Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5241
Írta 2007. március 01. - 15:29

persze az sx4-5 se rossz, de mas a valtokar erzesre. ki kell probalni mindkettot, es aztan donteni, hogy melyik jon be jobban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5242
Írta 2007. március 01. - 14:47

SX-4 és SX-5-ös váltós cuccos lesz a bringán.ezek a jobbak vagy az alivio?
Passz, alivioval nekem csak annyi rossz tapasztalatom volt, hogy nem lehetett pontosan belõni a 4. fokozatot (el akart váltani picit, és ez speciel engem zavar). Minden más rendben volt vele.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5243
Írta 2007. március 01. - 14:27

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5244
Írta 2007. február 26. - 16:18

nekem hosszu xtr van, es zsir :spoko:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5245
Írta 2007. február 26. - 10:58

A sebesség mindent megold.
#5246
Írta 2007. február 26. - 10:57

A rutinos bringásnak elég a középkanalas is, a kevésbé rutinosnak meg a hosszú. Nekem volt mindkettõ, a rövidebbet jobban szerettem.
Nekem az SX-en SS D.ACE van, igaz 12-27-es sorral, de elviszi a teljes tartományt...
#5247
Írta 2007. február 26. - 10:51

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5248
Írta 2007. február 26. - 10:36

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5249
Írta 2007. február 25. - 21:39

#5250
Írta 2007. február 25. - 17:42

#5251
Írta 2007. február 25. - 09:40

Ugye jól gondolom, hogy hibátlanul használható egy dual control kar hagyományos rugóállású váltóval, csak fordított lesz a mûködése. Persze csak átmeneti idõre maradna így, max erre a szezonra
A régebbi xt rapid váltókarok helyett, felraktam a 2007 xtr dual control fék-váltókarokat, és top normal xt hátsóváltóval használom. És tökéletesen mûködik! Csak ha valaki kételkedett volna benne...

#5252
Írta 2007. február 24. - 19:02

A sebesség mindent megold.
#5253
Írta 2007. február 24. - 16:30

Nem tudom, hogy lehet-e kapni, de az új x.7 nagyon hasonlít a régi x.9re.
Igen, mert a kettõ ugyanaz

#5254
Írta 2007. február 22. - 23:45

mas a szine. :chin:
az X.9 viszont baba nagyon. a kar is.
nekem is szimpi az új X.9 kar meg a váltó is a tesztek alapján, de sajnos $...így hát marad az X.7...
#5255
Írta 2007. február 22. - 23:13

A sebesség mindent megold.
#5256
Írta 2007. február 22. - 23:12

az X.9 viszont baba nagyon. a kar is.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5257
Írta 2007. február 22. - 23:09

#5258
Írta 2007. február 22. - 15:31

#5259
Írta 2007. február 22. - 12:35

shimano sor - shimano váltó - shimano kar?
sram sor - sram váltó - sram kar?
+ van shimano kompatibilis sram kar is
Evidens hogy a shimano cuccok kompatibilisek a shimano alkatrészekkel azért nem írtam. Ugyanez igaz sramra is. A kérdés pedig a Sram+shimano kombókra vonatkozott!
Shimano kompatibilis sram váltókar is van, jogos az észrevétel.
#5260
Írta 2007. február 22. - 12:28

sram sor - sram váltó - sram kar?
+ van shimano kompatibilis sram kar is
