432
Posted 2007. January 14. - 14:39
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5433
Posted 2007. January 14. - 13:51
#5434
Posted 2007. January 14. - 13:43
#5435
Posted 2007. January 14. - 13:37
#5436
Posted 2007. January 14. - 13:29
Nagyon gáz így használni?
#5437
Posted 2007. January 14. - 09:44
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5438
Posted 2007. January 14. - 02:52
Elsó váltónál hogy lehet megállapítani, hogy a váltó magassága (a bilincs helyzete) megfelelõ-e? Milyen magasra kell rakni a bilincset? És a "ketrec" két szélének párhuzamosnak kell lennie a lánckerekekkel vagy valamerre dõlnie kell?
sokadjára.
http://bikemag.hu/co...iew/100/10/1/0/
4.oldal
váltó beállítás váltóbeállítás elsõ hátsó hogyan miként
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda